سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر ...

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴ ق.ظ

سلام.اگر حاظرید تو نویسندگی وب به من کمک کنید لطفا تو نظرات خبرم کنید.

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۲۸)


سلام دوست عزیز
با همه انتقادهایی که داری ولی سایت خوب و جالب داری
به نظر من اگر مطالبت را بیشتر کنی و از هر زمینه ای بزاری مثلا قسمت موبایل یا چیزهای دیگه بهش اضافه کنی خیلی ببینندش بیشتر میشه !! در ضمن دسته بندی کنی تا وقتی یه نفر میاد گیج نشه و سریع بره سراغ مطلب یا چیزی که میخواد تا بعد از یکم سردرگمی پیجت را نبنده بلکه ذخیره کنه هر دفعه استفاده کنه .
موفق و پیروز باشی
پاسخ سرباز صفر :
سلام عزیزم
چشم حتما
ممنون ک سر زدی
سلام....

عکس ها طعم دارند....

http://zareh.blog.ir/post/353

پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام
ممنون از این که ما رو آگاه کردید
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۸ بچه های خاک
با سلام 
خدا قوت 
تو سایتم تغییراتی ایجاد کردم 
میخواستم بیای و نظر بدی 
منتظرتم دوست خوب من
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۵ سجاد مؤذنی
سلام
دو نفر چند تا سؤال از شما دارند!
قبل از اینکه بیاند و  سؤال بپرسند ، سؤالات رو همراه با جوابشون به شما میگم تا آماده باشی...
خودت سؤال و جواب هارو بخون و ما رو هم دعا کن
http://sajjad-m.blog.ir/1392/12/04/
و من اله توفیق...
پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام
چشم
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۵۰ م. انصاری (خـــیبـری ها)
سلام علیکم
سایت خوبی دارین؛ خسته نباشید
لینک شدید.


۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۱ علیرضا بیگدلی
سلاممنون،لینک شدید...
فرهنگ پرواز
پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام
ممنون
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۱ پاتوق بچه شیعه ها
سلام ورحمه الله
لینک شدی
لطفا ما رو به اسم پاتوق بچه شیعه ها لینک کنید
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۳۱ پایگاه سایبری بشارتی ها
به به سلام برادر درخدمتم امر بفرما چه کار کنم
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۶ سجاد مؤذنی
این سخن از کیست؟
یک بار گفتند علی جوان است برای هفت پشتمان بس است!!!
پاسخ خود را در لینک زیر بیایبد
http://sajjad-m.blog.ir/1392/09/19
نظر یادتون نره...
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۲ محمدرضا باقری میمند
سلام برادر
قالب خیلی قشنگی داری
مبارکت باشه
یه نکته:
سربازی که وظیفه خودشو به خوبی تشخیص نده سرباز خوبی برای اقا و اسلام نیست
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام
الهی آمین
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۳۹ امین داوری
سلام و عرض ارادت
http://sandiskhor.blog.ir/page/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۳ سجاد مؤذنی
با عرض پوزش
من فقط وبلاگهایی را لینک میکنم که ازشون خوشم بیاد و یه استفاده ای ازشون کنم و الا وبلاگ برا لینک کردن زیاد هست
شرمنده....
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۲ سجاد مؤذنی
از چی؟
خضوضی نفرست
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۵ سجاد مؤذنی
شما از پشت پرده ی توافق ژنو اطلاع دارید؟
شما اطلاع دارید در توافق ژنو چه چیزی دادیم و چه چیز گرفتیم؟
ناگفته های توافق ژنو از زبان سید محمد نبویان(پیشنهاد ویژه)
گوش ندید از دستتون رفته ...
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید و گوش بدید !...
دانلود در...
http://sajjad-m.blog.ir/
بعد از گوش دادن به سخنرانی نظر فراموش نشه
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
عجب پیشرفتی
پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام
بگو ماشاالله
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۳ حریم آسمانی
سلام لینک شدید....لینک شما در همان صفحه اصلی در باکس دوستان قرار دارد
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۳ حریم آسمانی
سلام برای تبادل لینک اول مارو بانام حریم آسمانی لینک کنید سپس خبر دهید تا لینک شوید
سلام شما با افتخار لینک شدید لینک وب بنده مشاهده نشد لطفا چک کنید با تشکر
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۱:۰۵ تک تیرانداز
با عرض سلام و خسته نباشید.
بنده به دلایل وجود مشکلاتی، وبلاگم رو به آدرس http://graphi313.blog.ir انتقال دادم.
خواهشمندم در پیوندها آدرس جدید تک تیرانداز رو تصحیح و اعمال فرمایید.
منتظر حضور گرمتان در سنگر جدید تک تیرانداز هستم.
یاعلی
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۱:۰۵ تک تیرانداز
با عرض سلام و خسته نباشید.
بنده به دلایل وجود مشکلاتی، وبلاگم رو به آدرس http://graphi313.blog.ir انتقال دادم.
خواهشمندم در پیوندها آدرس جدید تک تیرانداز رو تصحیح و اعمال فرمایید.
منتظر حضور گرمتان در سنگر جدید تک تیرانداز هستم.
یاعلی
سلام
به وبم سر بزن نظز بده تا از نظرات شما که یکی از فعالان فضای مجاز هستید استفاده کنم
التماس دعا
یامهدی
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۷ کلب الرقیه
با سلام وبلاگ بانک نوحه و مداحی آماده تبادل لینک میباشد در صورت تمایل مارو با اسم بانک نوحه و مداحی لینک کنید و به ما خبر بدید تا بلافاصله لینکتون کنیم
منتظر جوابتون هستم
www.ez14.iran.sc
یا علی
سلام
برادر امیدوارم خوب باشی
یه قالب وبلاگ خوب میخوام اگر پیدا کردی کدش را برام بفرس
گشتم ولی قالب جالب پیدا نکردم
التماس دعا
یامهدی
سلام.با مطلبی به مناسبت 17 دی سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب به روز هستم.در این مطلب خاطره ای از مسلمان شدن یک بانوی مسیحی و مشکلات و..... بیان شده است.تشریف بیارید.
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۹ سید محمد علوی زاده
سلام همرزم
باز هم ببخشید!
دیروز عجله داشتم!
وبلاگ گناه شناسی با توجه به اینکه موضوعاتش عام تره و شامل موضوع وبلاگ شما هم هست شما را لینگ کردم!
دیروز اول فکر کردم پیام شما برای وبلاگ گناه شناسی اومده فلذا اونجا لینگتون کردم!(ولی ظاهرا فراموش کرده بودم سیوش کنم!)
چند تا مطلب جید داغ گذاشتم باز هم بخ دو تا وبلاگ سربزنید!
وجددا پوزش می طلبم!
پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام
خواهش میکنم برادر
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۲۳ سید محمد علوی زاده
سلام
ببخشید
شما رو اشتباها توی وبلاگ دیگرم لینگ کرده ام
گناه شناسی
پاسخ سرباز صفر :
خواهش میکنم
سلام علیکم
لینک شدید.
پاسخ سرباز صفر :
مم ن

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۱ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است