سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

"بوکوحرام" به زن در حال زایمان نیز رحم نکرد

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۴۳ ب.ظ

سازمان عفو بین الملل به نقل از شاهدان عینی گزارش کرد: شهر باغا در کرانه دریاچه چاد روز سوم ژانویه سال جاری میلادی مورد حمله تروریست های بوکوحرام قرار گرفت که در جریان آن اکثریت قریب به اتفاق مردم این شهر به قتل رسیدند.

به گفته خبرگزاری فرانسه یکی از شاهدان عینی که خواست نامش فاش نشود ،گفت: علاوه بر شمار زیادی از زنان و کودکان، یک زن درحال زایمان نیز در شمار کشته شدگان قرار داشت.

شاهدان دیگری نیز از کشته شدن تعداد زیادی از مردم و وجود اجساد پراکنده در همه نقاط شهر خبر داد.

سازمان عفو بین الملل خاطرنشان کرد: این حمله ظاهرا با هدف از بین بردن نیروهای داوطلب دفاع مردمی بوده که با ارتش برای مبارزه با بوکو حرام همکاری می کنند.

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۰ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است