سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر: مدیر به کسی می‌گویند که مدیریت می‌کند. مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می‌گیرد. مدیریت از دید کارکردی شامل وظایفی همچون برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، سازماندهی، نوآوری، هماهنگی، ارتباطات، رهبری، انگیزش و کنترل می‌گردد. از آنجا که میزان مسؤولیت مدیران بسیار بیشتر از سایر افراد است، میزان حقوق و دستمزد این افراد نیز از دیگران بیشتر است. اما مقدار این زیادت حقوق باید چقدر باشد؟

ماجرای فیش های نجومی از اوایل سال 95 رسوایی بزرگی برای دولت تدبیر و امید به بار آورده است. 950 مدیر حقوق نجومی می گرفتند که دریافتی سه درصد از آنها بیش از 40 میلیون تومان بود. به گفته مسئولان تا کنون 13 مدیر در این پرونده برکنار شده یا استعفا داده اند.
در این میان آنچه هنوز مبهم و نامشخص باقی مانده این است که حقوق مدیران ارشد کشور بر اساس قانون چقدر باید باشد؟ زمانی صحبت از قانون "هفت برابر" به میان می آمد که بر اساس آن، بیشترین حقوق در دولت نباید بیش از 7 برابر کمترین دستمزد باشد. اگر این قانون را ملاک قرار دهیم، حداکثر حقوق باید حدود 6 میلیون تومان باشد. اما ظاهرا این قانون ملاک کار دولت نیست. حتی در مجلس هم صحبت از تعیین سقف 12 میلیونی شده و معاون وزیر اقتصاد هم رقم 19.5 میلیون را به میان کشید.
به نظر شما حداکثر حقوق مدیران ارشد دولت چقدر باید باشد؟
آیا تعیین سقف حقوقی برای مدیران دولتی مفید است و در صورت تصویب یک قانون مشخص، آیا از آن تخطی صورت نمی گیرد؟
آیا حقوق مدیران باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد یا موضوعی محرمانه است؟
بیشترین حقوق را کدام مقام مسئول در دولت باید بگیرد؟ رییس جمهور، معاونان و وزرا یا مدیرانی با مسئولیت های ویژه؟

به نظر شما این مشکل از کجا سر چشمه میگیرد؟

رهبرم فرمود: 

۱- این حقوق‌ها، برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است.

۲- این برداشت‌ها نامشروع، گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

۳- دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند. اگر سوءاستفاده از قانون هم شده است، باید این‌ها را از این کار‌ها برکنار بکنند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید و با ما در ارتباط باشید.

پا نوشت: حضور مؤثر مخاطبان ثابت سرباز صفر در بحث ها افتخار ماست.

پا تر نوشت: به زودی با یک سورپرایز برای مخاطبان خاص سرباز صفر به روز می‌شویم

:)

التماس دعا

 

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

سرباز صفر

نظرات  (۵۱)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۶ گلستان بلاگ
سلام. خداقوت
مطلب شما در سایت گلستان بلاگ انتشار یافت
برای نشر سریعتر مطالب خود به ما بپیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید
http://golestanblog.ir/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%AC%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1/
موید باشید
یاعلی. التماس دعا
پاسخ سرباز صفر :
سلام
تشکر
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۸ امید امیدی
بسمه الله الرحمن الارحیم
------------------------------
من اینگونه نظر خودم را اعلام میکنم هر چند صاحب نظر نیستم و در مرتبه ی هم قرار ندارم که صاحب نظر باشم . صاحب نظر کسی است که صاحب نفس باشد ( من نوعی ) کسی نیستم که با دو کلاس سواد به پای یک شب مو سپیدان شب زنده دار صاحب نفس حالا برسم و ادعای نظریه پردازی هم داشته باشم ..

عاشقی افسانه شد شب زنده داران راچه شد
دور عشـق ای دل سر آمد بیقراران را چه شــد

حال امروز میبینید هر تازه به دوران رسیده ی در تریبونها نظرات میدهند فتوا میدهند ..
به این جمله ظریف وزیر خارجه ، این آدم کج اندیش ترسو توجه کنید . این حرف ، حرف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیست ، حرف وزیر جنگ آمریکا و فرانسه و انگلیس هم نیست، این حرف ظریف است وزیر خارجه دولت اصلاحات و دولت حسن روحانی و دولت به اصطلاح تدبیر و امید

(((( آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟ آیا واقعا به خاطر قدرت نظامی، آمریکا جلو نمی آید؟ ))))

...
خوب شاید بگویید چرا صحبت من به حاشیه دارد میرود اما مطلب مرتبط است

مشکل سرقتهای بیت المال را چرا اینگونه تفسیر میکنید و مینویسید حقوق نجومی ؟
چرا اسم اختلاس را روی سرقت میگذارید ؟
چرا در رسانه ها ذکر نمیکنید مسئولین دزدی که دست درازی کردند به بیت المال ؟ هی مدام از حقوق نجومی و این اصطلاح با کلاس برای آنها استفاده میکنید ؟
من دانشجوی ارشد رشته حقوق جزا هستم . امروزه میبینیم که سرقت را دو بخش کرده اند و در تعریف سرقت تغییراتی حاصل شده است سرقت را به حدی و تعزیری تقسیم کرده اند قانون برای خودشان تفسیر کرده اند . چرا که ابراز میدارند ما زیر ذربین سازمانهای بین الملل قرار داریم . ما را ناقضان حقوق بشر میخوانند اگر مجازات سرقت را آنگونه که هست اجرا کنیم ما را در فشار میگذارند

.. خوب به درک ...

آقای ظریف ما 8 سال روبرو دنیا ایستادیم هشت سال روبرو آمریکا و امثالهم ایستادگی کردیم و الا کشور عراق و صدام مفلوک ملعون حتی کارخانه فشنگ سازی هم از خودش نداشت ما روبرو تجهیزات تمام دنیا ایستادگی کردیم بعد تو در توهمات خودت نظریه پردازی میکنی که آمریکا بمب هسته ای دارد از ما نمیترسد ؟

بگذریم
---------

در زمان امام علی (ع) برید داستان غلام سیاه را بنام افلح بخوانید خودش آمد و اعتراف کرد من سارقم من دزدی کردم من را از این گناه پاک کن
امام فرمودند به چند شرط حد بر تو جاری نمیشود و الا مجبورم دستت را قطع کنم و آن این شرطها بود .
امام پرسید مال در حرز بوده ( حرز یعنی محافظت شده باشد ) اگر از حرز یا حفاظ رد شده باشی مجبورم دستت را قطع کنم
غلام گفت : چنین کردم
امام پرسید شاید آن مال به اندازه مقدار لازم نبوده
غلام گفت چرا بوده است وبرای بار سوم باز اعتراف کرد
پس امام علی (ع) دست او را قطع کرد و غلام سیاه در کوچه ها و شهر با دست بریده راه میرفت و ضجه میزد و میگفت خوشحالم که علی دست مرا بریده خوشحالم که مولایم دست مرا قطع کرده
.......
امروزه دست درازی میکنند به بیت المال . میبرند . میدزند . از حد نصابش هم بیشتر میدزدند . از حرز هم میبرند . اما خیالشان راحت است . چرا ؟؟ چون قبلا تعریف سرقت این بود ربایش مال غیر بصورت پنهانی مستوجب حد بود اما حالا شده ربایش مال غیر و شرایط حدش هم چنان سخت شده که عملا امکان پذیر نیست . مثلا یکی از شرایطش این است در شب باشد .. خوب جناب مسئولی که با خیال راحت در روز میدزدند دیگر حد بر او جاری نمیشود و خیلی هم باکلاس مدعی میشود که حقم است به فلان جا شکایت میکنم و تریبونها هم اسمش را اختلاس میگذارند . اسمش را حقوق نجومی میگذارند . بساطی درست کرده اند برای خودشان و ادعا میکنند آبرو هم دارند و ادعای حیثیت هم دارند .. اما آن آدم بدبخت هیچ ندار بیچاره بخاطر آبرویش هم که شده اگر در شب دست بسرقت میزند او ممکن است مجازات حد شود به همین راحتی .. به همین آب خوردن ..

همه ی این تبصرها و بندها و ماده ها که روز به روز به قانون اضافه میشود به نفع کیست ؟ پیشتیبان آدم فقیر است ..؟؟


پاسخ سرباز صفر :
:)
هیچ چیزی نمیتونم بگم
فقط میشه گفت عالی بودید
:)
مثل همیشه
:)
آفرین
مقابل دوربین باید توبه کنن
پاسخ سرباز صفر :
به نظرتون اینقدر خشونت زیاد نیست؟
:)
سلام
نکته جالبی گفتید
راستی !!
این حقوق باید چقدر باشد ؟
یکی از دوستان حرف جالبی زد!
می گفت : ببینید با ما چه کردند که وقتی یک مدیر میاید در صدا و سیما و می گوید فیش حقوقی من 7 میلیون تومان است ، می گوییم : دمش گرم 7 میلیون بیشتر نمی گیره !!
کارگره هم 7 میلیون میگیره ؟
پاسخ سرباز صفر :
سلام
میزان حقوق بر اساس میزان تاثیر گذاری تعیین میشه دگ
به نظر شما میزان تأثیرگذاری یک کارگر با یک مدیر صدا و سیما یکسانه؟
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۵ عارفه علیزاده
استادفاطمی نیا:اگرکودکی بما بگویددرلباست عقرب رفته،هرچنداحتمال کمی بدهی،ازپوشیدنش اجتناب میکنی!آنوقت عجیب است که اخبار١٢٤هزارپیامبرازقیامت وعوالم بعدازمرگ درمااثرنمیکند ودرغفلت بسر میبریم.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

در مورد مجازات که عرض کردید؛
مجازات اصلی رو عدالت گر هستی،خدا اعمال خواهد کرد. چرا که ذره ای کار نیک و شر مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.بدون شک.


اما در این عالم ، فرصت جبران هست. حتی خداوند هم توبه را برای بازگشت بندگانش از خطاها قرار داده.


این افراد صد در صد باید مورد مجازات واقع شوند و جبران خسران های وارده و حق خوری هایی که کردند را بر طرف کنند.
و توبه از عدم تکرار /
پاسخ سرباز صفر :
احسنت
چه زیبا
خب حالا به نظرتون این مجازات چی باید باشه؟
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۰ عارفه علیزاده
اگر از سرهایمان کوه بسازند ، نخواهیم گذاشت تاریخ بنویسد: سیدعلی تنها ماند


ما هم مطیع حرف رهبری عزیزمان هستیم .

خطاب به رهبرم:فرمان تو فرمان من/تقدیم تو این جان و تن


سلامتی رهبر عزیزمان صلوات
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
پاسخ سرباز صفر :
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
ولی پاسخ من رو ندادید
:)
فکر کنم اگر در سیره ی امام علی جستجو بشه موارد مشابهی پیدا کنیم تا بتونسم مناسب ترین مجازات رو انتخاب کنیم
اما چیزی که من خیلی میپسندم بی ابرو کردنشونه
پاسخ سرباز صفر :
:)
نمیدونم
چی بگم
اگر توبه کردند چی؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ سرباز صفر :
:)
بجون خودم همینطوری........ خخخخخ راستی نظر عمومی بیشتر بدین... ممنونم
پاسخ سرباز صفر :
ههه
ممنونم که واسه حرفاتون دلیل ندارید
:)
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۵ سرباز شیعه
من نظر خواستی ندارم

نظر من نظر رهبریه

هرچی اقا بگه همون باید بشه ولاغیر

پاسخ سرباز صفر :
:)
جونم فدایی
:)
دوستان ببینید
:)
ی همچین مخاطب هایی داریم ما
:)
خب به نظرتون اگر چقدر باشه این حقوق احساسات منفی مردم رو بر علیه نظام بر می انگیزه؟

۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۱ عارفه علیزاده
سلام و عرض ادب...

از نظر ما اگر مدیری فقط و فقط به فکر گل و گلستان کردن جیب خود و خانواده اش باشد، وضعیت همینی می شود که شده.

چرا که این افراد هدفشان محدود به سرسبزی خودشان هست نه جامعه.

همین امر سبب می شود هر روز طمع روز قبل داشته باشند و ...


__________
بجای گفتن کاش که این جمعه بیاید ای کاش؛ بهتره بگوییم باید این جمعه بیاید باید.

اللهم الهم اللهم عجل لولیک الفرج

سلامتی و فرج اقای خوبیها اقا امام زمان ع صلوات

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز سرباز صفری
:)
نظرتون کاملا شیواست
:)
حالا به نظرتون باید با این افرادی که حقوق نجومی گرفتند چکار کنند؟
دلیل نداره بنظرم 20 میلیون به بالا حقوق زیادیه.... نباس بدن... حالا هرکی میخواد باشه
پاسخ سرباز صفر :
خب نه
این عدد 20 میلیون رو چرا استفاده میکنید؟
:)
از این مفاسد مالی تو همه ی دولت هایی که بعد از دولت ایت الله خامنه ای تشکیل شدن وجود داشته
پس اشخاص قبلی اگر دوباره بیان نمیتونم تغییری ایجاد کنن
تنها ارزوی من اینه که مقامات عالی کشور به سیاستمدارانی جوان تر و با ایده های نو تر برسه تا بتونن سیستم اداری کشور و بازسازی کنن و بسیاری از منافعی که متوجه دولتی ها و فاصله ای که از دوران سازندگی بین مسولین و مردم واقع شد رو از بین ببزن
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خدا کنه یک انسان مردمی بیاد
:)
به نظرتون با این افراد که حقوق نجومی گرفتند باید چکار کنند؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۶ سرباز شیعه
سلام

به نظرم مشکل مشکل دولته

حالا گیریم...نمیگم حتما ها ...گیریم که همه چی تقصیر دولت قبل باشه

شما که تو این دولتی چرا باید الان متوجه بشی...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چرا شمایی از یارانه گرفتن یه روستایی بد بخت که ناکجا آباد میشینه خبر داری و قطش میکنی

از این موضوع خبر نداشتی؟؟؟

اصلا همه فیش حقوقیشونو نشون دادن ....شماهم مرد باش رسانه ایش کن
پاسخ سرباز صفر :
:)
سلام
آره باو
ی جور صحبت میکنند آدم فکر میکنه شلوار باب اسفنجی سوشا مکانی هم تقصیر دولت قبله
:)
حالا برادر به نظرت باید با این افراد که زیاد گرفتند چکار کنیم؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۶ سرباز شیعه
ممنون

http://takalom.blog.ir/1395/04/25/%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D9%86%D8%AC%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%8C-%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AE%D8%B7%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D9%87%D8%A7
پاسخ سرباز صفر :
سلام
ممنون از معرفی مطلبتون
:)
من خواستار تجدد هستم
افراد جدید...سیستم اداری جدید
پاسخ سرباز صفر :
میشه بیشتر تجدد رو توضیح بدید؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۱ گیتی رسایی
ببخشید من منظورتون رو از دنبال کردن نمی فهمم . منکه به وبتون میام
شاعر شعر رو نمیشناسم

من از اشعاری که خوشم میاد معمولا برای اشاعه ی ادبیات به دوستانم هدیه میکنم معمولا هم اشعار با موضوعی خاص بستگی ندارد
پاسخ سرباز صفر :
:)
درسته
شما از دنبال کنندگان خوب ما هستید
اگر شما دکمه " این وبلاگ را دنبال کنید " را در سمت راست صفحه اصلی بزنید دگ شما به صورت اتوماتیک از بروز رسانی وبلاگ آگاه میشید
حالا هر جور مایلید
:)
شعر هم عالی بود
هدیه زیبایی بود
ممنونم به خاطر هدیتون
:)
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۸ گیتی رسایی
بدون قافیه ماندم ، دل غزل تنگ است "
چقدر ؛ شاعر این روزگار دل سنگ است

بیار تیغ ؛ سرم را بزن که "قطعه" شوم
که سخت بین من و مطلع غزل جنگ است

مرا به وعده دریا از این غزل بردند
به برکه ای که فقط آشیان خرچنگ است

و شعر آینه اش را نمی برد بر دست
برای اینکه نگاه شما پر از سنگ است

همانکه خط سیاهی به روی شعر کشید
بهانه کرد؛ حنای حکیم بی رنگ است

قبول کن که همین درد ، درد سنگینم
فقط ، فقط و فقط با غزل هماهنگ است

مرا به خال لب دوست بازگردانید
اگر چه بین من و او هزار فرسنگ است...
پاسخ سرباز صفر :
سلام بازم
دو تا سوال
شاعر این شعر چه کسی هستش؟
و ربط این شعر به موضوع مطلب چی هستش؟
:)
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۸ گیتی رسایی
بذار وقتی که میری دل نبینه

می ترسم باز بهونه تو بگیره

بیاد از پنجره راه و ببینه

یا که طاقت نیاره و بمیره

تو حتی رفتنت یک جور دیگه ست

تو میری و چشام راضی نمیشن

چه حالی داره این چشمای خیسم

درست وقتی میری بارونی میشن

درست وقتی که میری عشق تنهاست

برام سخته که تو اینجا نباشی

تورو میسپارمت دست خدا باز

ته قلبم میخوام همخونه باشی

نه من تنها برات دلگیر میشم

نگاه کن رازقی هم بیقراره

هوا ابری که نیست دلتنگه خونه

شبامون آسمون مهتاب نداره

پرستو میگه اینجا موندگاره

نمی ره تا نشونی تو نگیره

اگه سخت نیست برات برگرد به خونه

یه کاری کن دلم آروم بگیره

اگه سخت نیست برات فکر دلم باش

هنوزم یادته با اینکه رفتی

تو گفتی موندگاری تا ته عشق

به یادت مونده اینهارو تو گفتی

هنوز من هستم و تو هستی و عشق

یه دنیا دلخوشی اندازه ما

تموم قصه های خوب و شیرین

اگه خواستی میشن همخونه ما
پاسخ سرباز صفر :
سلام
دو تا سوال
شاعر این شعر چه کسی هستش؟
و ربط این شعر به موضوع مطلب چی هستش؟
:)
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۷ گیتی رسایی
خوشحالم از اینکه لطف میکنید و میائید به دیدنم .چشم هروقت که بخواهید به من خبر بدید خدمت

میرسم . من مشکلی با وب شما ندارم البته امروز اکثر وبها یا اصلا باز نمیشدند و یا کامنت رو ارسال

نمیکردن خدا را شکر وب شما زود باز شد و انشاالله کامنت هم ارسال میکنه
پاسخ سرباز صفر :
:)
ان‌شاءالله
اگه 96 هم قراره عین 92 باشه نه.
ما بیچاره ها رای اولی هستیم (ریاست جمهوری منظورمه) به ما که رسید اسمون تپیده.
خدا کنه خوب دقت کنیم.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
عه
:)
چه جالب
:)
من هم رأی اولی هستم (البته ریاست جمهوری منظورمه)
:)
خدا کنه ی مرد مردمی بیاد نه؟
:)
اتفاقا واسه همین گفتم که کار نکنن و دلیل اعدامشون قطعی تر و محکم تر بشه :)
وگرنه اینا با حقوق کار نمی کنن بدون حقوق انتظار کار ازشون داشته باشیم.
دقیق نمی دونم ولی حدود 6 میلیون بسشونه به نظرم (شاید هم زیادشون باشه).
حقوق نماینده های مجلس حدود 4 تومنه اینا 6 تومن باشن مثلا کلاسشون حفظ بشه.
هر چند اینا باید ازشون گرفت نباید بهشون داد.ولی چه کنیم که چاره نیست :)
یعنی اگه به جای چندتا از این مسئولین درخت گذاشته بودیم سودشون بیشتر بود لااقل تولید اکسیژن میکردن.
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
شما هم ما منتظر انتخابات 96 هستید؟
:)
((در خانه اگر کس است
یک حرف بس است))
همون فرمایشات رهبر عالی هستش
پاسخ سرباز صفر :
:)
درسته
این رو کاملا قبول دارم
:)
به نظرتون اگر چقدر باشه احساسات منفی مردم رو بر علیه نظام بر می انگیزه؟
خوبه که.اصلا ادم باید در ادای حق جدی باشه. شل گرفتن کار ما رو به اینجا رسونده دیگه.
حق گرفتنیه برادر من نه دادنی.وقتی اونا که مواضع ناحشون پایین نمیان ما باید تو مواضع حقمون پیش بریم بلکه فرجی بشه.
فعلا که با همین حقوق ها مردم رو علیه.... برانگیخته.
اصلا به نظرم چیزی بهشون ندن بگن بقیه حق شما رو خردن شما باید تا چندین سال فی سبیل الله کار کنن.:)
والا چطور اونا میبرن خزانه خالی میشه یارانه های مردم رو میخوان به دلیل نبودن پول قطع کنن.
خب حالا به وزرا و رئیس رئسا بگن قبلی ها حق شما رو بردن فعلا پول نداریم.بیاین در راه خدا کار کنین. :)
نظر شما چیه؟خوب نیست؟
تازه قبلی ها رو هم بعضی هاشون رو اعدام نکنن برای عبرت سایرین همه چیزشون رو ازشون بگیرن بگن تا الان هر چی بردین بسه از الان باید فی سبیل الله بدون حقوق کار کنین.:)
پاسخ سرباز صفر :
به نظر شما اگر بهشون حقوق ندن کار میکنن؟
:)
شما با ذهن پاک خودتون فکر میکنید
:)
حالا جواب این سوالم رو ندادید
به نظرتون اگر چقدر باشه احساسات منفی مردم رو بر علیه نظام بر می انگیزه؟
سلام
مشکل کار اینکه هیچ کس به حق خودش راضی نیست
پاسخ سرباز صفر :
سلام داداش
:)
چقدر کلی
:)
به نظرتون با این ها که حقوق نجومی گرفتند باید چکار کنند؟
اره ولی از نظر خودم 20 میلیون به بالا نجومیه............... نچ نچ
پاسخ سرباز صفر :
میشه بگید این 20 میلیون رو چرا میگید؟
:)
اره والا نظر من دقیقا اینه که باید اعدامشون کنن.جایی شنیدم که ما تو قانون اساسی داریم که اختلاس بالای 1 میلیارد حکمش اعدامه ولی چند بار اجرا شده؟
این رئیس روسای ما انقدر واسشون ساده رفته که عین خیال مبارکشون نمیاد که اصلا اینا حق مردمه.
که اینا بیت الماله.فقط بلدن تو تلویزیون شعار بدن.
یه چندتا که اعدام بشن بقیه میفهمن حق مردم خوردن چه طعمی داره.این کاخ و عمارت هایی که اینا دارن مطمئنا کار یه روز و دو روز و یک فیش و دو فیش نیست.اعدام که بشن حساب کار دستشون میاد.
مثلا الان اقای...... که هنوز مسئله ی اختلاسش حل نشده و رفع شبهه نشده چرا باید تو پست وزارت باشه؟
سقف حقوق رو من نمی تونم تعیین کنم باید در حدی باشه که نه حقشون ضایع بشه نه خزانه خالی بشه.
پاسخ سرباز صفر :
:)
چقدر شما خشن و جدی هستید
:)
منظورم این بود که به نظرتون اگر چقدر باشه احساسات منفی مردم رو بر علیه نظام بر می انگیزه؟

از بابام پرسیدم اون گفت خخخخخخخ
پاسخ سرباز صفر :
هههه
واقعا از پدرتون پرسیدید؟
ما فامیلی کلا دبیر و معلمیم... تو دادگستری داریم .... پلیس... تو اموزش و پرورش و ....
پاسخ سرباز صفر :
چه خوب
:)
پس 15 میلیون رو چرا فرمودید؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۲ مجله ویترینو
سلام برادر تب همون توضیحات سایت شما است و همردیف با علامت ضربدر در بالای مرورگرشماست بهتر نگاه کنین متوجه میشین، ببخشین هی دردسر میدیم
پاسخ سرباز صفر :
آهان
تازه متوجه شدم داداش
:)
شما ببخشید من دیر میگیرم
:)
http://sarbaz0.blog.ir/post/1382
توی این لینک کامل توضیح دادم داداش
:)
به اون میگن فاو آیکون
بی زحمت برو به لینک
من از قانون سردرنمیارم.......... نظر خودمو گفتم
پاسخ سرباز صفر :
ینی مقداری که مورد نظر شماست از مقداری که مورد نظر قانونه بیشتره؟
:)
عجیب نیست؟
در اقوام مدیر ندارید؟
:)
ن بابا.......
پاسخ سرباز صفر :
پس 15 میلیون زیاد نیست؟
همونطور که خوندید تو قانون هفت میلیون اومده
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۶ مجله ویترینو
سلام برادر فکر کنم متوجه نشدین منظورم چیه؛در کنار تب توضیحات سایت شما کلمه سرباز صفر که به صورت کلمه به کلمه نوشته میشه منم می خوام لوگو سایت ما نیز در اونجا قرار بگیره که نمی تونم این کارو انجام بدم
پاسخ سرباز صفر :
سلام دادا
درسته من متوجه نشدم
:)
میشه بفرمائید این تب توضیحات وبلاگ من کجاست؟
:)
سلام،دستم خورد سه بار ارسال شد شما دو تا نظر رو پاک کنین بزارین یکی بمونه:) باتشکر

:)
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
:)
نه دگ
:)
چرا پاک کنم؟
به سه تاش پاسخ دادم
:)
التماس دعا
سلام،دستم خورد سه بار ارسال شد شما دو تا نظر رو پاک کنین بزارین یکی بمونه:) باتشکر

:)
پاسخ سرباز صفر :
هههه
بازم
سلام برادر
:)
نه دگ
:)
چرا پاک کنم؟
به سه تاش پاسخ دادم
:)
التماس دعا
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۴ سربازکوچولو ...
و یه سقفی مشخص کنند برای افراد بعدی
پاسخ سرباز صفر :
میشه بفرمائید این سقف چقدر باشه خوبه؟
چی بگم والا که نگفتنش بهتره...
یه عده نون شب ندارن یه عده دارن تو پول شنا میکنن.
یه عده جون دادن؛جوون دادن هیچی نمیگن یه عده معلوم نیست کجا بودن و کدوم وری بودن حالا خزانه رو خالی کردن میگن حقمون از انقلابه.
یکی میاد میگه خزانه خالیه و هی هر روز پیغام میده یارانه ها رو قطع میکنیم بعد فرداش دکل گم میشه، فیش انچنانی در میاد و ... قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو؟
به نظر من قانون و این چیزها تصویب کنیم هم کاری درست نمیشه اینقدر قانون تو این مملکت هست چقدرش اجرا میشه؟
حقوق مدیران باید شفاف در اختیار همه قرار بگیره منتهی کی باید قرارش بده؟فعلا که همشون عین همن کی داره راست میگه؟
به نظر من یه 5؛4 بار که مدیرهای حق خور رو اعدام کنن درس عبرت میشه نه اینکه استعفا بدن.
استعفا میدن بعد هم 0/00001 چیزی که تو این سالها بردن رو پس میدن میگن همون بوده.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
سلام
:)
واقعا نظر شما اینه که باید اعدامشون کنند؟
نظر شما درمورد سقف حقوق چیه اونوخ؟
مشکل اینه که افراد فاسد رو اوردن راس کار،حقوق مدیران هم که میگن حداثر هفت برابر حقوق یه کارمند معمولی باشه نظارت کنن که همین سقف رعایت بشه.
پاسخ سرباز صفر :
سلام داداش
به نظر شما با این افراد فاسد باید چکار کنیم؟
مشکل اینه که افراد فاسد رو اوردن راس کار،حقوق مدیران هم که میگن حداثر هفت برابر حقوق یه کارمند معمولی باشه نظارت کنن که همین سقف رعایت بشه.
پاسخ سرباز صفر :
بازم 
:)
سلام داداش
به نظر شما با این افراد فاسد باید چکار کنیم؟
مشکل اینه که افراد فاسد رو اوردن راس کار،حقوق مدیران هم که میگن حداثر هفت برابر حقوق یه کارمند معمولی باشه نظارت کنن که همین سقف رعایت بشه.
پاسخ سرباز صفر :
و بازم
:)
سلام داداش
به نظر شما با این افراد فاسد باید چکار کنیم؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۲ مجله ویترینو
سلام برادر عزیزم واقعا ببخش که خیلی مزاحمت میشم میخوام لوگوی وبلاک رو در کنار توضیحات قرار بدم مثل وبلاگ زیبا و ستودنی شما ولی راهکارشو بلدنیستم
پاسخ سرباز صفر :
سلام داداش
عههههههه
این چه حرفیههههههههههه
مزاحم چیهههه
نگو اینطوری ناراحت میشم
لوگوی من که تو هدر وبلاگه نه کنار توضیحات
میخواید تو هدر قرار بدید؟
اگه عدالت داشتن اگه ظالم نبودن که این کار رو نمیکردن
پاسخ سرباز صفر :
:)
این که درسته
به نظر شما باید باهاشون چه کار کنند؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۳ مجله ویترینو
باید یک حد و سقفی برای درآمد مدیران تعیین گردد..
پاسخ سرباز صفر :
میشه نظرتون رو بفرمائید که این حد باید چقدر باشه؟
از 15 میلیون به بالا میشه نجومی
پاسخ سرباز صفر :
woooooooooooooooooooooooow
جدی گفتید؟؟؟
شما از همین مرفهین بی درد هستید دگ
:)
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۶ مجله ویترینو
ممنون از مطلبتون استفاده کردیم به نظر من مشکل از نبود قانون واحد و همچنین داشتن ضعف مدیریتی و ایمان به خدا و نترسیدن از روز قیامت است و راه حل آن انتخاب جوانان با سواد و مستعد و همچنین نظارت جدی و بدون بی برو بگرد بر این جوانان است...آیا خدا را رواست که یک مدیر در مقابل کولر در این تابستان حقوق نجومی دریافت کرده و کارگران زحمت کش ما در عسلویه که کار کردن در این گرما مصیبتی عظما است حقوقی یک صدم این آقازاده ها را بگیرند و بقیه اش بماند............................
پاسخ سرباز صفر :
خواهش میکنم
خب نه روا نیست
به نظر شما باید چکار کنیم؟
چرا فرهنگیا اینقدر باس کم بگیرن؟؟؟؟؟ مخصوصا معلم های دبستان با اینکه زحمتشون از دبیرای دبیرستان بیشتره.......... من نمیتونم مقدار تعیین کنم ولی حداقل دیگه نجومی نباشه..... چون بی عدالتیه
پاسخ سرباز صفر :
:)
خب به نظر شما از چقدر به بالا نجومی میشه؟
هه... میشینن فقط میخورن میخوابم یه امضا میزنن.. حقوق زیاد میگیرن.... یه تعداد رو پر قو هستن یه تعداد هم.... واقعا که
پاسخ سرباز صفر :
خب به نظر شما این مقدار باید چقدر باشه؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۸ محمد * شـــــــــورگشتی *
تعیین سقف حقوق با توجه به درنظر گرفتن جوانب مختلف از ماها برنمیاد و رقمی هم که بگیم کارشناسانه نیست...
مجازات از حداقل « انفصال از مناصب دولتی، برگرداندن اموال و بستن جرایم اقتصادی سنگین به آن » میتونه شروع بشه و تا خود « اعدام » هم پیش بره!

مؤید باشید عزیز!
پاسخ سرباز صفر :
منظورم نظر کارشناسانه نبود استاد
منظورم این بود که به نظرتون اگر چقدر باشه احساسات منفی مردم رو بر علیه نظام بر می انگیزه؟
اعدام رو جدی گفتید استاد؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۹ محمدرضا مومنیان
سلام
به نظر من نه اونقدر کم باشه که مدیر وسوسه بشه رشوه بگیره یا به کشور خیانت بکنه و نه اونقدر زیاد که از عدالت خارج بشه
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خب به نظرتون این مقدار ماکسیمم و مینیممش چقدر است؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۵ سربازکوچولو ...
من به بحث های سیاسی خیلی علاقه ندارم ولی بیچاره رهبرم هی
به نظرم بانی ها وکسانی که این حقوق هارو میدن باید از مقامشون برکنار بکنند
پاسخ سرباز صفر :
فقط از مقامشون برکنار  بکنند؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۳ محمد * شـــــــــورگشتی *
سلام
دو مسأله رو باید در این جهت مد نظر خودمون قرار بدیم:
1- وجود مشکلات اقتصادی در میان قشر عظیمی از جامعه.
که با این حساب مسئول نظام حق نداره حقوقی دریافت کنه که احساسات منفی مردم رو بر علیه نظام برانگیزه...
2 - انچنان که در باب قضا میگن: نباید هم کم باشه که مسئول از طرف خود یا دیگران وسوسه بشه برا خیانت در بیت المال مسلمین.

واقعا یه قانون واحد هم نمیشه گذاشت!
حقوق رو نسبت به مسئولیت افراد ، محل مأموریتشون ، عائله مندی و ... باید تعریف کرد.

و بعد از تعیین دستمزدی نسبتا خوب، به کوچکترین خیانت با بالاترین مجازات ها بایست برخورد شود.
پاسخ سرباز صفر :
سلام استاد
کلامتون کاملا صحیح
ولی سوال
سقف معینی هم نمیشه مشخص کرد؟
به نظرتون این مجازات چی باید باشه؟

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۶ مخالفین ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۶ مخالفین ۲
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است