سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر: دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی است به کارگردانی مهراب قاسم خانی که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم پخش شد. بعدا به دلیل برخی مشکلات مهران مدیری از قسمت سیزدهم کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده است. اما این برنامه چقدر موفق بوده است؟

در دورهمی به جز مهران مدیری به عنوان (طراح، کارگردان و مجری)، بازیگران چون: سیامک انصاری، رامین ناصرنصیر ، ، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر ، سروش جمشیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران سعی در ایجاد یک فضای شیرین و کمدی دارند. مهمانان این برنامه معمولاً از چهره‌های درجه دو علمی، ورزشی، هنرمندان، بازیگران و خوانندگان می‌باشد.

دورهمی از ابتدا با حاشیه های زیادی رو به رو شد. مثلا خبر آن رسید که رکورد سانسور در تلویزیون شکسته شد! هفته نامه تماشاگران در گزارشی خبر داده بود که برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ، در یکی از قسمتهایش با ۲۰۰ اصلاحیه مواجه شده است.

و یا مثلا از مصاحبه افرادی مانند مجید مظفری، مهراب قاسم خانی و فرمان فتحعلیان اخبار و تصاویری منتشر شد ولی مصاحبه آنان از تلویزیون پخش نگردید.

بازی های پیاپی با سن و سال مهمانان زن برنامه نیز مدیری را بیش از آن که شبیه یک طنزپرداز موفق کند او را در قد و قامت مجریان شبکه های فارسی زبان ماهواره ای قرار می دهد؛ مجریانی که می کوشند در مناسبتهایی مانند نوروز و با دعوت از خوانندگان زن به بن بست رسیده لس آنجلسی و پرسشهای پیاپی درباره سن و سال آنها از مخاطب خنده بگیرند.

مشکل دیگر آنجاست که طی یک قرارداد پیش بینی شده همه آنهایی که به عنوان مهمان به برنامه دعوت می شوند از یک مربی فوتبال گرفته تا بازیگر مرد نقشهای فرعی و از یک خواننده راک گرفته تا یک بسکتبالیست بلندقامت نوعی شیفتگی را به مهران مدیری، شخصیتش و آثارش نشان می‌دهند و انگار که آمده اند تا مدح مهران را بگویند و از آن سو مهران هم با لبخندی متفرعنانه موید این مدح باشد.

وب‌گاه خبری تابناک در یک مقاله به تاریخ ۵ فروردین ۹۵، بیان کرد که مجموعه دورهمی، یک کپی نعل به نعل از شوی محبوب هندی، شب‌های طنز با کاپیل (به انگلیسی: Comedy nights with Kapil)، است. بر طبق این گزارش، جزیی‌ترین اجزای صحنه از جمله دکور عظیم این مجموعه و حتی برخی جزئیات اجرا عیناً از شب‌های طنز با کاپیل کپی شده و حتی میز مهران مدیری و نشستن در بین جمعیت در دورهمی و در نظر گرفتن جایگاه اختصاصی برای او نیز کپی از این سریال هندی است.

نظر شما درمورد این برنامه چیست؟

آیا از عملکرد مهران مدیری در برنامه دورهمی راضی هستید؟

نظر شما درمورد این مداحی های عجیب مهمانان برنامه از آقای مدیری چیست؟

آیا دورهمی و آقای مدیری می‌توانند رقیبی برای برنامه پرطرفدار خندوانه و رامبد جوان باشند؟

شما عزیزان می‌توانید در ایــــــــــــــنجا به این دو برنامه رأی بدهید.

پا نوشت: نقد های بیشتری وارد بود که خودتون بهتر می‌دونید ولی ننوشتم چون میخواستم شما از طولانی شدن مطلب نترسید. :)

خوشحالم که محبتتون رو از سرباز صفر دریغ نمی‌کنید و همیشه همراه ما هستید. خوشحال میشم اگر ایــــــــــــنجــــــــــــــا رو هم دریابید :)

پا تر نوشت: به نظر من شاد بودن هیچ ربطی به خنده روی لب نداره. شاهدی بر مدعا: مثلا وقتی یک مادر فرزند سالمش به دنیا میاد می‌خنده؟ نه ! در حالی که شاد ترین فرد روی زمینه.

:)

دوستون دارم

التماس دعا

باز نشر مطلب در : صراط

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۵۴)

به نظر من اگه اسم مهران مدیری نبود کسی حتی به انتقاد شما به برنامه دورهمی را نگاه نمی کرد چه برسد که نظر بدهند به مطلب شما.
پاسخ سرباز صفر :
چه ربطی داش دوست عزیز؟
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۳ سدمحمدصالح امین یزدی
سلام مهدی جان
ممنون واقعا عالی بود تا جایی که تونستم مطالبت رو خوندم نکته بسیار عالی که داخل وبلاگ هست اینه که شما مطالب رو خودت مینویسی ونکته مثبت دیگه وبلاگ اینه که محیط وبلاگ خیلی خوبه اما نظرم من در مورد وبلاگ اینه که میتونه بهتر از این هم باشه یعنی کسی مثل شما که همچین توانی بالایی داری میتونی وبلاگی خیلی بهتر از این رو داشته باشی مثلا به عنوان پیشنهاد این که موضوع و هدف بدی به مطالبی که مینویسی یعنی منی که به عنوان به عنوان یک مخاطب شما یک ساعت وقت میزارم و وبلاگ شما رو مطالعه میکنم جوری باشه که بعد این یک ساعت از تمام حرف ای شما به یک چیز برسم
حالا در نهایت اینکه همین هم خیلی عالی بود
ان شالله که روز به روز پیشرفت کنی
اگرم کاری داشتی که از دستم برمیومد بگو من درخدمتم
فدای تو
یازهراس
سیدصالح امینی
پاسخ سرباز صفر :
سلام سید جون
فداتم داداشم
چقدر خوشحالم کردی که بهم سر زدی
:)
نظر لطفته داداشم
حتما به پیشنهادت عمل می‌کنم
و حتما هم بهت نیاز دارم
:)
دوست دارم دادا
:)
التماس دعا
زمانی که دولت خراب باشدازصداوسیماچه توقعی باید داشت
پاسخ سرباز صفر :
قبول دارم
ولی خب نمیدونم همش رو میشه به دولت نسبت داد یا نه
دورهمی کارامسولین رابازگومیکنداوناهم اعصابشون خوردمیشه این اراجیف دروغ رابهم میبافند
پاسخ سرباز صفر :
کدوم اراجیف رو دادا؟
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۱ محمد حسین امینی
نه انتقادات وارد نیست

به نظرم برنامه خوبیه

حتی به قهوه تلخ انتقاد کردن که دست بازیگر سیامک انصاری به طوری داخل جیبشه که از عقاید فرامانسوری پیروی میکنه
درحالی که من که فیلم رو دیدم میدونم داشت میرفت کاغذی رو از جیبش در بیاره و اونا یه عکس از این لحظه گرفتن و دارن نقد میکنن

مهران مدیری کارگردان خوبیه که برخی چشم دیدن ایشون رو ندارن و میخوان بین مردم خرابش کنن

تلویزیون ما بدون شب های برره,پاورچین,جایزه بزرگ و دورهمی ارزشی برای دیدن نداره

به نظر من پخش قهوه ی تلخ در تلویزیون میتونه باعث بشه مردم توی برهه ی زمانی که قهوه تلخ پخش میشه کمتر سراغ ماهواره برن چون واقعا برنامه ی طنز و داستان جالبی داره
پاسخ سرباز صفر :
نمیدونم
:)
نظر شما متین
:)
موفق باشید
بینید برنامه دورهمی و خندوانه در صدا و سیمایی تولید می شه که به فرموده حضرت آقا 80 درصد تولیدات صدا و سیما قابل قبول و اسلامی نیست ...
پس اگر به دنبال تحقق دین در صدا و سیما هستیم نباید در پی نقد این برنامه و آن برنامه صدا و سیما باشیم که اسلامی بشود که اگر قرار بود با این روش اسلامی بشود تا به حال در عرض این 37 سال شده بود ...
عرض کردم که فعلا با این شرایط جامعه و صدا و سیما بودش بهتر از نبودشه و اینکه متاسفانه تا زمانی که ما خلاء نیروی انسانی ارزشی در عرصه تولید محتوا و تولید برنامه برای صدا و سیما داریم ، همین آش است و همین کاسه ...
برای همین نقد شما کارشناسانه نیست و مبتنی بر سلایق شخصی است ...
چرا که برنامه خندوانه هم به هیچ عنوان در چهارچوب مذهب و دین نمی گنجه و این درصورتیکه تا حدودی مورد قبول شماست ...
پاسخ سرباز صفر :
:)
من نقد خندوانه رو هم نوشتم برادر
:)
زود قضاوت نکنید
لطفا
بله ببخشید به خاطر سرعت بالای تایپ بوده ...
خب امکانش هست نقاط منفی رو بفرمایید ؟ هر چند که گفتم معتقدم به برنامه نقدهایی وارده ولی فعلا بودش بهتر از نبودشه ...
البته باید عرض کنم که این نکاتی که فرمودید نقد نیستند ... سلایق شخصی از دیدگاه فردی مذهبی است ...
نخیر به معنای تایید نیست ولی می تونه به این معنا باشه که قشر طلبه با این برنامه بیشتر توانسته ارتباط برقرار کنه ...
پاسخ سرباز صفر :
دوست عزیزم
:)
سلایق شخصی وقتی حرف دین باشه دگ سلیقه شخصی نیست دینه
:)
به نظرم نقدتون اصلا کارشناسانه نیست ...
بله ... برنامه دورهمی یک کپی از یک برنامه هندیست ولی خب تا زمانیکه از چهارچوب ها خارج نشه ... خیلی هم بد نیست ...
خود بنده برنامه دورهمی رو به برنامه خندوانه ترجیح میدم ...
هرچند که به هر دو برنامه نقدهای زیادی وارده ولی همین که تونسته در بین مردم جا باز کنه و بعضی از الگوهای رفتاری مردم رو اصلاح کنه (مثل ترویج استفاده از لغات زبان فارسی به جای لغات کشورهای خارجی و همچنین آموزش مسائل فرهنگی در غالب طنز، مثل کاری که در دورهمی آقای مدیری در صحبتهایی که روی سن به تنهایی می آیند انجام می دهند، مثل مضموم شمردن استفاده بیش از حد از دنیای مجازی و مضموم شمردن منظم نبودن ایرانی ها و چیزهای دیگه) می تونه گام خوبی باشه در برنامه های صدا و سیما هرچند که نقدهایی به هر دو برنامه وارده ...
ولی نکته اساسی اینجاست که ما فقط بلدیم نقد کنیم ... چند درصد از قشر مومن و حزب اللهی وارد این عرصه (برنامه سازی) می شوند تا بتوانند با استفاده از الگوریتمهای روش تبلیغی ِدرست چنین حجمی از مخاطب رو جذب برنامه هایی با محتوای خوب و شاد کنند ؟
مثلا چرا قشر مذهبی ما نمیره سینماگر بشه ؟ نمیره برنامه ساز و تدوین گر و انیمیشن ساز بشه ؟ تا خلاء برنامه های مفید رو پر کنند ؟
می دونم هستند ولی تعدادشون به شدت انگشت شماره و خلاء نیروی انسانی ارزشی در این فضاهها به شدت احساس می شه ...

به نظرم به جای نقدهای تکراری بهتره تبلیغ کنیم تا نیروهای ارزشی ما وارد این عرصه ها بشوند ...
هر چند که در برنامه دورهمی در چند برنامه اش ، روحانیون محترم هم در بین تماشاچیان بودند ...
پاسخ سرباز صفر :
اولا مضموم نه و مذموم
ثانیا به نظرم نقاط منفی این ها خیلی بیشتر مثبت هاشه
حضور روحانیون باعث تایید دورهمی میشه؟
بعید میدونم
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۶ محمد حسین امینی
دورهمی یکی از بهترین برنامه ها

و آقای مدیری از بهترین کارگردان های ایرانه

اگه امثال دورهمی نباشن ما به چی بخندیم

دورهمی و خندوانه جفتشون خوبن
اما دورهمی بهتر

خندوانه اگه جناب خانو نداشت هیچی نبود
ولی دورهمی متکی به یک شخصیت نیست
پاسخ سرباز صفر :
سلام
به نظر شما انتقادات نوشته شده به دورهمی وارد نیست؟
۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۳ محمدرضا مومنیان
خیلی برنامه مزخرفیه
مهران مدیری خیلی لوس بازی در میاره
پاسخ سرباز صفر :
نظرتون درمورد انتقادات ما چی بود؟
:)
من ازبرنامه کاملا راضیم شما انگارتنتون میخواردا انگارمیخوایدمردم همیشه گریه کنند وعزاداری کنند
دراسلام هم شادی است هم غصه ضمناشادی هابیشترازغم هاست وبعضی شماهااصلا میگیدشبکه نسیم یک شبکه غیراسلامی است بخاطرهمین مردم میشینندپاماهواره
پاسخ سرباز صفر :
دوست عزیز
نقد من نکته غیر مبهمی داشت؟
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۸ دختری به شدت معمولی
جای خاصی مدنظرم نیست به طور کلی وقتی این مطلبو خوندم احساس کردم نویسندش علایق شخصیش رو وارد نقد کرده البته شاید هم من اشتباه برداشت کردم ...
یه سوال شما برنامه خندوانه رو میپسندید واقعا ؟
پاسخ سرباز صفر :
:)
خب خدا رو شکر که توی متن نقد من علائق شخصی وجود نداره
من نه ولی خانواده بعضی وقت ها می‌بینن من هم می‌بینم
چطور؟
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۰ دختری به شدت معمولی
به نظرم این برنامه هم مثل خیلی از برنامه های صداوسیما مشکلات زیادی داره من به شخصه این برنامه رو اکثر اوقات میبینم و نمیخوام بگم که برنامه خیلی خوبیه اما یه سری انتقاداتی که تو این برنامه به شیوه طنز بیان میشه باتوجه به اینکه برنامه مخاطبان زیادی داره میتونه تا حدودی موثر باشه در جهت تغییر یک سری موضوعاتی که جدیدا تو شبکه های مجازی شاهدش هستیم و فرهنگ سازی کردن و این از نظرمن خیلی خوبه
اما گاهی اوقات یک سری حرف ها و رفتارها تو این برنامه خیلی بی معنی هستن که فکر میکنم این موضوع یکی از نقاط ضعف برنامه باشه
اما آقای محترم به نظرم بهتر بود که شما وقتی نقد میکردین علایق شخصیتون روی نقدتون تاثیر نمیزاشتن و به جای نقل کردن از خبرگزاری هایی که معمولا در چارچوب یه سری قوانین و موضوعاتی مطلب مینویسن ، خودتون این برنامه رو بدون جبهه گیری نقل میکردین
یه موضوع دیگه ای هم که بود اینکه تعریف کردن مهمانان این برنامه از مهران مدیری علایق شخصیشونه و خیلی وقت هاهم بعضی ها ابراز علاقه نمیکنن ...
من بازم دارم میگم که من نمیگم که این برنامه خوبه و طرفدارشم
از طولانی شدن نظرم عذرخواهی میکنم
پاسخ سرباز صفر :
:)
سلام
میشه بگید من کجای این نقد نظر شخصیمو وارد کردم؟
طولانی شدن نظر زیباتون یعنی شما برای ما اهمیت قائلید
و این برای ما خیلی ارزشمنده
:)
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۶ صراط نیوز
سلام

خدا قوت

مطلب فوق در صراط نیوز منتشر شد

http://www.seratnews.ir/fa/news/311168


یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
:)
سلام
متشکرم صراط عزیز
سلام و خداقوت
هرچند که مطلقا و از ابتدا برنامه های طنز (بخوانید فکاهی) مدیری و هم پالکی هایش را مغایر اخلاق اسلامی می دانستم و دنبال هم نمی کنم ولی از مساعی و تلاش شما در ایجاد فضای نقد و بررسی و آسیب شناسی اینگونه برنامه ها که با بروز دولت کلید دوباره جان گرفته اند؛ تشکر و امتنان دارم و برایتان آرزوی توفیق بصیرت افزایی در فضای حقیقی و مجازی می نمایم. اگرچه که غالبا اینگونه پستهای روشنگر متاسفانه مشتری چندانی ندارند.... یا یجیی خذالکتاب بقوه..... وفقک الله
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
چقدر حرفه ای می‌نویسید شما
:)
آفرین
واقعا زیبا مینویسید
:)
کلامتون هم کاملا قبول دارم
:)
التماس دعا
مغزم میگه به تلویزیون نشم خیره یه جعبه که زبونای مختلف چرند میگه :)
پاسخ سرباز صفر :
آفرین
درستش هم همینه
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۱ حسن صیادی
سلام ممنون میشم به وبلاگم سر بزنید و نظرتون در مورد پست های امروز بنویسید
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست من
حتما سر میزنم
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۱ مهیار شجاع
سلام!
بالاخره وقتی صدا سیما برنامه درست حسابی نداره باید از یه جا الگو گرفت یا تقلید کرد.
این برنامه هم به نظر من خیلی سرگرم کننده است ولی بعضی از شوخی ها درست نیست.
بنظر من آقا مهران مدیری خیلی با شجاعت کار کرده!
آخه 200 تا اصلاحیه!
پاسخ سرباز صفر :
:)
شجاعت رو خوب اومدی
:)
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۲ امید امیدی
با عرض سلام
بنده این برنامه را ندیدم و زیاد علاقه ی به برنامه و سریال و... ندارم معمولا اخبار ساعت دو بعد از ظهر و شبکه خبر را بیشتر میپسندم
پاسخ سرباز صفر :
خیلی هم عالی
:)
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۳ حسن صیادی
سلام تا حالا این برنامه رو ندیدم چون وقتم پره تلویزیون کم می بینم ولی در کل برنامه های تلویزیونی خیلی وقته فقط تقلید از برنامه های شرق و غرب شده و به هویت اسلامی بودن توجهشون کم شده
پاسخ سرباز صفر :
سلام
بسیار عالیست که کم تلویزیون می‌بینید
:)
آفرین
چشم شبتون بخیر
یاحق
پاسخ سرباز صفر :
چشمتون بی بلا
:)
التماس دعا
نظرگذاشتن
پاسخ سرباز صفر :
نظر گذاشتن مگه ناراحت شدن داره؟
:)
خوشحال میشم نظرتون رو راجع به سایر مطالب هم بدونم
:)
ولی الان که دیر وقته
:)
بهتره استراحت کنید
محض خالی نبودن عریضه و انجام وظیفه. ولی فک کردم ناراحت بشین
پاسخ سرباز صفر :
از چی ناراحت بشم؟
بله
پاسخ سرباز صفر :
ههه
:)
خوشحالم کردید که به سرباز صفر سر زدید
:)
من متنهاتون رو میخونم اما مایل نیستم تو بحث ها شرکت کنم. وقتی شرکت میکنم که حس کنم نظرم ارزش افزوده ای برای متن و یا شما و یا خوانندگان ایجاد میکنه.
ممنون از دعوتهای همیشگیتون. :)
پاسخ سرباز صفر :
چرا فکر میکنید ارزش نداره نظراتتون
بله بله
پاسخ سرباز صفر :
یکی مونه به آخر نام خانوادگی شما حرف "حاء" قرار میگیره
درسته؟
:)
نمیدونم
پاسخ سرباز صفر :
:)
شما من رو می‌شناسید نه؟
ولی نکات مثبتش بیشترنیس؟
پاسخ سرباز صفر :
نمیدونم
به نظر شما با توجه به انتقاداتی که وارد شد میشه اصلا درمورد نکات مثبتش صحبت کرد؟
ولی بعضی حرفاشون ونقداشون قشنگه همه روبه یه چوب نزنیم.
پاسخ سرباز صفر :
درسته
نکات مثبت هم داره برنامشون
ولی خب این همه نکان منفی رو ...
:)
درسته؟
نظری ندارم
پاسخ سرباز صفر :
:)
چه جلب
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۹ مجله ویترینو
به نظر من مردم این برنامه رو به خاطر اسم مهران مدیری نگاه میکنن وگرنه مجریش آدم دیگری بود رتبه اخر از لحاظ جذب کخاطب داشت....
پاسخ سرباز صفر :
دقیقا نظر من هم همینه
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۴ سید مهدی رییس السادتی
سلام دوست خوبم
من تیوی نمیبینم.حتی خبر کودتا تو ترکیه رو امشب از مادرم شنیدم.
ولی اون نکته که فرمودین کپی از برنامه یه هندی ،خونده بودم و حتی جزییات صحنه هم عین هم بود
واقعا همین افکار غرب و شرق زدگی متاسفانه داره به جامعه خورونده میشه
پاسخ سرباز صفر :
:)
بهترین کار رو میکنید که تلویزیون نمیبینید
:)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۸ کاوه پژوهشی
البته که انتقادات وارده . اما منصف باشید . نمیدونم چرا دید بدی نسبت به آقای مدیری وجود داره . باید بگم که درسته که تقلید نوآوری نیست اما خطا هم نیست . صرف اینکه شباهت هایی بین این برنامه تلوزیونی و برنامه تلوزیونی دیگه وجود داره نمیشه به این راحتی گفت « کپی » ، مسلما تهیه کنندگان برنامه بیشتر از من و شما به این چیزا توجه دارن . شاید بشه گفت که دورهمی به پای خندوانه نمیرسه ، اما برخی گفتگوهای موجود در برنامه دور همی به نوعی بی سابقه است و اگرچه یک هنجارشکنی اما از نوع درست اونه . فراموش نکنید که وظیفه طنز اصلاح و انتقاده و برنامه ای که صرف خنده باشه درحقیقت رسالت هنر رو خدشه دار کرده و به نظر من آقای جوان برای اینکه مورد حجوم و تهدید عده ای قرار نگیره وارد برخی مسائل نمیشه . اما آقای مدیری ( چون چیزی در صدا و سیما برای از دست دادن نداره ) راحت تر حرف هاش رو میزنه . به هر حال به نظر بنده اینجور جبهه گیری ها نسبت به بعضی افراد کار اشتباهیه . قضیه همون ژوله و حیایی که تو فضای مجازی پخش شده بود که به این دلایل به این یکی رای بدید ! چرا حالا با اون یکی لج بودن ؟! خدا میدونه
و من الله توفیق
پاسخ سرباز صفر :
کپی هم حدی داره خب
شما کلیپ شباهت این دو برنامه رو ببینید
مو نمیزنه
مسخره نیست؟
ای عاغا:/ ول،مان کنا!
پاسخ سرباز صفر :
:)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۲ علی رحمانی پور
چون کامل ندیدم برنامه رو
شوخی جنسی عرض کردین ولی توی متن گفتین شوخی با سن و سال کردن
واقعا یک مشکل کلیه که زنان به اشتباه سعی در پنهان کردن سنشون دارن و سعی می کنند خودشون رو کوچیکتر نشون بدن . اما سن یک واقعیته و اگر آقای مدیر به این موضوع اشاره می کنه خیلی هم خوبه و جای جنجال نداره
برنامه خندوانه هم زیاد ندیدم
اما در کل طنز یا برنامه های اینچنینی خیلی خوب هستند
مشکل با آقای مدیری چی هست رو من که نمیدونم اما کلا یک جبهه به سمت این کمدین قهار گرفته شده است .
من راجب شخص نظر دادم نه برنامه ، چون برنامه رو کامل ندیدم . اما هر چی رو دیدم این مباحث مطرح نیستن
پاسخ سرباز صفر :
:)
من شوخی های جنسی رو توی متن نیوردم
:)
میگید خوب هستند
باید تعریفتون از خوب رو بدونم
مشکل با آقای مدیری رو میتونید در طرز صحبت کردنشون با سحر ولدبیگی در برنامه تلویزیونی متوجه شید
:)
شما خیلی گل و مهربونی
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۰ محمد جواد

برنامه بدی نیست
مثل همه برنامها مشکلاتی هم دارد
مدح کردن هم چیز بدی نیست. مهران مدیری هم هنرمند کم توانی نیست.
پاسخ سرباز صفر :
مدح کردن چیز بدی نیست اما مثل هر چیز دیگری حد و اندازه دارد
در تهج الفصاحه آورده شده که رسول خدا فرمود: «اُحثُوا التّرابَ فى وجوه المدّاحین» «خاک بر صورت مدح کنندگان بپاشید»
:)
ممنون که به ما سر زدی برادر
بله فرد خاصی نیومده
پاسخ سرباز صفر :
و به نظرم نخواهد اومد
:)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۸ علی رحمانی پور
سلام
منم تو این بحث شرکت نمیکنم
پاسخ سرباز صفر :
سلام
چرا شرکت نمیکنید؟
:)
بله،خب برنامه ای که تو یه مدت کوتاه تونسته این همه طرفدار پیدا کنه احتمالا میتونه رضایت خیلی ها رو جلب کنه،زیبایی این برنامه به همین شوخی ها و صراحت گفتاره اوایل به خندوانه ایراداتی می گرفتن وحالا هم دور همی.
پاسخ سرباز صفر :
واقعا ملاکتون برای رضایت تعداد طرفداره؟
خیلی چیز های دگ هم طرفدار دارند.
شما طرفدار اون ها هم هستید؟
اصلا منطقی نیست به نظرم
بله،خب برنامه ای که تو یه مدت کوتاه تونسته این همه طرفدار پیدا کنه احتمالا میتونه رضایت خیلی ها رو جلب کنه،زیبایی این برنامه به همین شوخی ها و صراحت گفتاره اوایل به خندوانه ایراداتی می گرفتن وحالا هم دور همی.
پاسخ سرباز صفر :
بازم
:)
واقعا ملاکتون برای رضایت تعداد طرفداره؟
خیلی چیز های دگ هم طرفدار دارند.
شما طرفدار اون ها هم هستید؟
اصلا منطقی نیست به نظرم
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۸ سربازکوچولو ...
اصلا برنامه جالبی بنا به گفته هاتون نباید باشه
در ضمن یبار به طور اتفاقی دیدم این برنامه رو که یه خانم بازیگر خیلی بلند قهقهه میزد دیگه نگاه نکردم
پاسخ سرباز صفر :
ههه
مخاطب های سرباز صفر همشون حرفه ای هستند

:)
آفرین به شما
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۶ محمد موحدسرشت
بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت شما و همه ی دوستان سلام عرض می کنم...
به نظر من این دو برنامه دو برنامه جدا هستند،مثلا شعرهایی که تو خندوانه خونده میشه،اصلا تو دوره همی دیده نمیشه.
هر دو برنامه گاهی اونقدر جالب هستن که مخاطب رو جذب می کنن و گاهی اونقدر بی معنی که...
من خیلی از مضمون های برنامه دور همی رو خوشم میاد و از خیلی ها واقعا خجالت می کشم.
مثلا:تو کل تئاترهای برنامه چیز جالبی دیده نمیشه،به نظر من وقتی آقای مدیری تنها اجرا می کنه از تئاترها خیلی بهتره
ولی بعضی مواقع دیدم که آقای مدیری خیلی حرکات بی معنی انجام میده
مثلا:وقتی موهای اون بنده خدا رو از ته زد،این حرکت اصلا جالب و خنده دار نیس
یا خیلی مواقع حرف های بی معنی میزنن که اصلا جالب نیس و من احساس خجالت می کنم
و از اون طرف برنامه خندوانه
اون هم دارای ضعف ها و قوت هاست
مثلا:یکی از نقطه ضعف ها نبود نیما و جناب خان هستش واقعا این دوتا نباشن می خوابه برنامه
بهتره برنامه جوری برنامه ریزی بشه که اگه یه روز این دوتا نباشن،باز هم برنامه قابل قبولی دیده بشه

اما یه نقطه مشترک بین این دو برنامه پرطرفدار وجود داره و اون اینه که بعضی اوقات باید یه نفر رو مسخره کنن تا مخاطب بخنده و این اصلا کار درستی نیس و واقعا باید درست بشه

این برداشت من از این دو برنامه بود

ولی چیزی که مشخص هستش اینه که آقای باقری معلومه شما اصلا از برنامه دورهمی خوشتون نمیاد
موفق باشید
پاسخ سرباز صفر :
:)
نظر من رو که به درستی فهمیدید
:)
آفرین
شما این دو برنامه رو با هم مقایسه کردید
:)
در حالی که من نظرتون درمورد این برنامه رو میخوام
شما از این برنامه راضی هستید درسته؟
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۰ مجله ویترینو
سلام داداش شرمندم کردی ببخش که برای شما خوبان درد سر شدیم...آرزوی قلبی بنده است که در پناه حق به قله های فتح و ظفر برسی
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
عهه
بازم گفت شرمنده
دشمنت شرمنده دادا

من هم برای شما زا خدا توفیق میخوام
:)
التماس دعا
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۱ سربازکوچولو ...
هیچ کدومو ندیدم
پاسخ سرباز صفر :
احسنت
:)
این که عالیه
ولی حالا به نظرتون
با توجه به توضیحاتی که من دادم این برنامه میتونه رضایت شما رو جلب کنه؟
نه نمیشه چون ویژگی افراد مختلف و دلیل نگاه کردنشون متفاوته
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
:)
درسته که ویژگی افراد مختلفه ولی به نظرم میشه ویژگی واحد برای این عده ای که این برنامه رو دنبال میکنند گفت
:)
بله..
پاسخ سرباز صفر :
به خاطر نظر کارشناسیتون ممنونم
حالا شما ندید
ولی به نظرتون برنامه ای با توضیحاتی که نوشتم میتونه رضایتتون رو جلب کنه؟
فکر کنم خندوانه بهتره هرچند که اونم یکی دوبار بیشتر ندیدم.
پاسخ سرباز صفر :
:)
پس حدس زدید درسته؟
من 3؛4 قسمت دور همی دیدم و یه 2،3 قسمت خندوانه.
دور همی رو خیلی خوشم نمیاد.ولی خندوانه و جناب خان رو دوست دارم چون برگرفته از مردم ما استان های جنوبی کشوره.
ولی در کل دورهمی با اون نمایش هاش که گاهی خیلی خنده دار و گاهی انقدر بی معنیه که بازم خنده داره انگار برای بعضی مخاطب ها جالب و دوست داشتنیه.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
گفتید بعضی مخاطب ها
میشه بفرمائید این بعضی مخاطب ها دارای چه ویژگی هایی هستند؟
:)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۷ دختر مهتاب ...
کاش از اون افراد ی ک حرفای درستی برای جامعه دارن می اوردن
پاسخ سرباز صفر :
سلام همراه همیشگی سرباز صفر 
:)
میشه اسم یکی از این افراد رو بگید؟
بعید ندونید!
خیلی قبل از این پست شما، با چند تا از دوستام که از طرفدارای پر و پا قرص و آتشیِ خندوانه بودند تا جایی که پارسال سر مسابقه‌ی کمدین‌ها بحث میکردن (!!!!!!) صحبت میکردم اونها هم همین نظر رو داشتن!
پاسخ سرباز صفر :
خب چه برتری داره دورهمی نسبت به خندوانه؟
کاملا تکراری شده
اینطوری نیست؟
شاید یه روز بیاد
مثلا یه روز دکتر معتضد اومد تو خندوانه که من دوست داشتم بشینم حرفاشو بشنوم شاید تو دور همی هم یه روز یه نفر بیاد
پاسخ سرباز صفر :
:)
آها پس تا حالا کسی نیومده درسته؟
فعلا که از خندوانه هم محبوبیتش بیشتر شده. خندوانه اگر جناب خان نداشت نابود شده بود؛ چون مقدار زیادی از تایم برنامه رو تبلیغ میکنن و حتی خبرش اومد که این همه از مترو صحبت کردن هم به خاطر فرهنگ سازی نیست و مترو هم اسپانسرش شده :) ولی با این همه بازم خندوانه به نظر من بهتره. چون بالاخره در جهت تعالی فرهنگ قدم برمیداره اما مهران مدیری...
فقط چون خنده‌دارتر هستش، به طور ناگهانی محبوبیتش بالا رفت... و خب این هم هست که جامعه این رو میطلبه و اصلا به نظر من برای خیلی از مردم ما لازم هم هست... ولی برای خیلی‌ها هم حرامه دیدن این برنامه‌ها... هر کس باید به خودش نگاه کنه... هیچ حکم کلی‌ای رو نمیشه صادر کرد.


+ من جدیدا خیلی کم تلویزیون میبینم. اما خب صداش میاد همیشه و بعضی وقتا هم میرم در جمع خانواده و...
پاسخ سرباز صفر :
:)
خیلی عالیه که کم تلویزیون می‌بینید
ولی واقعا به نظر شما محبوبیت دورهمی از خندوانه بیشتره؟
بعید میدونمااا
بله
دنبالشم نمیکنم
مگه اینکه فرد خاصی بیاد که واسه من مهمه
پاسخ سرباز صفر :
تا حالا شده در این برنامه فرد خاصی بیاد که برای شما مهم بوده باشه؟
فقط امثال ما که برنامه رو دنبال نمیکنیم انتقاد میکنیم
مخاطبان برنامه افرادی هستند خسته که میخوان بل از خواب بخندن:/و هیچ توجهی به این چیزا نمیکنن
مثل خواهر من!
درباره دنبال کردن وبلاگتون هم
وبلاگمو دنبال کنید دنبالتون میکنم
پاسخ سرباز صفر :
پس شما هم مثل ما از برنامه راضی نیستید
درسته؟

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۸ مخالفین ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۸ مخالفین ۵
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است