سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

کتاب درس های پیامبر اعظم+دانلود

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ

درباره کتاب

این کتاب گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصیّت، ویژگیها، و بعثت نبیّ مکرّم اسلام(ص) است که از میان بیانات معظم‌له از خرداد 1368 تا شهریور 1391 با ویژگیهای:

1. از میان مطالب مرتبط با زندگی و شخصیّت آن حضرت، درسهای زندگی و بعثت پیامبر که مورد نیاز همه‌ی انسانها و جوامع انسانی در طول تاریخ و به‌ویژه دوران معاصر است انتخاب شود.

2. مخاطب بیانات معظّم‌له عمدتاً نخبگان، روشنفکران و زمامداران کشورهای اسلامی باشند.

3. انتخاب و به ترتیب تاریخی ارائه شده است.

امید است این بیانات که خود نتیجه‌ی تعالیم حیاتبخش و جاودانه‌ی مکتب آخرین پیامبر خدا حضرت محمّد بن عبدالله(ص) است و از زبان یکی از عالمان و فقیهان بزرگ اسلامی معاصر ایراد شده بر دل و جان مخاطبان جای گیرد و جانی تازه در روح به حرکت درآمده‌ی بیداری اسلامی بدمد.

صفحاتی از کتاب


در این مقطع زمانى، یاد و نام مبارک پیامبر اعظم از همیشه زنده‌تر است؛ و این یکى از تدابیر حکمت و الطاف خفیّه‌ى الهى است. امروز امّت اسلام و ملّت ما بیش از همیشه به پیغمبر اعظم خود نیازمند است؛ به هدایت او، به بشارت و انذار او، به پیام و معنویّت او، و به رحمتى که او به انسانها درس داد و تعلیم داد. امروز درس پیغمبر اسلام براى امّتش و براى همه‌ى بشریّت، درسِ عالم شدن، قوى شدن، درس اخلاق و کرامت، درس رحمت، درس جهاد و عزّت، و درس مقاومت است. پس نام امسال به طور طبیعى، نام مبارک پیامبر اعظم است. در سایه‌ى این نام و این یاد، ملّت ما درسهاى پیغمبر را باید مرور کند و آنها را به درسهاى زندگى و برنامه‌هاى جارى خود تبدیل کند. ملّت ما به شاگردى مکتب نبوى و درس محمّد(صلی‌الله‌علیه‌وآله) افتخار میکند. ملّت ما پرچم اسلام را در میان امّت اسلامى با استقامت و استحکام برافراشته است؛ سختى‌ها را تحمّل کرده است و کامیابى‌هاى حضور در این میدان شرف و افتخار را دیده است و به فضل الهى، کامیابى‌هاى بیشتر در راه است.

ما درس اخلاق پیغمبر، درس عزّت پیامبر اعظم، درس علم‌آموزى و درس رحمت و کرامت و درس وحدتى را که ایشان به ما داد و درسهاى زندگى ماست، باید در برنامه‌ى زندگى خودمان قرار بدهیم.

شما عزیزان میتوانید پس از نظر دادن،این کتاب گرانقدر رو از سرباز صفر با لینک مستقیم دانلود کنید

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۲)

بسیار عالی
پاسخ سرباز صفر :
ممنون
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۷ عمارنامه
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/26525
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۰ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است