سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر: کسانی در برابر رعایت کردن حجاب اسلامی مقاومت می‌کنند اکثرا می‌دانند که حجاب حق است و برای این که عذاب وجدان خود را در رابطه با رعایت نکردن حجاب سرکوب کنند در ذهن خود بهانه هایی ایجاد می‌کنند که هر وقت به مسئله حجاب برخورد می‌کنند با رجوع به آن بهانه ها خود را از اینکه به حکم خدا عمل نکرده اند تبرئه می‌کنند. اصولا اگر کسی به صورت منطقی پاسخ اینگونه افراد را به صورت مهربان بدهد، وجدان آن ها بیدار می‌شود و به حجاب روی می‌آورند.

سرباز صفر امروز بر آن است که کلیپی زیبا را به همه مخاطبان عزیزش ارائه دهد که با دیدن آن همه سوالاتشان و بهانه هایشان درمورد حجاب پاسخ داده می‌شود. ( البته به نظر خودم :) )

این کلیپ که حتی توسط ایرانی‌ها هم ساخته نشده در قالب چهار دقیقه و پنج ثانیه به پانزده سوالی که در ذهن هر بانویی ممکن است وجود داشته باشد پاسخ می‌دهد. حتما شما را به دیدن این کلیپ زیبا دعوت می‌کنم.

 


دریافت از سرباز صفر
حجم: 10.2 مگابایت
هزینه: صلوات بر رسول الله

پا نوشت: این کلیپ واقعا نظرم رو جلب کرد دوستان. امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.

دست نوشت: لطفا و خواهشا نظرتون رو راجع به کلیپ بهم بگید و اگر ازش خوشتون اومد لایک کنید.

پا تر نوشت: آقایون هم نگاه کنند که اگر جایی خواستند از حجاب دفاع کنند یک پیش زمینه عالی داشته باشند.

از همه همراهان و مخاطبان سرباز صفر تشکر میکنم
التماس دعا

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۳۴)

بی کیفیت بووووووووووووووووود
پاسخ سرباز صفر :
:)
ولی محتواش با کیفیت بود
سلام عالی بود واقعا با اسمش مچ بود من مدیر سایت فیلم وان هستم که شما برای من نظر داده بودید واقعا احسنت
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خواهش میکنم
خوشحالم که خوشتون اومده
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۳ امیر میم. علوی
الان تفکرات ریزونیبل و با قاعده نیستن بخصوص در ایران یعنی اگه شما تونستی با نشون دادن این کلیپ کسی رو متقاعد کنی حق با شما الان محور تفکرات رو احساساته و با کنترل دگم ها میشه اندیشه ای رو به کسی تلقین کرد
پاسخ سرباز صفر :
سلام
این رو قبول دارم
خیلی ها منطقی نیستند.
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۵ زهرا مهربون
سلام..
در این مورد که اگر این پاسخ رو بدیم قانع میشن یا نه ... باید بگم که هر آدمی توی درون خودش یه اصولی از اعتقادات رو داره ولو اینکه خودش رو به بی خیالی بزنه یا وانمود کنه اعتقادی نداره یا مثلا به خیال خودش متجدد هست...
من شخصا دنبال قانع کردن دیگران نیستم بلکه عقیده دارم باید زمینه های لازم فراهم بشه تا فرد خودش به فکر بیافته که به طور مثال باید برای حجایش و اعتقاداتش ارزش قائل بشه و یه کاری بکنه...
فرضا من کسی رو با این جمله یا یه سری جملات دیگه قانع کردم...قانع شدن فرد که کافی نیست مهم انگیزه و تمایلش هست که باید نسبت به این موضوع برانگیخته بشه..
و معتقدم تا زمانی که فرد به ادارک لازم نرسه و خودش نخواد ... نعوذباالله پیغمبر هم نازل بشه هیچ اتفاقی نمی افته....
اون جمله هم احساس عمیق خودم به مسئله حجاب بود...
پاسخ سرباز صفر :
این درسته که خود قرد باید به حجاب یرسه ولی این بدین معنا نیست که ما شبهاتش رو برطرف نکنیم
درسته؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۸ یاسر عموزادخلیلی
درود بر شما برادر عزیز
بسیار زیبا بود
انشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی.
همانا عفیف و پاکدامن ، فرشته ای از فرشته هاست. امام علی ( علیه السلام) حکمت 474.❤
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
متشکرم دادا
الله اکبر به این روایت
داداش نمیتونید کلیپ رو اطلاع رسانی کنید؟
درسته ولی خیلی سخته!
شاید ارزشش هم به همین سخت بودنش باشه
پاسخ سرباز صفر :
سختیش شیرینه نه؟
:)
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۱ سربازکوچولو ...
شاید بهتر بود شخصیت های داخل کیلیپ، دونفر بودند.اما...
اگر تونستیداین کلیپ رو هم مشاهده کنید...

http://sarallah135.blog.ir/category/%D8%AA%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D9%86%D8%AF
%DA%AF%DB%8C/
پاسخ سرباز صفر :
سلام
:)
حتما میبینم
ممنونم که معرفی کردید دوست عزیز سرباز صفر
:)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۰:۵۹ علی عبیات
فقط میگم خدا بد حجاب هارو لعنت کنه
پاسخ سرباز صفر :
هدایتشون کنه بهتر نیست؟
:)
سلام میدونی چرا نیومد
چون اون کد ها تو کامنت جواب نمیدن :)

اینو دانلود کن بعد جای علامت سوال ها متن مورد نظرت رو بنویس :)

http://www.uplooder.net/files/36bd292c81bc927ea41d43d0cbfe515b/Logo.txt.html
پاسخ سرباز صفر :
آها
ممنونم دادا
:)
خدا قوت
پاسخ سرباز صفر :
خیلی ممنون
از کلیپ خوشتون اومد؟
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۴ زهرا مهربون
سلام
بسیار عالی بود از شما سپاسگزارم..
حجاب واقعا مصونیت ایت نه محدودیت
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خواهش میکنم
به نظر شما اگر این پاسخ ها رو به دوستان عزیز ایرانیمون بدیم قانع میشن؟
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۳ سربازکوچولو ...
نه یه حدس هایی زدم
ولی واقعا نمیدونستم خودشه چه جالب و زیبا
پاسخ سرباز صفر :
به نظرتون اگر پاسخ هایی رو که میداد به دیگران بگیم قانع میشن؟
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۸ میثم علی زلفی
اون I cant آخرش رو مخم راه میره
در کل خوب بود ولی فکر نمی کنم بیشتر از برنامه از لاک جیغ تا خدا اثر بخش باشه
چرا؟
یکی به خاطر این که بازیگر این نقش خودش بی حجابه و باید باشه چون باید دو نقش رو یکی بازی کنه و این به معنی رتب خورده کی کند منع رتب است
دوم اینکه حجاب رو یک نوع مبارزه با تسخیر مردها نشون میده. یکی می خواد بپوشه که تسخیر نشه و یکی نپوشه که تسخیر نشه.
سوم حجاب مسئله ای انسان ساز است. اگر بعد انسانی حجاب را نبینید نخواهید توانست آن را ترویج کنید.
شاید تا یک هفته آینده مطلبی در این باره نوشتم
پاسخ سرباز صفر :
سلام
واقعا اینقد کلیپش نکته داشت؟
:)
چه جالب
آره
خودش مسلمون نبود نه؟
پس چرا این رو ساخته بود؟
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۵ مرتضی تقی زاده خسرویّه
با اجازه تون میزارمش تو جیم( jeem.ir )
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خواهش میکنم
:)
خوشحال میشیم منبع رو هم ذکر بفرمائید
:)
شوخی کردم دادا
هر کاریش میخوای بکن
:)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۵ سید مهدی رییس السادتی
سلام
به خاطر شما دان کردم
نه واقعا جالب بود
امیدوارم تو فضای مجازی زیاد پخش شه
پاسخ سرباز صفر :
خدا رو شکر که خوشتون اومد
میتونید تو وبلاگتون اطلاع رسانی کنید؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نظرات رو تو پست تیتراژ خندوانه بسته بودی اینجا میگم
شاد کردن دل مومن با بزور خندیدن نیست، دل مومن وقتی شاد میشه که مشکلات ازدواجش کارش تفریحش درسش رو ذره برطرف کنیم نه که هی تند تند ههه ههه بکنیم ! طرف که روحش زخمیه با ههه هههه که شاد نمیشه !
پاسخ سرباز صفر :
احسنت
اگر توی نظرات سرباز صفر دیده باشید این رو من هم گفتم
از روی دست من که ننوشتید؟
:)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۸ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
جواب های خوبی میداد خودش به خودش ولی بعضی جاهاش به نظرم کامل و خوب نبود جواباش.
پاسخ سرباز صفر :
مثلا کجاهاش داداش؟
حجاب حق است!!!!!!؟
منظور رعایت کردن حجاب است یا مختار بودن!؟
هیچ کسی نمیتونه مانع آزادی های فردی بشه.آزادی هایی که مخل امنیت و آسایش کسی نیست.
حجاب اجباری و تحمیلی نتیجه اش آن می شود که امروز می بینیم!خیل عظیم تن فروشان و زنان خیابانی!
پاسخ سرباز صفر :
مخل نیست؟
میتونید آمار مزاحمت های جنسی و خیابانی رو از سایت های خارجی ببینید
:)
در فنلاند، سوئد، فرانسه و آلمان بیش از 70 درصد بانوان دچار مزاحمت های جنسی در خیابان میشن
این آماریه که خودشون میدن
هه
حالا اگر شما به این میگد آسایش و امنیت
من دگ حرفی ندارم
:)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۳ سربازکوچولو ...
بله عالی بود ولی اخرشم دختره باحجاب نشد
پاسخ سرباز صفر :
دختره خودش بود
متوجه شدید؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۲ سید مهدی رییس السادتی
سلام
حجمم زیاد نیس نشد دان کنم
ولی نظرتون راجع به ارشاد مهربانانه کاملا درسته
پاسخ سرباز صفر :
عههههه
چه بد!!!
اگر میتونید حتما ببینید
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۷ قالب ساز بلاگ
راستی قالبتون رو خودتون ساختید یا کسی دیگ؟
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خودم ساختم
چطور؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۱ قالب ساز بلاگ
زیاد هم جالب نبود کلیپ های بهتری هم هستن
پاسخ سرباز صفر :
واقعا به نظرتون جالب نبود؟
بقیه که همه گفتن جالبه
کجاش جالب نبود؟
خیلییییییییییییییی قشنگ بود ممنون
پاسخ سرباز صفر :
خواهش میکنیم
سرباز صفر است دیگر
:)
میتونید اطلاع رسانی کنید دیگر دوستان هم استفاده کنند؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۹ مهیار شجاع
اره سرگرم کنندس
پاسخ سرباز صفر :
:)
موفق باشی
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۴ مهیار شجاع
نیمه تخصصی دنبال میکنم.
چون با بعضی چیزاش آشنایی ندارم.
پاسخ سرباز صفر :
خیلی ازش خوشت میاد؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۷ مهیار شجاع
خدا نکنه!
خخخخخخخ
کانتر رو خوب اومدی :)
پاسخ سرباز صفر :
واقعا تخصصی کانتر رو دنبال میکنی؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۲ مهیار شجاع
یه تیکه هاشو حفظ میکنم ولی همشو مغزم نمیکشه!
پاسخ سرباز صفر :
من فدای مغزت شم
:)
تو فقط کانتر رو میکشی
:)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۹ گیتی رسایی
سلامی دو باره خوشحالم که در کنارتان باشم ولی آدمی بسیار گرفتار و فراموشکار هستم هرگاه پستی گذاشتید خوشحال میشم که خبرم کنید . برام بسیار با ارزش است . به امید دیدار ی دور باره با مطلبی در خور شان شما سرباز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و نه صفر
پاسخ سرباز صفر :
سلام
حتما خبرتون میکنم
ما هم خیلی خوشحالیم که مخاطب خوبی مثل شما داشته باشیم
:)
همون سرباز صفر بهتره
:)
التماس دعا
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۲ مهیار شجاع
خخخخ
منم حجابو رعایت میکنم ولی مردونشو!
دانلودش میکنم برای ارشاد بقیه!
پاسخ سرباز صفر :
هههه
بهتره حفظش کنی نه؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۹ مهیار شجاع
ویدیو آدمو متقاعد میکرد قشنگ
پاسخ سرباز صفر :
خخخ
مهیار جان متقاعد شدی که حجابتو رعایت کنی؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۸ مهیار شجاع
خیلی ویدیوی زیبا و آموزنده ای بود و عکس مطلبتون هم خیلی با معنا بود
تشکر.
پاسخ سرباز صفر :
ههه
حالا عکس قشنگ تر بود یا ویدیو؟
:)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۷ گیتی رسایی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** * **** ******** *** *** *** **** **** *** ****** ******* ** **** ****** * **** ***** *** *** ** ****** ***** * ******** *** * *** *** ******* *** ******** **** *

منهم باش ما هم عقیده هستم که با لایمت و زبان خوش مسائل بهتر حل میشود
پاسخ سرباز صفر :
خوشحالم که حرفم رو قبول کردید
نظرتون راجع به کلیپ چی بود؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۴ سربازکوچولو ...
دانلود کردم ان شاالله فقط بتونم یکم از شبهه های دیگران رو درمورد حجاب برطرف کنم انشاالله
پاسخ سرباز صفر :
قشنگ بود؟
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۴ محمد موحدسرشت
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شما
کلیپ رو دیدم ،زیبا یود،به نظر من این کلیپ می خواد بگه اون کسی که میتونه بهت کمک کنه خودت و قدرت تفکر و اختیار خودت هستش.
کلیپ جالبی بود.
موفق باشی دوست عزیز
به ما سربزن
خوشحال میشم
یاحق
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست من
خدا رو شکر که از کلیپ خوشتون اومده
درسته
سلامت باشی
معلومه که سر میزنم
:)
التماس دعا

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۵ مخالفین ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۵ مخالفین ۱
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است