سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

http://sarbaz0.blog.ir/post/%D9%81%D8%B1%D8%B5%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D9%81%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82-%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86سرباز صفر : خبری که باعث رنجیده شدن قلب تمام مسلمانان و ایرانیان عزیز شد و آن تعرض به حقوق چند ایراتی در یکی از فرودگاه های عربستان بود که باعث موضع گیری شدید مردم و هموطنان عزیز در داخل کشور شد و همچنین زمینه را برای دشمنان و اسلام ستیزان به وجود آورد که اهداف خود را پیش ببرند و اعمال خود را که برای ایجاد تزلزل در دین و ایمان مردم بود توجیه کنند. سرباز صفر در ادامه این مطلب اهداف دشمنان از رسانه‌ای سازی عجیب این اتفاق را تحلیل می‌کند.امید است از این به بعد کمی آگاهانه از کنار اتفاقات عبور کنیم.

 

پس از به وجود آمدن آن اتفاق ناگوار در یکی از فرودگاه های عربستان و رسانه‌ای سازی عجیب آن در دنیا هم وطنان عزیزم در سرتاسر دنیا این اتفاق را برنتابیدند و توقع برخورد شدید با افرادی که این خبط بزرگ را مرتکب شدند و از مسئولین داخل کشور خواستند که با پیگیری شدید این موضوع حق کشور ایران را به آن بازگردانند.

همانطور که عالم بزرگوار ، آیت الله مکارم شیرازی فرمودند ما دوست نداشتیم این موضوع به این اندازه رسانه‌ای شود و حالا که تا این اندازه بزرگ و رسانه ای شد باید مسئولین بسیار پیگیر باشند تا افراد خاطی به سزای اعمال خود برسند.

به نظر شما رسانه ای شدن این اتفاق عادی بود ؟ در سرتاسر دنیا به حقوق مسلمانان تعرض می شود اما کسی از آنها با خبر نمی شود و یا تنها به یک خبر در یکی از اخباری که در تلویزیرون کفایت می شود ، عده زیادی از مسلمانان در سرتاسر دنیا را به راحتی قتل عام می کنند اما آیا یکبار اینقد مورد بررسی قرار گرفته شد و یا به لفظی دیگر آیا یکی از این جنایات به این اندازه منتشر شد؟

تنها عاملی که برای بیان دلیل این رسانه سازی بی تجربه در چند سال گذشته می توانم بیان کنم این است که در این اتفاق تلخ شخص ظالم یک عرب است و شخص مظلوم یک ایرانی. درست است. اختلاف قدیمی میان ایرانیان و اعراب که انگار هنوز افرادی هستند که مانند هزار و اندی سال پیش و دوران جاهلیت هنوز نژاد خود را برتر از دیگران می دانند و ... . این نژاد پرستی احمقانه اتفاقی است که دشمن از ما میخواهد و تنها فاکتوری است که دشمن در این چند ساله دشمن حسابی از آن سود برده است.

به هر حال این اتفاق افتاد و با این هجمه رسانه‌ای علیه آن همه از آن با خبر شدند و همانطور که انتظار می رفت از سوی همه تکفیر شد و همه در مقابل این اتفاق موضع گرفتند.

اما دشمن همواره به دنبال فرصت‌طلبی برای اسلام ستیزی است از این فرصت استفاده کرده و عقاید ما را نشانه رفته است.

در بسیاری از این پیام هایی که در وایبر و ... جا به جا می شود ، به جای اینکه از دشمنان خدا و اهل بیت علیه اسلام که همان سعودی‌ها و وهابیون هستند براعت جوییده شود، نعوظ بالله از دین خدا و اعمال مقدس آن مانند حج‌گذاری خانه خداوند براعت جوئیده می شود. مثلا در پیامی می آید برای چه به حج که خانه خدای عرب ها است برویم ، به جای آن به مستمندان کمک کنیم.

در نکته اول باید گفت خدای عرب ها معنایی ندارد و در کل دین اسلام دین خداست پس خدا نیز خدای همه است و نه خدای عرب ها.

نکته دوم اینکه امروز حاج آقای ماندگاری در برنامه واقعا زیبای سمت خدا که جای خود را در دل مردم باز کرده است فرمودند اگر دو نفر در ماه رمضان به مسافرت بروند و یکی از آنها مسلمان و دیگری بی دین باشد، هر دوی آن ها روزه ها خود را میخوردند اما میان روزه خوردن آن مسلمان که به امر خدا عمل کرده و روزه خود را شکسته است و آن مرد بی دین که اگر هر جای دیگه ای بود روزه نمی گرفت بسیار تفاوت است.

دوستان عزیز توجه کنید افرادی که این پیام ها را در این شبکه های اجتماعی می نویسند مانند همان فرد بی دین است. این افراد که با نژاد پرستی احمقانه خود اهداف دشمن را پیش می برند به جای اینکه به فکر ما و زندگی ما باشیند بهتر است بیشتر به فکر خود و تفکر خود باشد که بسیار ضعیف است.

باید توجه داشت میان کلام مراجع و علماء که از ما خواسته اند به صورت داوطلبانه به حج مستحبی نرویم تفاوت بسیار است.

و نکته سوم این است که یک عده افراد بی دین و به نوع خاصی دیدن ستیز از این فرصت ها برای متزلزل ساختن عقاید مردم و از طرف دیگری توجیه موضع گیری های استفاده می کنند . در اغلب این پیام ها تحریم حج به نوعی خواسته شده است که هر که نداند فکر میکند ما تا کنون با رفتن به حج داشتیم چه عمل زشت و قبیهی انجام میدادیم.

تنها هدف سرباز صفر از نوشتن این تحلیل آن بود که ازین به بعد کمی آگاهانه تر از کنار پیام هایی که به ما میرسد عبور کنیم و با کمی تفکر هدف از انتشار این پیام ها را دریابیم.

نویسنده : سرباز صفر | sarbaz0.blog.ir

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۵)

۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۰ باشگاه وبلاگ نویسان استان البرز روایت نو
مطلب شما در "باشگاه وبلاگنویسان استان البرز روایت نو " منتشر گردید
پاسخ سرباز صفر :
سلام
تشکر
سلام مطلب شما درسایت مرکزی استان سیستان و بلوچستان (همه با هم )با ذکر منبع درج شد .
لینک مطلب شما:
http://baham91.ir/vdcb95b5.rhbg9piuur.html
درصورت به روز رسانی لینک مطالب خود را برای ما ارسال نمایید
منتظر مطالب ارزشمند شما دوست عزیز هستیم
هدیه همه باهم به شما وبلاگ نویس گرامی

امام سجاد علیه ‏السلام :
اللّهُمَّ قَد تَعلَمُ ما یُصلِحُنی مِن أمرِ دُنیایَ وآخِرَتی، فَکُن بِحَوائِجی حَفِیّا؛
بار خدایا! تو مى‏ دانى که کار دنیا و آخرتِ مرا چه چیز به صلاح مى‏ آورد؛ پس حاجت‏هایم را عطا فرما.
صحیفه سجادیه : ص 95، دعای 22

پاسخ سرباز صفر :
سلام
تشکر
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۸ مدیریت قلم تو
با سلام


مطلب شما در باشگاه وبلاگنویسان ایرانی " حرف تو " منتشر گردید
لینک مطلب شما در سایت حرف تو:
http://harfeto.ir/?q=node/41579
هدیه سایت قلم تو به شما :
آسایش آدمی، در زندانی کردن زبان است. پیامبر اکرم (ص )
پاسخ سرباز صفر :
سلام
تشکر
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۱ مدیریت قلم تو
با سلام

وبلاگ نویس فرهیخته ، مطلب شما در سایت قلم تو منتشر گردید
منتظر مطالب خوب شما هستیم.
لینک مطلب شما :
http://ghalameto.ir/news/7352/%D9%81%D8%B1%D8%B5%D8%AA%E2%80%8C%D8%B7%D9%84%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D9%81%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82-%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86
هدیه سایت:
دنیا زندان مومن و بهشت کافران است و مرگ پلی است که مومنان را به بهشت می رساند و کافران را به دوزخ . حضرت محمد (ص)
با تشکر فراوان

سایت قلم تو
پاسخ سرباز صفر :
سلام
تشکر

سلام، با تشکر از شما

" "

فرصت‌طلبی روشنفکران و دین‌ستیزان بعد از اتفاق ناگوار در فرودگاه عربستان


با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/41573

در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما: شهید آوینی: کربلا به رفتن نیست، به شدن است. اگر به رفتن بود شمر هم کربلایی است.


یا علی

پاسخ سرباز صفر :
سلام
تشکر

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۱ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است