سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

صوت مداحی جنجالی به سبک رپ

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ


سلام
نوحه ای که براتون قرار دادم رو گوش کنید و نظرتون رو راجع به اون بیان کنید
حتما حتما حتما گوش کنید
نظر آقا رو هم بخونید
 

دریافت
عنوان: مداحی به سبک رپ
حجم: 2.15 مگابایت
توضیحات: ساخته شده توسط sarbaz0.blog.ir

 
 نظر رهبر معظم انقلاب در مورد سبک های مداحی

آیت الله معظم امـام خامنــه ای حفظه الله : من شنیـده‌ام در مواردی از آهنــگ‌ های نامناسب استفاده می‌شود. مثلاً فلان خواننـده‌ ی طاغوتی یا غیــر طاغوتی شعر عشقیِ چرنــدی را با آهنگی خوانــده ،حالا ما

بیاییم در مجلس امام حسیــن و برای عشاق امـام حسیــن،آیات والای معرفت را در ایــن آهنــگ بریزیم و بنا کنیم آن را خوانــدن ، ایــن خیلی بــد است.

خودتان آهنــگ بسازیــد ،ایــن همه ذوق و ایــن همه هنــر وجود دارد. سبک ها و مدایح سنتی همیشه ماندگار و با معنا بوده و هست و خواهد بود ساختن سبک های اصیل و پرمعنا بسیار مهم و ارزشمند است.

استفاده از آلات موسیقی، و سبک هایی که با آن آلات زده میشود مناسب با عزاداری سالار شهیدان (علیه السلام) نیست و شایسته است مراسم عزاداری به همان صورت متعارفی که از قدیم متداول بوده برگزار شود. البته استفاده از طبل و سنج به نحو متعارف اشکال ندارد.
سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۵۵)

خیلی خفنه خخخخخخخ




اصلا اگر به معنی شعرش دقت کنید می بینید چقدر مزخرفه
مستم؟ مگه حضرت ابوالفضل مست میخواد؟
تو رو می پرستم؟ مگه حضرت ابوالفضل خداست؟
رپ یه سبک فراماسونری و شیطان مرستیه. اوکی؟
حالا بازم بگین بد نیست و عیبی نداره . در ضمن اون مداحی که اینو برای امام حسین خونده توی اون دنیا امام حسین این مداحی رو می کوبه تو سرش.
۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۵۷ نوید ابراهیمی
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نظر همه علما و بزرگا رو سر ما

ولی بنظرم یک درصدم ک شده واقعا با اخلاص برا امام حسین خونده باشه ازش قبول میکنه امام حسینه دیگه اصن حساب این خونواده از همه جداس امام حسین کاری به این کارا نداره...
نچنچنچنچ
واقعا برا این جور مداحان متاسفم
مگه هیئت ائمه مسخره بازیه که این کارا رو میکنن
پاسخ سرباز صفر :
خخخ
خاک بر سرش
مداحی نکنه سنگین تره
خاک بر سر
خاک بر سر
پاسخ سرباز صفر :
:)
لعنت برشما
پاسخ سرباز صفر :
:|
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۶ علی اکبری
کلا 3دقیقه وقتتون بیشتر نمیگیره التماس میکنم تا اخرش بخونید

دوستان خوب بخونید ببینید چی میگم بعد رو حرفم فکر کنید اگه ناراضی بودید هر چی دوست داشتید بگید اول اینکه اون چیزی که به عنوان ترانه تو ی کشور ماست بد فرهنگ سازی شده اولا دوما بزارید یه داستان از خودم براتون بگم من توی خوانواده ای بزرگ شدم که به هیچ چیزی مقید نبوده ونیست و ناخودگاه بچه ای هم که توی این خوانواده رشد می کنه نمی تونه صالح باشه کاری به این دارم که از مشروب گرفته تا تا هزارتا کا ر زشت دید م توی خوانوادام و کسایی که با هاشون رابطه داشتیم من غرق در گناه بودم که حدود 16 سالم بود قرار بود یه گناه زشتی کنم که حتی روم نمیشه بگم (توی ماه محرم) که یهو دیدم صدای مداحی داره از حسینیه میاد (خسته شده دلم از زمونه مقدم) گفتم این مداحی حتما باید پیدا کنم گوش کنم نا خودگاه توی این راه کشیده شدم و منتظر بودم یه مداحی جدید پیدا کنم و کارم به جایی رسید که می رفتم سخنرانی های استاد راعفی پور دانلود می کردم گوش می کردم و یه تحول توی زندگیم ایجاد کردم به هیچ وجه حاضرم نیستم راهمم رو عوض کنم هر چند از خوانواده و فامیل ها دارم ناسزا و حرفای بد میشنوم هر کسم که بخواد حاضرم باهاش مناظره کنم
التماس دعا
پاسخ سرباز صفر :
آفرین برادر
خخخخخخخخخخخخ خدایا خودت ظهور کن
ولی خداییش من که خوشم اومد باحال بود
پاسخ سرباز صفر :
:|
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۹ سربازرهبر
خاک بر سرشون فقط همین
پاسخ سرباز صفر :
:|
عالیه ، چرا بعضی از این مردم فکر میکنن سبک رپ بده
پاسخ سرباز صفر :
بد نیس!؟
برای مداحی بده
من کاری به نظر آقای خامنه ای و دیگر علما و اصلا شرع ندارم،اما واقعا مسخره ست با این سبکها مداحی بشه،آقآیون مداح اگه ذوق و خلاقیت ندارن و نمیتونند خودشون سبک بسازن و باید تقلید کنند،حداقل آهنگهایمحمد رضا شجریان و پسرش،شهرام ناظری و پسرش،سالار عقیلی،علیرضا قربانی،اصفهانی و .... رو گوش کنند و روی سبکهای اینا کار کنند و با این سبکها مداحی کنند،اونموقع ببینید چه مداحی های ماندگاری از آب در میاد و بین مردم طرفدار محبوب میشه،لطفا سازمان تبلیغات جلوی این نخود مفزهارو بگیره که دستگاه امام حسین رو سبک کردن و به سخره گرفتن،واقعا باید یه فکری بشه
پاسخ سرباز صفر :
تخصصی ندارم
بله خیلی از این داره ها میان واز روی اهنگ های غیر مجاز مداحی شونومیسازن
خودم کلیپ مداحی رو دارم که از روی اهنگ سامی بیگی مداحیشوساخته بود
واقعا جای تأسف داره😢
پاسخ سرباز صفر :
واقعا!
سلام،این مداحی رو از روی چه اهنگی ساخته؟
پاسخ سرباز صفر :
سلام
نمیدونم
:)
اصلا از روی آهنگ ساخته؟
به نظرم اون آقاکه دیوونه است.وشماهم نبایدنشربدید.
پاسخ سرباز صفر :
تشکر از حضورتون
این اومده عروسی یا هیئت؟
پاسخ سرباز صفر :
هههه
:)
نمیدونم
ولی به نظرم داره بهش خوش میگذره
خخخ
حیفه اسم مداح که میزارن رو این ادما این اگه رپر میشد رکورد امینیم رو میزد.
پاسخ سرباز صفر :
:)
ههه
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۷ مهیار شجاع
الله اکبر این چیه دیگه..
پاسخ سرباز صفر :
ههه
واقعا هم الله اکبر
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۰ صفرعلی جلالی
خاک توسره همچین مداهایی کنن.واقعا که من که یه جوونم دارم فشت می دم وای به بزرگتر ها.خیلی احمقی جلسه ی امام حسین و این چیزا؟؟؟؟؟؟؟؟.
پاسخ سرباز صفر :
چی بگم
خاک تو سر الاقت کنن هرچی بزرگ تر مىشى گنده تر مىشى
پاسخ سرباز صفر :
شما؟؟؟؟
الاق نه الاغ !!!! الاغ!!!!
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۲ محمد حسین جانعلی
فقط جواد مقدم
پاسخ سرباز صفر :
فقط نه
دمش گرم حال کردیم داش ترکونده این خوب خوند خخخ
پاسخ سرباز صفر :
ههه
وسط گناهه
وسط گناهه
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۸ محمد جواد شامی
من تصویریشو دارم این نوحه نیست بعدشا به قول اون آقایی که نظر داده با این چیزا جوونارو میشه اینطوری اوردشون تو راه
واقعا خاک برسر اون مداحش که اینقدر بی لیاقته ،آخه بی غیرت همین کارارو میکنید که شبکه های ماهواره ایی و وهابیت و سنی ،ماهارو مسخره می کنن تو اگه شیعه بودی آبروی هم مذهب هاتو با این آهنگ دل دیوونه ی من ازبین نمیبردی ،خجالت داره والا برو مثله بقیه بخون رپ چیه ،میگفتی گیتارشم خودم میزدم . واقعا شرم داره افرادی مثل من برن توی ارتش جون بکنن تا اینا امام خودشونو مسخره کنن . واقعا متاسفم برا افرادی مثله شما .استغفرالله
پاسخ سرباز صفر :
چی بگم
خیلی پست هستند گفتند دیوانگی ولی نه احمق بازی
پاسخ سرباز صفر :
واقعا
خیلی خفنه مخصوصا تیکه رپش 
پاسخ سرباز صفر :
ههه
این چه مداحی
یعنی چی انگار داره تو عروسی بندری میخونه خواهشن اینو از رو سایت ورش دارین
پاسخ سرباز صفر :
آره دگ
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۲ قاری جوان20
خدا لعنت کنه مداحای دشمن شاد کن رو ......... اگه میدونن و اینا رو میخونن خیلی نادونن... ان شالله که قصدا نخونده باشن این مداحی رو .....
بخدا تو شان اهل بیت (ع) نیست ....
بریم عزاداری علما و مراجع رو ببینیم هرکار کردن مام در همون حد ... بعضیا فک میکنن از علما بیشتر اهل بیت(ع) رو درک میکنن و می فهمن.... یا بعضیا میگن مراجع سنشون بالاست نمیتونن از این کارا انجام بدن ... نخیر عزیز من اینجوریا نیست علما که از روی هوی و هوس حکم شرعی نمیدن ....از رسول الله پیروی میکنن ... والنجم اذا هوی. ما ضل صاحبکم و ما غوی . و ما ینطق عن الهوی
پیرو مراجعمون باشیم و پامونو جلوتر نزاریم... لا ترفعوا اصواتکم فوق صوت النبی... اوایل سوره مبارکه حجرات رو بخونیم با تفسیر ...
ممنون از همه دوستان
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خىا هدایتمون کنه
خدایا این یدونه رو شفا نده .خخخخخخخ وای 
پاسخ سرباز صفر :
چی بگم؟
خیلی ممنون باید جلوی این دیونه هارو گرفت ........والا
پاسخ سرباز صفر :
البته اگ مولودی باشه بدم نیست
این مداحی که کربلایی امیررضا سیفی خونده
پاسخ سرباز صفر :
خب

بنظرم این نوع نوحه ها جوونا رو به طرفه نوحه میاره
پاسخ سرباز صفر :
هدف وسیله رو توجیه نمی کنه
والا کاری ندارم که این افراد از روی عمد این کار رو کردن یا غیر عمد(چون اطلاعی در این زمینه ندارم)
ولی چیزی که معلومه خلاف توصیه های علما و رهبری و عقل عمل کردن
پاسخ سرباز صفر :
اوهوم
اگه مداحی باشه که واقعا بده البته اگه اون دوستمون که گفت مولودیه حرفش درست باشه این به عنوان مولودی بدک نیست
پاسخ سرباز صفر :
شاید
لعنت بر تیشه های ریشه های حسین

پاسخ سرباز صفر :
لعنت
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۵ یادگار ایران
سلام علیکم.
الله اکبر
آخر الزمان شده دیگه!
پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام
وقعا هم الله اکبر داره
راست میگه تصویریش رو دیدم مولودیه
ولی چرا تو محرم نشر میکنید که این طور بشه ...
پاسخ سرباز صفر :
نمیدونستیم مولودیه
ولی در کل مولودی هم اینطوری باشه جالب نیس
سلام
بعد از تحقیق فهمیدم این مولودی بوده که یک سال پیش خوانده شده و 15 دقیقه بوده که شخصی خدا بی خبر این مولودی رو تو محرم تیکه میکنه و ذائقه رو برمیگردونه ...
اصلاً نمیشه با این سینه زد که ...
پاسخ سرباز صفر :
سینه که میشه زد ولی شاید چیزی که شما میگی درست باشه
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۶ احسان محمدی
قربون اباالفضل برم، ولی این سبک اصلا جالب نیست!
پاسخ سرباز صفر :
درسته اصلا جالب نیست
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۸ پریا آریایی
علی آقا که گفتین خیلی قشنگه....
فقط یه سوال اگه 120 سال دیگه زبونم لال پدرتون فوت کردن حاضرین مداح تو مجلس ختمشون و سر خاک اینجوری عزاداری کنه؟
پاسخ سرباز صفر :
:|
نام مداحش چیه؟
پاسخ سرباز صفر :
فک نمیکنم خوب باشه بیان بشه
سلام
واقعا متاسفم واسه اون مداح و سبکش و اشعار و ...

بجای اینکه در آدم حزن ایجاد کنه خنده و شادی ایجاد میکنه

ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه با این وضع ولایتمداری و کارهایی که انجام میدیم و آخرش هم برچسب دین بهش میزنیم
پاسخ سرباز صفر :
سلام
ممنون از حضورت عزیزم
ان شاءالله
راستی اینم یه نوع از این جاهلیت هست
http://harfeto.ir/?q=node/35912
پاسخ سرباز صفر :
ممنون از اطلاع رسانی
سلام
تو اینا رو از کجا گیر میاری ؟
این طیف افراد در واقع به سبک های بی محتوای غربی و موسیقی های نا مناسب علاقه دارند و همین علاقه شون رو به بهانه های مختلف توی عزاداری هاشون وارد می کنند و برخی هاشون به جد قصد ضربه زدن به دستگاه امام حسین (ع) رو دارند.
خدا اون دسته از جاهلین این مکتب رو هدایت کنه و به محبین اباعبدالله بصیرت بیشتر عنایت کنه
پاسخ سرباز صفر :
سلام
ماییم دگ
:)
خدا در وهله اول هدایتمون کنه
اونایی رو هم که هدایت نمیشن خدا اگه بخواد میتونه هدایتشون کنه
:)
در کل خدا هممون رو هدایت کنه
واقعا مایه تاسف هست...
پاسخ سرباز صفر :
نچ نچ نچ نچ
درود
مطلب مفید و آموزنده ای بود
منتها از نظر بنده انتشار این جور فایل ها زیاد خوب و مفید نیست
حالا ممکنه شما نیت خیری داشته باشید ولی در اصل مطلب فرقی نداره،در هر صورت شما به پخش بیشتر این (به اصطلاح) مداحی کمک کردید
موفق باشید...
پاسخ سرباز صفر :
سلام
من گذاشتم که مورد تمسخر واقع بشه
امیدوارم اشتباه نکرده باشم
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۶ مسیح مصطفوی
ترویج خود این آهنگ {به بهانه اسیب شناسی} مناسب نیست.
از لحاظ رسانه‌ای میگم.

خود مداحی هم دیگه فاجعه است.
یه عده لخت میشن، یه عده بالا پایین میپرن، یه عده هم بلانسبت انگار شنا میکنن
حرمت نگه نمیدارن
پاسخ سرباز صفر :
در مورد لخت شدن و حروله کردن بحث زیاده و موافق و مخالف داره
که حتما یه پست براش میزارم
ولی درمورد این صوت فک میکنم اکثریت اتفاق نظر دارن که مسخرس
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۰ سرباز منتـــظر
سلام علیکم
خدا شفا عنایت کند.

به نظرم اینم یه قسمت از جاهلیت مدرنه!!!!
موندم اینایی که تو مجلسن چطور تحمل میکنن وسکوت
حضرت اقا مشخص کردن مرزهارو
تکلیف تمام
عمل باید

درپناه حق


پاسخ سرباز صفر :
الهی آمین
نظر حضرت آقا حجته
والسلام
یا امام زمان ندید بگیر شرمنده ایم
پاسخ سرباز صفر :
شرمنده ...
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۳ مجنـون الــرقـیهــ
به خدا شرمنده میشم وقتی گوش میدم،این دیگه چه وضعشه،فقط تاسف....
پاسخ سرباز صفر :
همه شرمنده میشیم
امام زمان از سر تقصیراتمون بگذره
به نظر من خیلی خلاقیت داره و خیلی زیباست
من کارم موسیقیه
این رپ نیست این یه جور تند خوانی یا بحر طویله
رپ نواختیه که رو مترونوم ها نباشه

پاسخ سرباز صفر :
:|
خدا هدایت کند..
پاسخ سرباز صفر :
ان شاءالله

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۵ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۵ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است