سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر: خیلی راحت و منطقی نشسته بودیم و دیگر امیدی به برد تیم ملی والیبال کشورمون نداشتیم و بحث سر عوض کردن شبکه بود و که یک دفعه دیدن صحنه ای باعث شد که برای چند ثانیه من و داداشم بهم خیره شیم. هه ! میدونیم تیتر رو خوندید. درسته. دوربین رفت روی تماشاگران زن ایرانی که در کمال ناباوری خیلی ریلکس نشسته در بین 12 هزار مرد به تشویق تیم ملی کشورمون می‌پرداختند.

تو پرانتز بگم که خدا رو شکر تیم ملی کشورمون موفق شد این بازی رو که بازی هفتم تیم ملی کشورمون در سری بازی های لیگ جهانی والیبال سال 2016 در سطح A برگذار شد رو با نتیجه 3 بر دو ببرند. ولی خب اون صحنه تماشاگران زن که البته فکر کنم  تنها یک بار از سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش دراومد اینقدر ذهنم رو درگیر کرده بود که دگ نمیتونستم روی بازی تمرکز کنم. بگم باورم نمیشد باورتون میشه؟

خب فکر کنم یکی از بحث هایی که خیلی درموردش نظر داده شده و شاید هزاران ساعت صحبت شده و هزاران صفحه کتاب نوشته شده باشه همین بحث حضور زنان در جامعه و مقدار حضور زنان در جامعه می‌باشد. البته کاملا مشخص است که منظور از کلمه جامعه ، جامعه ای مختلط است. یکی از کتاب هایی که این زمینه رو بسیار زیبا بحث کرده و به جز قرآن کریم و روایات ائمه علیهم السلام چیزی ننوشته است و نظر شخصی خود را ارائه نداده است!!! کتاب زیبای آقای مهدی نصیری با عنوان " جایگاه اجتماعی زن از منظر اسلام " می‌باشد. این کتاب حجم بسیار کوچکی دارد و حتما بهتون پیشنهاد میکنم بخونید چون ایشون در این کتاب نظر شخصی خود را ننوشته اند و تنها با آیات و روایت به بررسی موضوع پرداخته اند.

به نظر من ، یک بانوی مسلمان در غیر ضرورت نباید ، نباید و نباید خود را در معرض دید نامحرم قرار بدهد. فکر می‌کنم با توجه به روایاتی که مورد بانوی اول جهان و الگوی تام همه بانوان جهان ،حضرت فاطمةالزهرا سلام الله علیها خوانده و شنیده اید، با نظر من موافق باشید. همه ما می‌دانیم و اگر نمی‌دانیم بدانیم که حضرت امیرالمومنین علیه السلام و حضرت صدیقة الکبری برای تقسیم کار های زندگی نزد حضرت رسول اکرم صل الله علیه و آله و سلم رسیدند و ایشون به عنوان اسوه بی نظیر همه جهانیان، کار های بیرون از خانه را بر عهده امیرالمومنین علی علیه السلام گذاشتند و از بانو فاطمه کبری (س) خواستند که به کارهای خانه برسند و حضرت نیز از اینکه پدر گرامی‌شان از او نخواست که در کارهای خارج خانه به حضرت امیر کمک کنند خوشحال شدند.

همه ما این روایات عجیب که هزار الله اکبر دارد رو درمورد حضرت زهرا سلام الله علیها شنیده ایم که ایشان روی خود را از مرد کور پوشاندند و در پاسخ به این سوال که او کور است و شما رو نمیبیند پس چرا روی خود را از او پوشاندید فرمودند که او مرا نمیدید. من که او را میدیدم.

بانوان عزیز مسلمان ما می‌دانند که حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند بهترین چیز برای یک زن آن است که نه مردی او را ببیند و نه او مردی را ببیند.

همسایه امیرالمومنین علیه السلام گفتند که ما به مدت یازده سال ( یا بیشتر دقیقا یادم نیس ) نمی‌دانستیم امیرالمومنین علیه السلام دختری به نام زینب سلام الله علیها دارند.

این روایات همه نور هستند و مطمئنا نظر خداوند کریم هستند. فکر میکنم دیگر نیاز نباشد توضیح بدم که چرا حضور زن در اجتماع در غیر ضرورت خلاف سیره حضرت زهرا سلام الله علیها می‌باشد.

میدانم که حضرت زهرا سلام الله علیها تک بانوی جهان است و هیچ کس مثل ایشان نمی‌تواند اسلام را درک کند و خدا را طاعت. اما این رو هم در نظر بگیریم که یک مسلمان باید ائمه علیهم السلام رو الگوی دنیوی و اخروی خودش قرار بده و تا جایی که میتونه خودش رو شبیه آن بزرگان کند.

خوشحال میشم اگر جواب منفی در پاسخ به سوال درمورد ضرورت حضور بانوان در ورزشگاه های مختلط بشنوم. راحت تر بگویم. به نظر شما آیا حضور زنان در ورزشگاه های مختلط ضرورت محسوب می‌شود؟؟؟ خوشحال میشم اگر نظرتون رو راجع به این سوالم بگید و اگر نکته ای از ذهن من دور مانده که شاید بتونه نظرم رو عوض کنه بهم گوشزد کنید.

پا نوشت :

هه

فک کنم تا چن وقت دگ باید مثل دانشگاه های اسلامی که مختلط نیستند ، ورزشگاه اسلامی هم بسازیم.

پا تر نوشت :

لطفا نظرتون رو بهم بگید و اگر هم با موضعی که گرفتم موافق بودید لایک کنید و اگر هم نبودید ... خیلی بی شناسنامه اید.

مطلب رو خودم نوشتم ولی عکس ها رو کپی کردم

ببخشید اگر تند بود

التماس دعا

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۵۶)

سلام منظور از حدیث این نیست که زنا بچپن‌ تو خونه و بیرون میان اتفاقا آقا گفتن زن باید در عرصه اجتماع حضور داشته باشه ..حضرت زهرا هم در اجتماع حضور داشتن‌ اگه مطالعه کرده باشید می‌بینید چقدر سخنرانی داشتند و چقدر در اجتماع حاضر بودند !
شما حدیث رو اشتباه ربط دادید
حضرت آقا گفتند مشکلی ندارد شما میگید مشکل داره خب اگه اینطوریه یهو زن نیاد تو خیابون😐💁🏻‍♀️
برداشت شما از این حدیث اشتباه بود
منظور این نیست که زن بیرون میاد منظور اینه زن حیا و عفت و ارزش خودش رو حفظ کنه و اتفاقا در عرصه اجتماع هم بااید‌ حضور داشته باشه:))
این حرف من نیست..حرف آقاست در دین افراط نکنید!!!
چون دین اکثریت تو ایران اسلامه اقلیتای دینی باید زندگیشونو ول کنن برن یه کشور دیگه؟!بحث من فقط اینه که همگی بتونیم "انسان وار" کنار هم زندگی کنیم!
بدحجابی رو تو یه کشور اسلامی تایید نمیکنم...ولی میگم اینکه ورزشگاه نخوایم بریم بی معنی و بی دلیله!!
حرفتون به غایت بی ربط بود به این قضیه! :)
اگه کریس رونالدو از اول مینشست تو خونه ما اصن میفهمیدیم که فوتبالیست خوبیه؟!!؟!؟؟
پاسخ سرباز صفر :
دوست عزیز
در خانه نشستن و دیده نشدن زنان توسط نامحرم خودش موضوعیت داره
مگه نه؟
مگه من گفتم برن ی کشور دگ؟؟؟
من گفتم اگر عاقلن به قانون اجتماعی که توش زندگی میکنن احترام بزارن
ببینید اصن بحث اینکه کودوم دین برتره و حقه نیست!
من دینم با شما فرق داره!!!!
بحث اینه که ما داریم تو اجتماع زندگی میکنیم و هر انسانی در حد معقولش اختیار اینو داره که چه نوع پوششی داشته باشه یا کجا بره!
خدا اگه میخواست همه یه جور فکر کنن خیلی راحت میتونس به مغز همه الهام کنه که چه خط فکری ای داشته باشن!
هنر این نیست که کنج عزلت بگیریم و بشینیم تو خونه که حیا و عفتمون حفظ شه!یه دختر زمانی میتونه ادعای نجابت داشته باشه که تو اجتماع رفته باشه و دربرابر چیزایی که تهدیدش میکنن قرار گرفته باشه!!
پاسخ سرباز صفر :
به نظر شما عقل عمل کردن به خلاف قانون یه اجتماعه؟
حجاب اسلامی در کشور ما یک قانونه دوست عزیز
با حرفتون اصلا موافق نیستم
مثل این میمونه ک اگر کریس رونالدو از امروز به بعد تو خونه بشینه بگیم دگ فوتبالیست خوبی نیست
:)
درست میگم؟
من یه چیزی میگم شما کلا یه چیز دیگه میگید.
حاجی موسی به دین خودش عیسی به دین خودش.ولی منم عین شما شیعه ام و تقلید و مراجع رو قبول دارم.همین
دوتا ادم که در مورد یه چیزی متوجه ی منظور هم نمیشن اصلا بحثشون اشتباهه.منم که الان به ورزشگاه دسترسی ندارم اگه دسترسی پیدا کردم چشم میرم میگردم فتوای مرجعم رو پیدا میکنم.
در پست های دیگه مزاحمتون میشم که حرف همدیگه رو بفهمیم حداقل.
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
من حرف شما رو میفهمم
شما رو نمیدونم
:)
الهی آمین
التماس دعا
من تقلید رو قبول دارم مرجع هم دارم مرجع من هم چیزی بیان نفرمودند.
منم که اصلا حق رو به شما ندادم و با عرض پوزش با شما مخالفم. پس الکی حاجی فکر نکن بردی برد واقعی اونه که واقعا حرفهای شما منطقی باشه و قانع کننده که نبود متاسفانه.
این بحث ها هم با اقایون اصلا نتیجه نداره شما تا فردا صبح هم ما توضیح بدیم اخر یه چیزی پیدا میکنی و حرف حرف خودته ما هم همینطوریم.ولی ... . شما میگی مال من درسته ما هم دقیقا همینو میگیم.ولی...
هیچی بی خیال
دل پر است و گلایه بسیار و مجال کم ؛ بگذریم بهتره.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
ههه
نمیدونم چرا مقاومت میکنید
ی سیر کوتاه ساده داره
معصوم حقه
معصوم میگه در دوران غیبت از مرجِع تقلید کنید
پس در دوران غیبت مرجِع حقه
:)
میتونید قبول نکنید
التماس دعا
بله قران هم در مورد تقلید ایه داره.
خب خدا رو شکر که فکر نمی کردید الان هم فکر نکنید مگه من گفتم اصل تقلید رو قبول ندارم؟
من خودم تقلید میکنم اگه درست نبود که خودمم نمی کردم.
من گفتم ممکنه اونها هم اشتباه کنن چون معصوم نیستن.نگفتم فتواهای اونها اشتباهه یا تقلید نکنید که.
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
:)
خب دگ
پس اگر تقلید رو قبول دارید دگ همه چی تمومه دگ
حق هم که مشخص شد
:)
التماس دعا
بله درسته ولی بستگی داره حق از نظر شما چی باشه.حق اون چیزیه که اسلام میگه نه چیزی که شما به دید خودتون تفسیرش میکنید یا هر کس دیگه ای.اسلام هم هزارتا لایه داره که فکر نمی کنم ما خیلی موفق به کشف اون لایه ها بوده باشیم.همینه که من نمی تونم انقدر افراط و تفریط های موجود بین دوتا جنسیت رو درک کنم.اسلام اونقدر جامع و کامله که همه رو قانع میکنه ولی ما در این موراد قانع نمیشیم چون اصلا منصفانه بر خورد نشده.فعلا که روزگار رو پاشنه ی اقایون می چرخه ما هم ناچاریم بپذیریم. امیدومون به مولامونه که بیاد و اسلام واقعی رو توضیح بده.تا اون موقع ترجیح میدم خودم رو کنترل کنم و با چیزهایی که می فرمایید تا حد امکان کنار بیام و به فتوا های مراجع تقلید عمل کنم.
هر چند تاکید میکنم که مراجع تقلید معصوم نیستن و ممکنه اونا هم اشتباه کنن.
ای بابا این که باز بحث شد؟
بی خیال
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
مراجع معصوم نیستند ولی معصوم دستور به تقلید از همین مراجع غیر معصوم دادند. درسته؟
فکر نمیکردم بخوام تقلید رو هم براتون اثبات کنم
:)
مخالفم و اصلا نظری هم ندارم چون دیگه جون بحث ندارم.
فقط دعا میکنم امام زمان(عج) بیاد و به تمام سوالات ما جواب بده و الان هم برامون زیاد دعا کنه.
اقا اگه بیاد تمام این بحث ها جمع میشه و همه میدونن باید چی عمل کنن و چی نکنن.
و نظرم هم فقط در قالب همین یه حدیث میگم:
امام صادق (علیه السلام) می فرماید: اذا خرج القائم یقوم بامر جدبد و کتاب جدید و سنه جدید و قضاء جدید هنگامی که قائم خروج کند امر تازه ، و کتاب تازه و روش تازه و داوری تازه ای با خود می اورد.
(اثبات الهدی، شیخ حر عاملی ، ترجمه احمد جنتی ، دارالکتب اسلامیه ج 7 ص 83 )
یعنی در آن زمان اسلام را آنچنان از لابلای انبوه خرافات و تحریفات و تفاسیر نادرست بیرون می آورد که گویی بنایی کاملا نو و جدید ساخته است .
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
این که چون الان امام زمان علیه السلام غایب هستند و ما نمیتونیم حق رو تشخیص بدیم که اصلا درست نیست! نه؟
به هر حال
ترجیح میدم فعلا ایمانم رو در تقلید از مرجع تقلیدم زیاد کنم
التماس دعا
نه قبول ندارم!!
لا اکراه فی الدین!!
هرکسی میتونه هر دینی که خواست داشته باشه!مائم موظفیم به ادیان و عقایدی که معقولن احترام بذاریم...
شما اگه جنسیت مخالف الانتونو داشتین هرگز نمیگفتین یه زن باید بچپه تو خونه از دید همه ی مردا پنهون بمونه که حیاش حفظ شه!!!!!
پاسخ سرباز صفر :
به نظر شما عقل میتونه چیزی ضد اسلام باشه؟
حوصله نکردم کامل بخونم ولی همینقدر که خوندم کافیه....
ممنون که کتاب معرفی کردین...
ولی ببین جامعه از دو جنس تشکیل شده!
هر چیزی رو از هر کسی بگیری نسبت بهش حریصتر میشه....مگه زنای عربستان نیستن هی فیلم از رانندگی میذارن!
قبول دارم محیط ورزشگاهها مناسب نیست ولی خب تا کی؟
مگه خانم ها حق ندارن ورزش مورد علاقشونو زنده ببینن!مثلن مثه کنسرت میمونه!
تو ایران اصن اسلام..یه اقا کنسرت میذاره همه میرن میبینن1
یکی تئاتر میذاره همه میرن میبینن!جنسیت مطرح نیست...
چند بار این صحنه رو نشون داد!اینکه شما بعد دیدن این صحنه تمرکز و هواستون رفته....1
اصن من سراغ دارم کسی که لباس پسرنه میپوشه میره استادیوم برا فوتبال....
عکس هم که دیدین لابد میذارن اینور اونور...پس چیه این متن...حالا شما اعتراض کنی چی میشه؟
این لازمه ی یه جامعس که به این مسائل بی اهمیت توجه نکنه و به فکر پیشرفت باشه!
در مورد خانمای داور و عکاس و مربی و غیره که همون شب حضور داشتن چی میگین؟هان؟!

پاسخ سرباز صفر :
من وظیفه خودم می‌دونم که به هر چیزی که به نظرم ضد اسلامه اعتراض کنم
درمورد کنسرت و تئاتر هم همینطوره
بستگی داره پیشرفت رو توی چی ببینی
اگر توی این ببینی ک دخترا بیان استادیوم ک ...
هه
تیتر این مطلب به نظرتون بی اهمیت بود؟؟
نمیدونم چرا اینقد ...
لطفا نظر کارشناسی بدید
نه چیزی رو که دوس دارید
طبق معیار حق که همون اسلامه نظر بدید
میتونید با اسلام کار این خانم ها رو توجیه کنید؟
قصدم توهین نیست...ولی هیچ زنی غیر از کسایی که مشکل روحی یا کمبود اعتمادبنفس دارن با این جمله پایین شما موافق نیستن که :
"یک بانوی مسلمان در غیر ضرورت نباید ، نباید و نباید خود را در معرض دید نامحرم قرار بدهد"
خانومی که تا این حد پایبند به این مسائله خب نمیره ورزشگاه!
به حق اوناییم که کمی آزادانه تر به این مسائل نگاه میکنن هم احترام بذاریم! :)
پاسخ سرباز صفر :
حق؟؟؟
حق اسلامه خانوم محترم
نه چیزی که به ذهن من و شما میرسه
:)
نگید ک حرفمو قبول ندارید ...
ندارید؟؟؟!!!
سلام دنبالتون کردم ممنون میشم دنبالم کنید
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
ممنون که به ما سر زدید
بسیار خرسندیم که شما رو در سرباز صفر میبینیم
امیدوارم بتونم پاسخ مناسبی به اعتمادتون بدم
التماس دعا
سلام
اینجا هنوز بحث هست؟
وبلاگ آقای شورگشتی مطلبی رو نوشته درباره خطوات شیطان.بخونید حتما.
شیطان گام به گام پیش میبره انسان رو در فساد.
این خاصیت عملکرد شیطان هست که اول میگه چه اشکالی داره زن با حفظ حجاب بره توی ورزشگاه بعد کم کم حجاب نصفه و نیمه میشه و بعد حرکات غیر اخلاقی و خلاصه تا....
خب چرا گام اول رو برداریم که خدایی نکرده گامهای بعدی رو راحتر برداریم؟
ببینید شیطان چه طور نرم نرم و بی آنکه متوجه بشیم داره ما رو سمت گناه میبره.

در دولت اصلاحات هم فقط و فقط روی این قضیه مانور دادند که فقط چادر حجاب نیست.یک زن مانتویی اتفاقا میتونه محجوب تر از یک زن چادری باشه!
و این شد که بانوان حس کردند که خب ایرادش چیه که چادر رو بذارن کنار و با مانتو بیرون برن.اونم حجابه.
نه اینکه قبلش نبود،که بود ولی خیلی کم بود.همین یک قلم ایده ای که به زن ایرانی دادنو اصلا نگاهی به شان و مقام و ارزش زن و زن ایرانی نینداختند،باعث شد که امروز به این وضع فجیع حجاب برسیم.
اینها همه خطوات شیطانه.
بلایی که اون دولت بر سر حجاب و اخلاقیات جامعه در اون هشت سال آورد،تا هشتصد سال آینده هم قابل جمع شدن نیست.
مگر اینکه مردم به خودشون بیان و قدر این حکومت اسلامی رو که پدرها و مادرهاشون با توکل به خدا براشون رقم زده و بهشون هدیه دادن بدونن و به خودشون یه تکونی بدن.
شاید اونوقت بشه اون همه خرابکاری فرهنگی رو جمع کرد.

به اسم فرهنگ زدند و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی رو نابود کردند و اسم خودشون رو هم گذاشتن فعال فرهنگی!
متاسفانه به اسم اسلام و با شعارهای رنگارنگ و جوان پسند عام فریبانه به اسلام ضربه زدند.
خدا همه ما رو هدایت کنه.
کاش همگی هر لحظه در یاد داشته باشیم که این عالم محضر خداست.
پاسخ سرباز صفر :
سلام
من چقد خوشحالم که شما به سرباز صفر میاید و به من کمک می‌کنید.
این خیلی خوبه
خیلی
متشکرم از شما
فک نمیکنم دگ نیاز باشه در پاسخ به نظر شما چیزی بگم
چون اینقدر کامل هست که هر چیزی بگم خرابش میکنه
ممنون از شما
التماس دعا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۵:۳۸ جعفر صیدی
سلام
زن یا در خانواده ایفای نقش می کنه یا در جامعه
اسلام به زن در خانه و در اجتماع احترام زیادی قابل دونسته و زن رو مورد تکریم و احترام قرار میده
زن در خانواده که مربوط به اجتماع خانوادگی هست و ازش بحث نمی کنیم چون مربوط به مسائل زناشویی و زندگی در زیر پرچم خانواده است اما زن در اجتماع چرا باید ازش بحث کنیم؟؟
یعنی چه لزومی داره که زن در اجتماع حضور یابد؟؟
از اون طرفش هم آیا عدم حضور زن در جامعه پیامد های مثبت داره؟؟
آیا رعایت حق زن هست؟؟
اینا بحث هایی هستن که با یه پست و مطلب قابل نظر و تبادل فکر نیست. واقعا یه بحث اساسی هست و هر چه روش وقت گذاشته بشه جا داره
اما دیدگاه اسلام در مورد حضور زن در جامعه سالبه کلیه نیست یعنی نفی نمی کنه که زن کلا نباید در جامعه نباشه بلکه قائل به ضورت هست چنان چه مادر سادات در خطاب به امیر المومنین وظائف خانه را بر دوش خود و وظائف بیرون خانه را بر دوش حضرت علی نهادن خوب اینا سیره و اصالت اسلامی هست و همون حرف اسلام در مورد بحث وظائف زن و مرد و... هست.متاسفانه ویروسی که از غرب داخل جوامع اسلامی شده اختلاط بین زن و مرد هستش.یعنی زن رو نمایان در جامعه کرده امروزه خوب مشاهده میشه حضور زن در بازار و... تبدیل به حقوق زن نشده بلکه تبدیل به جنسیت زن شده.زن رو به خاطر زن بودنش قبول می کنن نه به خاطر انسان بودنش.در مقابل جاهایی و سمت های وجود داره که فقط از عهده زن برمیاد حالا مثالش همون مسولین زن در مکان های که مختص زنان هست.اما در کل اسلام حقوق زن را منحصر در جامعه نکرده که اگر زن در جامعه نباشه یعنی از اجتماع بیرون نه این همان تفکر اشتباهی است که جا انداخته اند زن حق و تفکر و سهمش از انسانیت ربطی به حضور یا عدم حضور نداره بلکه حضور یا عدم حضور در جامعه از اوصاف هست و ضرورت بیان کننده حال هست
پاسخ سرباز صفر :
سلام آقای صیدی
بسیار نظر منطقی و زیبایی بود ! ( که البته در تایید من بود )
:)
متشکرم از حضورتون در سرباز صفر
خیلی دوس دارم ازتون استفاده کنم
پس دوس دارم باز هم به ما سر بزنید
التماس دعا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۴:۴۲ محسن هدایت مهر
بسم الله الرحمن الرحیم
نظرم را در این پست منتشر کرده ام
http://ammareqods.blog.ir/post/5
پاسخ سرباز صفر :
ههه
پستتون رو به عنوان نظر فرستاده بودید؟
متشکرم واقعا
باز هم به ما سر بزنید
التماس دعا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۴:۱۴ محسن هدایت مهر
بسم الله الرحمن الرحیم

اصالت حضور یا عدم حضور زنان در ورزشگاه از اولویت برخوردارنیست.
اول باید پرسید آقای مدیر یا مسئول گرامی...
این همه خانمهای ایرانی را وارد عرصه های مردانه کردید ماحصلش چه شد؟
راننده تاکسی و کامیون و رالی و مکانیک و.... از ایشان درست کردید که چه بشود؟
کار زنان در جامعه را راه بیاندازند؟
مثلا خانمی ماشینش خراب می شود برود پیش یک تعمیرکار خانم...
همین فقط؟
عرصه های اجتماعی از دید شما فقط همین است؟
ظاهر شعارها زیباست و باطن شعار ها دور از انسانیت و اسلامیت...آن هم برای ایرانی متمدن موحد با سابقه 7،8هزار سال مدنیت و معنویت بسیار زشت و توهین آمیز است...
هنوز توان پاسخگویی که خانمهای ایرانی که به عرصه مردانگی آورده اید و با مدارک و مدارج رنگارنگ در میان مردان رهایشان کرده اید و مجبور و محکوم به مردانگی شان کرده اید ، ندارید!
آن وقت نقش های زیبای تاریخی خانوادگی بانوان سرزمین من را ازیشان سلب کرده و خانواده های ایرانی را از داشتن خواهرانی دلسوز و صبور و مادرانی کاردان و فهیم و مدیر و مدبر محروم کرده اید...
آمار طلاق ها و قتل های خانوادگی چیزی بجز آنچه که گفتم برایمان مستند نمی کند...
مدرنیته ی معلولی که خود غرب با پست مدرنیسم به آن معترض شد و ترنس مدرنیسمی که اعتراض آبکی پست مدرنیسم را به چالش کشید و خود در جایگاه ایجابی قرار نگرفته و هنوز ترنس مدرنیست های جهای فقط نفی پست مدرنیسم می کنند و هیچ جلوه ای از این که چه باید کرد ارائه نمی کنند!
آن وقت مدیران ما غرق شعارهای مدرنیسم مفلوک شده و تازه بعد از 37 سال یادشان افتاده که بانوان ایرانی در ورزشگاه ها نیستند!
مدیر عزیز...
اشتغال و فیش های حقوق و دکل های ورپریده و آقازاده های پاجه ورمالیده و عدالت اجتماعی و صنعت غیرصنعتی مان و شعار های برزمین مانده ی مان ، همه و همه حل شده اند و فقط همین یک معضل عظیم برجا مانده بود؟!
عزیزم...
من یقین دارم با این حرکاتتان فقط می خواهید مردم چیزی را نبینند ...
و آن هم تهوع اداری موجود که نیازمند تحول بنیادین است و خوش خوری هایی که جیغ مردمان این مرز و بوم را بنفش کرده است...!
مخاطب و نویسنده گرامی....
حواستان به بوق های سیاسین نا مدیر باشد که از روبروی هم قرار دادن من و تو ، قصد امنیت خویش دارند و اطاله ی مطالبات برحق مردم سرزمینمان...
زنده باد انقلاب اسلامی
نه با خاطره
با سنت و رسم روح اللهی امامین فقیه انقلاب اسلامی و شهدایش
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
عاااااااااااااالی بود
عجب نظری
آدم جووون میگیره عمار هایی مثل شما رو می‌بینه
آفرین
افتخار ماست که شما در وبلاگمون نظر دادید
باز هم به ما سر بزنید
التماس دعا
سال ۸۲رو ول کن پسر جان
اونجا صحبت از قانون بود
سال۸۹ و۹۰ اقای احمدی نژاد در این باره با اقا صحبت کرد
اقا گفتند از لحاظ شرعی مشکل نداره
منتها کشور جنبه حضور رو فعلا نداره فرهنگ سازی کنید تا مشکل بر طرف بشه
اینکه مردای ما بی غیرتند و مزخرف هستند دلیلی بر این نباید باشه که خانوما نرن استادیوم
مردارو درست کنید که فرهنگ و تمدنشون بره بالا
البته تا زمانی که تفکرات متحجری همچون شما هستند مذهب پیشرفتی نخواهد داشت...
پاسخ سرباز صفر :
لطفا اگر خود مزخرف و بی غیرتتون رو با مردای ایرانی جمع نکنید
هه
به خدا بیامرز امام هم میگفتن متحجر
به قول امام
اگر به گفتن اسلام میگن تحجر
آره ما متحجریم

هِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی روزگار
این مملکت داره به کجا میره
پاسخ سرباز صفر :
داره به کجا میره؟
علی مانده و حوضش
شما با همین روند ادامه بده
اصلا داستانو نمیدونی اومدی پست زدی جوجه
برای اینکه سازمان والیبال ایرانو محدود نکنه یه عده از خانواده ها و همسران مسئولین بدون بلیط فروشی به استادیم دعوت شدند تا فیلمشونو بگیرن بگن اره ما میزاریم که خانوما بیان استادیوم

ضمن اینکه مرجع یعنی سید علی خامنه ای مد ظله العالی
که مخالفتی ندارند
شما بمانید و حوضتون
پاسخ سرباز صفر :
اولا
مهم نیس داستان چیه و اون زنا کی بودن
ثانیا
آقای مهندس
آقا هم مخالفن
نمیدونستی بدون :
این هم نظر آقا در مورد ورزشگاه رفتن خانم ها:
سال 82 که در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی منتشر گشته است تاکید کردند: که در دوران اصلاحات که موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها مطرح شد و وزارت کشور دستور رئیس جمهور را اجرا نمود، رهبر انقلاب در هامش گزارش فرماندهی نیروی انتظامی نوشتند: «به وزارت کشور: این کار ممنوع و خلاف است و سرپیچی از آن تخلف محسوب می شود»(1).
1- روزنامه جمهوری اسلامی 94/1/25
ببینم دگ چی داری بگی
۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۵ محمدرضا مومنیان
بابا قبلا بهتر پست میزاشتی براچی جدیدن در مورد موضوعات بی اهمیت و مسخره پست میزاری
پاسخ سرباز صفر :
شاید از نظر شما بی اهمیت باشه
ولی از نظر من اصلا بی اهمیت نیس
این رو نظرات دوستان هم نشون میده
سلام
با توجه به حدیثی که از حضرت فاطمه قید کردید که برای زن بهتره که نه اون مردی رو ببینه و نه مردی اون رو ، به اعتقاد و نظر من در شرایط فعلی جامعه چنین امری اجرا شدنی نیست
رهبر می فرمایند برای زن مسئله اول این نیست که در خیابان و محیط اجتماعی رفت و آمد کنه و در کنار مرد باشه یا نباشه،بلکه مسئله اصلی برای زن اون چیزیه که ساختمان وجودیش رو در آفرینش طلب می کنه و اون حفظ شخصیت زن و مراعات حقوق طبیعی اونه
من در چنین جایی و در ورزشگاه آزادی و تنها برای تشویق تیم ملی کشورم توهینی به شخصیت زن و نادیده گرفتن ارزش وجودی اش رو مشاهده نمی کنم که بخام در مقابل حضور زن ها در ورزشگاه گارد بگیرم!
این یکی از خواسته های جمعی از زنان و نه همشون هست که در ورزشگاه ها حضور داشته باشند و اگر ما به هر دلیلی با هر عقیده ای و هر نوع ایدئولوژی باهاش مخالفیم بهتره که برای به کرسی نشوندن مدعای خودمون اســــلام رو تفسیر به رای نکنیم...
و تقلید و سرلوحه قرار دادن حضرت فاطمه رو تنها در رفتن یا نرفتن به ورزشگاه چماق نکنیم بر سر بانوانـــمون
به هر صورت من مخالف نظر شدید الحن شما و نظریات جانبدارانه تون هستم اما دلیلی بر تحمیل نظرم نمی بینم چرا که شما هم نوع جهان بینی خودتون رو دارید و مسلما الان با خوندن نظر مخالف من دیدگاهتون تغییر پیدا نخواهد کرد!
.
.
تنها پیشنهادی براتون دارم و اونهم خوندن کتاب دختران آفتـــابه ان شاء الله که براتون مفید واقع بشه
یا علی

پاسخ سرباز صفر :
سلام
ترجیح میدم به جای خوندن کتاب دختران آفتاب رساله رو بخونم ببینم نظر اسلام چیه؟
خانوم محترم
اگر نظر جمعی همه بانوان یه چیز بد هم باشه باید انجام بدیم؟؟؟
کاملا مشخصه که شما تنها به نظر شخصیتون عمل میکنید و نه به وظیفتون
اگر منطقی باشید حرفمو قبول میکنید
التماس دعا
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۹ سید مهدی رییس السادتی
سلام
عزیز جان مطلب خیلی خوبی نوشتی.
نفوذ دشمنان در این کشور و تبلیغات گستردشون ضد حجاب و با رنگ ولعاب زیبای آزادی و اجتماعی بودن زنان کار خودشو کرده. سنگی که دشمن مست در چاه انداخته من وشما سال ها باید زحمت بکشیم شاید تونستیم درش بیاریم.شایدم نتونستیم
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
متشکرم برادر
از شما یاد گرفتیم
نه بابا
دشمن ضعیف تر از این حرفاس
بسم اللهالرمحن الرحیم
سلام من هم به نوبه خودم چند نکته رو می خواستم متذکر بشم
1- حضور زن هرگز در میادین سیاسی و علمی و حتی اجتماعی نفی نشده بلکه فقط گفته شده زن در موارد ضروری بهتره در جامعه باشه .
2- اکثریت حدیث هایی که بر خانه نشینی زنان دلالت دارند یا سند درست رجالی ندارند و برای امروز کاربرد ندارند.
3- احکام معادلات در زمان حاضر متغیر است و انسان عاقل دارای قدرت تشخیص است .
4- بنده مجموعه کتاب های حقوق زن نوشته حضرت آیت الله صانعی و یا نوشته های مرحوم احمد قابل و یا مرحوم ابن جنید را به شما سفارش می کنم .
با آرزوی توفیق
وسلام علیکم/
پاسخ سرباز صفر :
هههه
سلام دوست عزیز
احادیثی که گفتم متواتر هستند ( یعنی توسط افراد معتبر زیادی نقل شده اند ) پس قابل استناد هستند.
من هم گفتم که فقط در صورت ضرورت زن باید در اجتماع باشه
انسان عاقل هیچ حقی برای تشخیص ندارد و تنها باید به حکم مرجع تقلید خود عمل کند
ترجیه میدم از بزرگانی که صلاحیت دارند برای تحقیق استفاده کنم و نه کسی که نظریات شاذی مثل نظریات زیر دارد :
عدم شرطیت مرد بودن در مرجعیت
-عدم شرطیت مرد بودن در مناصب حکومتی
-عدم شرطیت مرد بودن در قضاوت
-عدم نجاست فضله پرندگان
-عدم حرمت خروج زن از منزل بدون اجازه شوهر، در مواردی که خلاف شئون مرد و یا خلاف حق استمتاع مرد نباشد
-عدم نیاز به اذن شوهر در نذری که مربوط به خود زن می باشد و یا در مال خود مستقل باشد در صورتی که خلاف حق استمتاع مرد نباشد
-عدم نجاست چرمهایی که از کشور های غیر مسلمان وارد می شود
-عدم حرمت تراشیدن ریش. عدم حرمت موسیقی هایی که محتوای باطل نداشته باشند
-عدم حرمت مجسمه سازی و نقاشی انسان، حیوان و اشیاء.
-عدم حرمت روش های جلوگیری(کنترل رشد جمعیت)
-تساوی زن و مر در قصاص نفس و اطراف.تساوی دیه زن و مرد در دیه نفس واطراف
-ارث بردن زن از همه اموال شوهر
-سن بلوغ دختران با نبودن سایر شرایط، سیزده سال قمری می باشد
برادر من
یکم منطقی تر باش لطفا
چرا میخوای شاذ باشی؟
من با شما مخالفم
و اینکه نوشتید اگه مخالفیم بی شناسنامه هستیم توهین شمارو نشون میده و نشون میده که یک مسلمان واقعی هستید
فکنم اگه دست شما بود همه اون خانومارو سرشونو میبریدید خخخخ
دوست عزیز
یکم فکرتو باز کن
حضور بانوان در هیجا نه ممنوعه نه غیر مجاز
بانوی کشورم هرجا دلش خواست میتونه بره
این ماییم که باید چشمامونو بشوریم
پاسخ سرباز صفر :
ههه
نمیدونم چرا در مقابل فهمیدن مقاومت میکنید.
فک میکنم اولین نفری بودید که نفهمیدید اون جمله من شوخی و طعنه بود.
کشور هایی که دارند با فکر باز زندگی میکنن دارای بیشترین فساد جنسی هستند.
ههه
برادر من
نهایت فکر باز ینی اسلام
ینی اینکه اگر یک اسب یا یک ضربه به حرکت در آمد حق زدن ضربه دیگر به آن نداریم.
شما چشماتو بشور که حق رو بهتر ببینی و نه بانوان رو
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۹ اقا مهندس
سلام
خیلیی بانمک بود
چیزی که ماه ها و یا شاید هم سالهاست دارن باهاش مخالفت میکنن و هی میگن نه یهو اجرا کردن
من سره سفره افطار بودن یهو دیدم خیلی تعجب کردم
واقعا جالبه
اخه ما اقایون مگه به دیدن بازی های خانوما تو ورزشگاه میریم که شما خانوما میایید به دیدن بازی های اقایون
اصلا اگه مردها هم بخوان برن قانون نمیزاره که برن به دیدن بازی خانوما
اصلا از تلویزیون هم نشون نمیده
درحالی که بازی مردها رو نشون میددن
بسه تونه دیگه چقدر دارید شما ها جسور میشید
اه
اه
همین که از تلویزیون بازی رو میبینید بس نیست عایا
نمیونم شاید تند الان گفتم و یا مثل یه بچه به قضیه نگاه کردم ولی خوب منم اینم دیگه
خخ
پاسخ سرباز صفر :
ههه
سلام برادر
اصلا هم بچه گونه نبود
در فتوای آقای مکارم هم که در همین نظرات گفتم ایشون به تلوزیون اشاره کرده بودند.
دوست داریم برادر
التماس دعا
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۷ مرتضی تقی زاده خسرویّه
چندتا نکته: ۱- تشویق خانم ها عیبی داره؟ یا بهتر بگم دیدن بازی آقایون توسط خانم ها اگه مفسده ای نداشته باشه ایرادی نداره.۲- «یک بانوی مسلمان در غیر ضرورت نباید ، نباید و نباید خود را در معرض دید نامحرم قرار بدهد » اون حدیثی که شما گفتی در مورد کار کردن خانم ها بود نه رفت و آمدشون ۳- دانشگاه با ورزشگاه فرق می کنه، توی ورزشگاه تماشاگر فقط تماشاگره و به تشویق تیمش می پردازه ولی توی دانشگاه طرفین گاها متاسفانه بگو بخند دارن و حتی شوخی های ... و یه چیز دیگه تشویق فقط دست و جیغ و هورا نیست
پاسخ سرباز صفر :
میتونم بپرسم چند سال درس خارج شرکت کردید که اجتهاد میکنید؟؟؟
مراجع تقلید میگن اشکال داره شما میگید نداره؟
نظر اصلا منطقی نیس
ههه
بیشتر بانوان با نظر من موافقن ولی مثل اینکه شما آقایون خیلی دوس دارید بانوان رو حتی تو ورزشگاه ها هم ببینید
نمیدونم چی باید بگم
تلکیف کسی که مسلمان نیست و در این کشور زندگی میکنه چیه که باید هم داستان شما باشه؟؟
چرا فاطمه (س) را الگو قرار میدید که شما میتونید علی(ع) باشید؟
کاملن به نظر شما مخالفم...و توصیم اینه که نگاهتون به مسایل فرا جنسیتی باشه.
یک زن و یک مرد قبل از داشتن جنسیت و ازادی های قراردادی جوامع مختلف انسان هستند .حضور در ورزشگاه حق قانونی هر دوستدار ورزشیه:/
پاسخ سرباز صفر :
در مورد اقلیت های مذهبی که گفتید خب اگر میخوان در یک جا زندگی کنند باید به قوانین اونجا عمل کنن
جنگل نیس که
هه
دوست عزیز
مطمئن باشید هیچ کس به اندازه اسلام برای انسان ارزش قائل نیس
مطمئن باشید همه آموزه های اسلام برای حفظ ارزش انسانی می‌باشند.
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۲ مهیار شجاع
با حرفتون کاملااااا موافقم ... پیروز باشید.
پاسخ سرباز صفر :
سلام
متشکرم دوست عزیز
من اصلن بانظر اصلاحات یا اصولگرایی کار ندارم
هرکدومشون یه سری خوبی دارن یه سری بدی.
ولی..من تو مواردی دیدم که نظرمراجع عوض شده
درمورد نظر رهبر..اگه مخالف بودن الان بااین موضوع فک نکنم همچین اجازه ای داده میشد
ما یه قاعده ای داریم که متناسب بازمان ممکنه بعضی حکم ها تغییر پیدا کنه
اگه بخوام مثال بزنم خیلی از این موضوع خارج میشه :|

+به هرحال..من مخالفم..شما موافق
این مخالفتو موافقت تو وجود خانوما رو تو ورزشگاه دیشب تاثیری نداره
اگه رهبر هم بگه این موضوع تکرار نشه..نمیشه



پاسخ سرباز صفر :
هه
نظر رهبر
متاسفانه خیلی جاها به نظر آقا عمل نمیشه
خب دگ
زمونه عوض شده
و ما باید به حکم مرجع تقلیدمون عمل کنیم
تموم شد رفت
نمیدونم چرا هنوز مخالفید
ههه
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۳ حسن صیادی
با سلام و خداقوت
من با نظر شما کاملا موافقم حضور زنان جز به ضرورت در جامعه لزومی ندارد و چه بهتر که بانوان گرامی شغل های انتخاب نمایند که کمتر با مردان برخورد داشته باشند
رهبر انقلاب نیز چندین با در مورد اینکه به فرهنگ اسلامی توجهی نمی شود هشدار دادبودند
در جامعه کنونی نیز فرهنگ غربی رواج زیادی پیدا کرده به طوری که از ارزشهای اسلام جز نام هیچ چیز باقی نمانده است و اینها همه از نشانه های آخر الزمان است
امر به معروف و نهی از منکر که از واجبات دین است به کلی فراموش شده است
و الآن چیزی نمی توانم بگویم جز برای تعجیل در فرج آقا امام زمان (ع) صلوات بفرستیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
متشکرم از حضورت عزیزم
باز هم به ما سر بزن تا از نظرات زیبات استفاده کنم
التماس دعا
عکس العمل امام زمانمونو نه من حق دارم بگم نه شما.

الان دانشگاها هم مختلطه..ربطی نداره ک

خب ب نظرم مخالفت اشتباهه..چیکار دارین خب :|
اوناییکه میرن اگه اشتباه بوده کارشون اون دنیا جواب پس میدن :|
پاسخ سرباز صفر :
من میتونم بگم عکس العمل امام زمان چیه
و حق هم دارم
ینی خوشون این حق رو به ما دادن
وظیفه ما در غیاب امام زمان علیه السلام عمل به دستور مرجع تقلیده
خودشون این رو از ما خواستن
پس هر کس باید به دستور مرجع تقلید خودش عمل کنه
درمورد دانشگاه ها که گفتید هم تعدادی از مراجع مخالف هستند
این هم نظر آقا در مورد ورزشگاه رفتن خانم ها:
سال 82 که در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی منتشر گشته است تاکید کردند: که در دوران اصلاحات که موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها مطرح شد و وزارت کشور دستور رئیس جمهور را اجرا نمود، رهبر انقلاب در هامش گزارش فرماندهی نیروی انتظامی نوشتند: «به وزارت کشور: این کار ممنوع و خلاف است و سرپیچی از آن تخلف محسوب می شود»(1).
1- روزنامه جمهوری اسلامی 94/1/25
آره دیدم ...
ولی خب مخالفم بانوشتتون :|
اگه آقایون خیلی ناراحتن با اومدن چنتا خانوم و بچه!چادری تو ورزشگاه خودشون نرن!
والا!
فوتبالو مردا میرن والیبالو خانوما :|

+بعدشم..وجود خانوم تو جای مختلط باحجاب اسلامی هیچوقت تو اسلام رد نشده
حالا چه جایی مثل ورزشگاه باشه..چه جایی مثل قصری که باوجود اونهمه ادم رذل حضرت زینب
سخنرانی کرد..اونم باصدای بلند..از شماها باشه..میگین صدای زنم نباید نامحرم بشنوه :|
خب مگه بجز خانوما تو ورزشگاه دیشب آدمای رذلم بودن ؟!

اقایون خودشون جَنَم داشته باشن مرد باشن..حضور خانوما هرجا ممکن میشه
پاسخ سرباز صفر :
اون قضیه حضرت زینب سلام الله علیها که فرمودید ضرورت بود
من هم گفتم به جز ضرورت
احادیث رو خودتون خوندید

اما حکم شرعی حضور بانوان در ورزشگاه:

حضرت آیت الله مکارم شیرازی
نظر معظم له در مورد حکم شرعی حضور زنان در ورزش گاه ها به عنوان تماشاچی چیست؟
جو حاکم در ورزش گاه ها برای حضور زنان مناسب نیست و شکی نیست که اختلاط جوانان وآزاد بودن آنها سرچشمه مشکلات زیادی از نظر اخلاقی و اجتماعی می شود؛ اضافه بر این در بعضی انواع ورزش، مردان پوشش مناسبی در برابر زنان ندارند؛ بنابراین لازم است از حضور در این برنامه ها خودداری کنند بخصوص اینکه این برنامه ها را از رسانه ها می توانند ببیند و حضور آنها ضرروتی ندارد.

به نظر شما عکس العمل امام زمان در برابر ورزشگاه رفتن خانوم ها چیست؟
حق با شماست باعث تاسفه،مراجع هم مخالفت خودشونو اعلام کردن.
پاسخ سرباز صفر :
سلام
نمیدونم چی بگم
وقتی حتی در نظرات همین پست هم نظر مخالف پیدا میشه
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۵ دختر مهتاب ...
براای اولین بار دیدم تو ورزشگاه ازادی مختلط بودن خودم تعجب کردم
پاسخ سرباز صفر :
آیا شما با این حضور زنان در ورزشگاه مختلط موافقید؟
نمیدونم چی بگم
نه موافقم نه مخالف
پاسخ سرباز صفر :
چرا موافق نیستید؟
همینه دیگه تا بوده همین بوده!
یک سری رو برچسب میزنین حذف میکنین.
یک سری رو رو باهاشون حرفی ندارین.
یک سری رو هم میگین روش ان فکرن!
میدونید چیه؟
راستش من هم حرفی ندارم!
به اسم دین و اسلام فقط کاش برا خودتون لایک نمی خریدید!
کاش اگه چیزی می نوشتید از دل بر میومد تا به دل بشینه!
نه مثل اون حاجی که رو منبر سخنرانی کرد و بعد اومد خونه اش و گفت زن! من این هارو برا مردم گفتم نه خودمون!
پاسخ سرباز صفر :
من واقعا نمیدونم شما چرا دارید اینطوری برخورد میکنید
نظرات رو بخونید متوجه نظر دیگران هم میشید
متاسفم اگر ناراحتتون کردم
:(
ولی من فقط روایات رو گفتم
:(
نمیدونم کجاش مشکل داره
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۳ مستر طلبه
سلام خدمت شما...
در مورد همکاری تبادل لینک در خدمتم گلم و وبلاگت رو هم دنبال میکنم....وقتی رفتم پای سیستم حتما لینک میکنمتون....
پاسخ سرباز صفر :
سلام
من واقعا متشکرم
خیلی لطف میکنین
حضورتون خوشحالم کرد
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۳:۲۳ هدا قرانی
پلیس،مردم،خاتواده ها،جامعه روحانیون،دولت مردها.....
کی
بچه مذهبی ها...
افراد خاکستری....
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ سرباز صفر :
بعضی از پلیس ها
بعضی از مردم
بعضی ازخانواده ها
بعضی از روحانیون
بعضی از دولت مرد ها
بعضی از ...
درست نمیگم؟
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۳:۲۳ فاطی نخودی
خوب شما خیلی سختگیرانه نظر دین رو گفتین
پاسخ سرباز صفر :
فک میکنم شما خیلی سختگیرانه با مطلب من برخورد میکنید
:)
نمیدونم چطوری میشه روایات گفت.
واقعا چطوری میشه گفت؟
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۳:۲۲ هدا قرانی
سلام مثلا کی بیداره؟
پاسخ سرباز صفر :
خب تو پیام بعدیتون جواب دادم
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۳:۱۱ عبد الله حسانه
سلام
خوب می فرمایید الان بنده چیکاار انجام بدم.....
پاسخ سرباز صفر :
سلام
ینی چی چکار انجام بدم؟
مگه از شما کاری خواستم؟
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۳:۰۲ هدا قرانی
سلام
ما خواب تشریغف داریم وقتی همه باورهای زیبامون عوض کنند.اون موقع بیدارمیشم.شایدم نشیم
پاسخ سرباز صفر :
سلام
نه خب
همه هم خواب نیستند
از حضورتون متشکرم
باز هم به من سر بزنید
التماس دعا
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۹ شهاب الدین ..
سلام
راستش اگر نظر من رو بخواید،با تماشای ورزش کلا مخالفم.
ورزش در اصل برای سلامت بدنه.ولی الان تبدیل به یه صنعت پر پول شده,فقط و فقط از قبل همین تماشا.
که اساسا این پولی که توش هزینه میشه و به گردش درمیاد،درست نیست.
فقط تصور بفرمایید اگه این تماشای ورزش از سیستم زندگی کل دنیا جمع بشه،چقدر جا برای رسیدن به باقی امور مهم باز میشه؟از همه لحاظ وقت و پول و انرژی و امکانات و توجه و..؟
اما تماشا کردن ورزش مردا چه از طریق تلویزیون و چه از طریق مستقیم،فکر نمیکنم به لحاظ شرعی صحیح باشه.به خاطر نوع پوششی که کافی نیست.
احکام ممنوعیت نگاه برای خانم ها هم صدق میکنه و خانم ها هم حق ندارن به بدن مردان نامحرم نگاه کنن.
اختلاط زن و مرد هم که خودتون اشاره کردین،در واقع فقط در حد ضرورته و مسلما تماشای مسابقات ورزشی از نردیک هیچ ضرورتی نداره.
ولی من جدا برای جامعه ای متأسفم که با وجود این همه مشکلاتی که داره از اقتصاد و فرهنگ و غیره و با وجود این همه مسائل مهمی که باید بهشون پرداخت،مثل همین حقوق های فلان رقمی و...مهمترین معضل و دغدغه اش شده اینکه خانم ها برن تماشای مسابقه والیبال!
خب در واقع اگه سر ما رو با یه همچین مسائلی گرم نکنن که نمیتونن برن برای خودشون برجام تص یب کنن و حق ملت رو بالا بکشن!
پاسخ سرباز صفر :
سلام
نظر کامل و جالبی بود
متشکرم از اینکه تاییدم کردید
:)
باز هم به ما سر بزنید
از حضورتون متشکرم
التماس دعا
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۲ فاطی نخودی
خوب نه موافق حرف شما ام نه موافق حضور خانم ها در ورزشگاهم
شما خیلی زیادی سخت گرفتید اون ها زیادی اسون
جامعه الان امکان این رو نداره که خانم ها در جامعه نباشند اما حضور اون ها به این صورت از نظر من تمسخر امیز و یا حتی توهین امیزه

+توجه داشته باشید حرفی نداشتمD:
پاسخ سرباز صفر :
ههه
:)
حالا خوبه حرفی نداشتید
:)
ولی من مخالفم
من اصلا سخت نگرفتم
من فقط نظر دین رو گفتم
همین
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۳ فاطی نخودی
:)))
من هیچ حرفی ندارم
پاسخ سرباز صفر :
ینی موافق نیستید؟
بله دیده بودم بسیار عالی بود شما رو دنبال می کنم مرسی که به وبلاگ بنده سر زدین وبلاگ خیلی خوبی دارین
پاسخ سرباز صفر :
سلام
متشکرم
خیلی ممنونم از حضورتون
نظر لطفتونه
التماس دعا
سلام
هی میخوام هیچی نگم نمیشه.

منم یک خانم هستم یا به قول بعضیهاتون مونث.
شغل من پرستاریه.
بنده پرستار یک بیمارستان هستم و به خاطر شغلم در هنگام کار چادر هم ندارم.
اما همین منه پرستار،با بودن خانم ها به صورت مختلط در ورزشگاه و سالنهای ورزشی مخالفم.
چرا؟
چون در همچین محیطی که پر از ابراز احساسات و هیجان هست،حضور خانمها صحیح نیست.
اگر بنده در بیمارستان و محل کار حضور دارم،اونجا هیجان و احساس شور ندارم که بخوام در معرض نمایش مرد نامحرم قرار بدم.
ولی در ورزشگاه معمولا با تشویقها و صدای بلند و دست زدن و احتمالا تکان های هیجانی،یک خانم در معرض مستقیم دید نامحرم قرار میگیره.
حجاب که فقط پوشاندن بدن از نامحرم نیست،که صدای بلند،خندیدن بلند ،عشوه،پای کوبیدن بر زمین و حتی محکم و با صدا قدم برداشتن،در معرض قرار دادن حرکات بدن نه صرفا موزون،همه و همه از مصادیق بی حجابی هستند.
ماها اگر خودمون رو مسلمان میدونیم باید از الگوهای دینیمون پیروی کنیم.
و بنده فکر نمیکنم الگوی دینی من،الگو بودنشون فقط منحصر به عصر خودشون بوده باشه و اسلام هم یک دین فقط مربوط به همون ۱۴ قرن پیش بوده.
اگر کسی همچین فکری داره پس باید ازش پرسید چرا اسلام رو به عنوان دینش قبول کرده؟
بهتره مسائل دین برامون دغدغه باشند و تعصبی با موضوعات برخورد نکنیم.
پاسخ سرباز صفر :
واااااااااااااااااااااااااااای
سیل خروشان انرژی مثبت!!!
متشکرم
واقعا متشکرم
سوالمو کجا مطرح کنم نفهمیدم میشه تو نظرات وبم جواب بدی؟؟
:)
پاسخ سرباز صفر :
توی صفحه ی :
http://sarbaz0.blog.ir/post/1382
آره چرا نمیشه
:)
برادر من میخوای از اسلام دفاع کنی؟
پس از برای خدا منویس!
یاد اون حکایت شیخنا سعدی افتادم که می گفت از برای خدا مخوان!
پاسخ سرباز صفر :
من دگ حرفی ندارم!!!
پا نوشت :
ولش کن
پا هم ننوشت
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۳ مشکاة علویه
سلام
ممنون از پستتون
در ضمن به اونایی که اجتماعی شدن و کسب آداب معاشرت رو در بیرون رفتن بانوان از منزل به هر قیمتی و نمایش خودشون و حضور در تمام مجامع آلوده و پاکیزه می دونن میگم که لطفا یه کم با منطق به این موضوع نگاه کنند!!
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خواهش میکنم
درسته
همه باید منطقی باشیم
منطق هم که منطبق با اسلامه
منظورتونو نمیفهمم
فقط میدونم الان دیگه اون زمان نیس ک جنس ما پشت پستو بمونن
پاسخ سرباز صفر :
منظورم اینه
من میدونم که اگر از شما بپرسم مگه الگوی شما حضرت زهرا ( س ) نیس؟ شما میگید مطمئنا هس
پس چرا از رفتار ایشون تقلید نمیکنید؟
ینی میخواید بگید زبونم لال بعضی از آداب و اخلاق و رفتار و گفتار آنها دارای تاریخ انقضاء بوده و منقضی شده؟
سلام مم ادمین www.tvfilm.blog.ir هستم اومدی راجب خندوانه گفتی هیچی نفهمیدم خخخ
حالا دوتا سوال دارم ازت اگه خاستی جواب بدی به تو وب خودم ج بده بی زحمت
۱ امار بازدید و برا پستات چجوری اوردی
۲ لوگو وبتو چجوری بالای صحفه گذاشتی
شب بخیر :)
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
به سرباز صفر خوش اومدی
سوال هات رو میتونی توی ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــن صفحه مطرح کنی
کمکت میکنم
التماس دعا
آدم انقد مزخرف و چرت فک کنه نوبره...
اصلا شما که مخالفی چرا به من که مونثم پیام دادی...یه کم رو خودت تجدید نظر کن
پاسخ سرباز صفر :
من این پیام رو به خیلی ها دادم
شما فک کنید من چون مونثید بهتون پیام دادم
ههه
مگه داریم؟؟؟ مگه میشه؟؟؟
بسیار موافقم.
پاسخ سرباز صفر :
بسیار بسیار متشکرم
خیلی جالب بود....لایک......
پاسخ سرباز صفر :
ممنونم از نظر شما
لطف دارید
باز هم به ما سر بزنید.
بنظرمن الان دیگه اونجوری نیست ک زن مسلمان تو خونه بمونه الان وضعیت فرق کرده ما باید اجتماعی باشیم داریم تحصیل میکنیم باید تو این جامعه کار کنیم پس با حرفتون مخالفم
پاسخ سرباز صفر :
آها
پس به نظر شما آموزه های اسلامی محدود بوده و ما الان دگ نمیتونیم از اونها استفاده کنیم؟

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۱۲ مخالفین ۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۱۲ مخالفین ۸
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است