سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

پیکه، مرده متحرک می شود! +تصاویر

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا پیشنهاد 2 گریمور اسپانیایی که به او گفته بودند حاضر هستند او را به شکل یک زامبی درآورند پذیرفت و به آنها اجازه داد او را به شکل یک مرده متحرک درآورند.

پیکه پس از بازی 2 هفته پیش بارسلونا و اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون در هفته نوزدهم لالیگا، این 2 گریمور را با بنری در دست آنها که روی نوشته شده بود حاضرند به ستاره بارسلونا خدمات رایگان ارائه کنند دید و چندی بعد در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی وعده داد که یک روز نزد این 2 گریمور باز خواهد گشت تا سوژه گریم‌ آنها شود.

پیکه 26 ساله روز گذشته (چهارشنبه) به وعده خود عمل کرد و اجازه داد تا او را به شکل یک زامبی درآورند. تصاویر چهره تغییرشکل داده را در زیر مشاهده می‌کنید:











سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۱)

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۱ محمدصالح کامیاب
خدا پیکه رو شفا بده!!!!!

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۱ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است