سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر با همکاری پویش مردمی معیار : موضوع فیش های نجومی برخی از مدیران دولتی، از چالش های بزرگ دولت محترم !!! آقای روحانی می‌باشد. افراد بسیاری درمورد فیش‌های نجومی صحبت های اعتراض آمیزی را ایراد کرده اند. مثلا رحیم پور ازغدی می‌گوید : شما در فیش‌های حقوقی نجومی دیدید که برخی مسئولان با ته‌ریش، یقه بسته، سه انگشتر عقیق و کمی هم داغ مهر بر پیشانی بودند که حقوق‌های نجومی می‌گرفتند. این همان اسلام اشرافی است که امام(ره) به آن اشاره کردند.

ازغدی خاطرنشان کرد: این مسئولان برای خودشان حقوق‌های 100 میلیونی می‌نویسند، ولی از آن‌طرف شنیدیم که تعدادی از معدن‌کاران به خاطر اعتراض برای عدم پرداخت حقوق‌شان به شلاق محکوم می‌شوند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی : امام(ره) به مسئولان و به ملت می‌گفتند به تنها چیزی که باید فکر کنید استواری پایه‌های اسلام است و بعد اسلام ناب را توضیح می‌دادند و می‌گفتند اسلامی را قبول داریم که پرچمدار مظلومان، مستضعفان، پابرهنگان و فقرای جهانی است، نه سرمایه‌داران اشرافی.

سرباز صفر با همکاری پویش مردمی معیار بر آن برآمدند که کارتون‌هایی با موضوع تجمل گرایی ارائه دهند. موضوع کارتون امروز، حق ازدواج فرزندان مدیران با حقوق‌های نجومی می‌باشد.

دریافت
حجم: 280 کیلوبایت
هزینه: صلوات بر رسول الله
کارتون قبلی : تلفن همراه چند هسته‌ای بخریم؟

پا نوشت تکراری : 
کارتون با کاریکاتور چه فرقی دارد؟
این دو با یکدیگر تفاوت دارند.کارتون در حقیقت به آثاری گفته می شود که دارای سوژه و ایده هستند و موضوعی را منتقل می کنند و حرف هایی برای گفتن دارد. ممکن است پرتره یک فرد هم باشد، منتهی می خواهد یک ایده را  بر اساس اتفاق منتقل کند، اما کاریکاتور صرفاً به یک پرتره چهره گفته می شود که دفرماسیون شده است ولی در ایران به همین کارتون ها، کاریکاتور گفته می شود که ما داریم سعی می کنیم فرق این دو را نشان دهیم و مخاطب همین سوال را بپرسد که فرق این دو چیست و به جواب برسد.

دست نوشت : همکاری با پویش مردمی معیار از افتخارات ماست. لطفا از این مجاهدان عرصه جنگ نرم حمایت کنید.
پا تر نوشت: دوستان عزیز سرباز صفر لطفا نظرتون رو درمورد کارتون بهم بگید :)
دوستون دارم
التماس دعا

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

سرباز صفر

نظرات  (۲۱)

واقعا که جای تاسف دارد
بخصوص بحث حقوق های نجومی
درحالی که جوانان کشور با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند
واین نوعی ناامیدی در دل آنها می اندازد...
پاسخ سرباز صفر :
واقعا
خدا را شکر که خبر ندارین.
پاسخ سرباز صفر :
:)
چین کمونیستیه ولی بلافاصله اعدام میکنن ولی ما....
پاسخ سرباز صفر :
:)
از چین خبر ندارم
سلام
از صفحه کاربریتون پیدا کردم^_^
وبلاگتون خیلی خوبه.
موفق باشید
پاسخ سرباز صفر :
سلام
:)
متشکرم برادر عزیزم
:)
لطف دارید
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۹ روح الله علی بیگی
مناظره شریعتمداری مسئول روزنامه کیهان و صادق خرازی ( رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و سفیر اسبق ایران در پاریس البته قاچاقچی عتیقه )

خرازی در بحث فیشهای نجومی گفت :
1- چرا در دولت قبل در موضوع اختلاس 3 هزار میلیاردی این اتفاق رخ نداد؟ ادر دولت قبل هم خبرنگار بود و دغدغه هم وجود داشت اما احساس امنیت نمی‌کردند و برخی اولویت‌هایی داشتند که این موضوع را مطرح نکردند و این نشان می‌دهد که مهم‌ترین مولفه‌ای که ما باید رعایت کنیم قانون است و نباید مرزها تغییر کند، خوب، خوب و بد، بد است.
2- ... پول‌ها را از مملکت خارج کردند و به این و آن اعتماد کردند، زیر نظر سران سه قوه کمیته‌ای تشکیل شود و ببینند این پول‌ها به چه کسی داده شده و به کجا رفته است. بابک زنجانی چگونه به وجود آمد؟
3- خرازی عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این است که بروید سراغ سازمان برنامه و بودجه، بروید سراغ جهانگیری و روحانی، عدد و رقم‌هایی که مشخص نیست کجاست، آقایان صدها بار گفته‌اند و یکی از بزرگان گفت اتفاقی است که افتاده است فعلا بگذریم انشاالله خیر است. باید مشخص شود که این پول‌ها کجا خرج شده است.
4- وی خطاب به شریعتمداری گفت: شما از روزی که مسئول کیهان شدید یک گام و یک قلم درباره دفاع از تولید کشور ننوشتید. اینکه شما همینطوری تهمت بزنید و اهانت کنید که درست نیست.

جواب های دندان شکن شریعتمداری :

1- شریعتمداری درباره سه هزار میلیارد تومان که خرازی به آن اشاره کرد نیز گفت: آنها دزد بودند کار دزد، دزدی است. آنها گرگ بودند، کار گرگ حمله به گله و دریدن گوسفندهاست، از آنها انتظاری نیست. ولی صاحبان فیش‌های حقوقی چوپان بودند، از آنها انتظار نمی‌رفت که به بیت المال دستبرد بزنند و به اموال عمومی دست درازی کنند. آنها دزد بودند و با آنها برخورد شد و بعد هم گرفتند و حتی اعدامی هم داشتند.وی درباره فیش‌های حقوقی افزود: مسئله فیش‌های حقوقی فقط مسئله مبالغی که این آقایان به غارت بردند نیست، مسئله‌ای فراتر از این است. برخی از روزنامه‌ها می‌گفتند مگر این پول‌هایی که بردند چقدر است؟ اینکه چقدر بردند چقدر است . شریعتمداری افزود: در رستورانی فردی مدیر رستوران را صدا زد و گفت مگس در سوپ است. مدیر گفت مگر مگس چقدر سوپ می‌خورد؟ گفت موضوع این نیست که چقدر سوپ می‌خورد موضوع این است که نشان می‌دهد این رستوران آلوده است.
2- وی گفت: هی می‌گوید دولت قبل، دولت قبل؛ بروید بگیرد بگویید اگر فیش‌های حقوقی دارید به ما بدهید ما می‌زنیم، اگر ندارید و می‌خواهید رد گم کنید یک چیز دیگر است. معتقدم دو دو تا چهار تا به صورت خیلی مستند بیاوریم و دانه دانه مطرح کنیم و به آن بپردازیم؛ مثلا خدمات دولت کنونی را مطرح کنیم اگر جایی هست به آن بپردازیم حتی ما برخی خدمات کنونی را مطرح می‌کنیم که روزنامه‌هایی که برای آن سینه چاک می‌کنند مطرح نمی‌کنند.
3- شریعتمداری درباره وارد کردن دسته بیل توسط دولت جدید عنوان کرد: این را دولت جدید وارد کرد. قبلی‌ها که ال‌سی برای دسته بیل باز نکرده بودند.
وی در پاسخ به اظهارات خرازی مبنی بر اینکه شما اهانت می‌کنید، گفت: چه اهانتی؟ آقایان که نام می‌بردید ( حسن روحانی و جهانگیری ) هر دو برادرانشان متهم به فساد هستند، چرا با آنها برخورد نمی‌کنند؟
4- شما انگشت کوچک دولت احمدی نژاد از لحاظ خدمت‌هایی که کرد نمی‌شوید

.......شما و دولت شما انگشت کوچیکه دولت احمدی نژاد هم در خدمات رسانی نمیشوید .......
پاسخ سرباز صفر :
سلام
آره منم از این جمله خیلی خوشم اومد

چرامگه ازکارشون خوشت اومده اره
پاسخ سرباز صفر :
نه
میگم نچ نچ نچ نچ
چه کار بدی دارن
:)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۵ گلستان بلاگ
سلام. دهه کرامت مبارک
باتشکر. این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد
برای نشر سریعتر مطالب خود به ما بپیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید
http://golestanblog.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86-%D8%AD%D9%82-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D9%82%D9%88/
موید باشید
یاعلی. التماس دعا
پاسخ سرباز صفر :
سلام 
تشکر
نه
گیرنده های حقوق های نجومی که حق من وتوراخوردندویه ابم روش
پاسخ سرباز صفر :
:)
نچ نچ نچ نچ
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۲ مهیار شجاع
چشم برادر هر کاری از دستم بر بیاد برای شما میکنم :)
پاسخ سرباز صفر :
آخ جوووون
:)
ممنونم داداش
پس هر وخ صلاح دیدی بیا سرباز صفر رو دست بگیر و شروع کن
:)
چقدحروم خوریییییییییییی
پاسخ سرباز صفر :
کی؟؟؟
من؟؟؟
:)
سلام :
تشکر
جالب بود
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
خواهش میکنم
ممنون که همیشه همراهی میکنی ما رو
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۸ مجله ویترینو
احسنت برادر عالی بود خداقوت ....
خدایا ما را نیز از مدیران بفرما خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تا ازدواج کنیم و پول و پله ای بگیریمممممممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ سرباز صفر :
هههه
:)
آره واقعا
ممنونم که سر زدی برادر
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۸ مهیار شجاع
سرباز صفر رو بگیرم دستم ؟!!!
شما فعلا ترکوندی :)
پاسخ سرباز صفر :
نه برادر 
جدی گفتم
:)
اگ وقت کردی بهم کمک کن
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۳ مهیار شجاع
:)
علاقمند شدم به HTML کلاس میرم یاد بگیرم قشنگ :)
پاسخ سرباز صفر :
:)
عه
چه عالی
یاد گرفتی باید سرباز صفر رو بگیری دستت
باشه؟
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۹ مهیار شجاع
کلاس
پاسخ سرباز صفر :
کلاس چندی عمو؟
:)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۸ مهیار شجاع
بد جوری درگیرم :)
پاسخ سرباز صفر :
:)
درگیر چی؟
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۴ مهیار شجاع
خوب بود :)
اینقد به مدیر هامون توهین نکنین عه :)
کلی زحمت میکشن عرق میریزن حقوق نجومی میگیرن :)
حقشونه دیگه :/
پاسخ سرباز صفر :
:)
سلام برادر
کجایی؟
:)
نیستی 
دلمون برات تنگ میشه
سلام دلاور
لایک.................
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
ممنون که سر زدید
ممنون
خیلی قشنگه ومفهومی از بابا پولداری دولتی
پاسخ سرباز صفر :
هههه
آره واقعا
دمشون گرم
بسیارزیبااااااااااا عالییییییی،
احسنت.
پاسخ سرباز صفر :
ههه
قشنگه نه؟؟؟
خیلی جالب بود .........
پاسخ سرباز صفر :
متشکرم برادر عزیزم

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۲ مخالفین ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۲ مخالفین ۱
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است