سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر : تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران این بازی رو هم مثل بازی دیشبش باخت و با بازی ضعیف در لیگ جهانی والیبال 2016 با تنها برد دو بازی از شش بازی تا حالا فقط تونسته در مقام نهم قرار بگیرد. البته بچه های تیم ملی قبل از این بازی ها توی ژاپن بازی های انتخابی المپیک ریو رو داشتند و خسته اند ولی خب تقصیر خودشون است که با بازی های قشنگشون انتظار ما رو بالا بردند. اما ضعیف تر از بچه های تیم ملی، برنامه توپ و تور است که معلوم نیست برای چه هدفی به وجود آمده است .

به نظر من فلسفه وجود یک برنامه مثل برنامه توپ و تور، تحلیل و بررسی بازی و آگاهی دادن به مخاطب درمورد اتفاقاتی که تا کنون افتاده و در آینه قرار است بیفته می‌باشد.

وگرنه که اصلا نیازی به برنامه خاصی برای پخش والیبال نیست. و شبکه سه یا شبکه ورزش میتواند بدون توپ و تور هم والیبال را پخش کند. کار برنامه توپ و تور تنها این شده که پس از تیتراژ ابتدایی برنامه به تبلیغ بپردازد و بعد از آن هم بین ست ها با سرعت نور به تبلیغ بپردازد و در انتها هم باز هم تبلیغ می‌کند. نکته جالب این است که در این برنامه در هیچ ثانیه ای از آن هیچ اطلاعاتی به مخاطب در مورد بازی داده نمی‌شود به گونه ای که بود و نبود آن هیچ فرقی برای مخاطب نمی‌کند. البته این برنامه قبلا ( یکی دو سال پیش ) از کارشناسان ورزشی نیز استفاده می‌کرد ولی الان به یک برنامه صرفا برای تبلیغ به کار می‌رود.
مشابه برنامه توپ و تور رو در شبکه های دیگر زیاد داریم. مثلا برنامه آشپزی ساخته که کل زمان برنامه 5 دقیقه می‌باشد و در کل این پنج دقیقه فقط 20 ثانیه آخر شکل ظاهر غذا را نشان می‌دهد و بقیه برنامه را صرفا به تبلیغ ظروف و ... می‌پردازد. به نظر من این برنامه ها هیچ خاصیتی ندارند.
به نظر شما تفاوت برنامه توپ و تور با یک پیام بازرگانی چه می‌باشد.

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۱۹)

۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۹ سید حمیدرضا نبوی
خب اگه نسازن تلویزیون چی نشون بده بالاخره یه چیزی باید باشه
پاسخ سرباز صفر :
نه
کی گفته باید ی چیزی باشه؟
نباشه
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۶:۰۷ سید حمیدرضا نبوی
تو این دوره و زمونه دیگه همه برنامه ها به علت کمبود بودجه تبلیغات میکنن
اگه تبلیغات نکنن بودجه از کجا بیارن برنامه بسازن
پاسخ سرباز صفر :
خب پول ندارن نسازن
والا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خب بلاگ من مخصوص موزیک و ****** هست دیگه :|
پاسخ سرباز صفر :
خب نمیشه توی بنر فقط نوشته بشه دانلود موزیک؟
جون من
اون بنر پایینی رو بردار ( صبح بخیر تهران ) اون بهتره
پاسخ سرباز صفر :
باشه چشم
تو بلاگ من سه جا هست که میتونی انتخاب کنی
ثابت بالای صفحه | ثابت در ادامه ی هر مطلب | گوشه سمت راست بلاگ |

( بنر من بالای صفحه ام هست |همون که آهنگ مدرن نوشته روش| هرجا دوست داشتی بزار )
:)
پاسخ سرباز صفر :
نمیشخ یه بنر دگ درست کنی که به وضعیت وبلاگ من بخوره؟
خخخ
عکس این بنده خدا رو بردار از روش بی زحمت
بنر با بنر رایگانه ( یعنی من بنر شمارو میزارم و شما بنر مارو و زمانش هم محدود هست )
تبلیغات متنی برا بیانی ها بدون محدودیت و رایگانه
و اگه ما فقط بنر شما رو بزاریم هزینه داره :)
پاسخ سرباز صفر :
خب بنر با بنر میزنیم
نظرت چیه؟
کجا بزاریم؟
سلام آدرس سایت من تو قسمت لینک دوستانت بزار
www.harfelor.ir

مطالب شما تو سایت ما باز نشر داده میشن
پاسخ سرباز صفر :
سلام
اگر مایل باشید تبادل لوگو داشته باشیم
موافقم برا تبلیغ
بگو تبلیغت رو کجای بلاگ بزارم ؟
( بنری باشه یا متنی )(زیر هر پست باشه یا صفحه اول ثابت )
پاسخ سرباز صفر :
نگو ک میخوای برای تبلیغ ازم هزینه بگیری
میخوای هزینه بگیری؟؟؟
۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۸ حسین وی اس تی
منم خسته شدام دیگر این آخرا قید بازی رو زدام

مطلب خوبی گذاشته بودی
و مرسی که دعوتم کردی
http://vst-fl.blog.ir/
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
باز هم به ما سر بزن
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۰ سید مهدی رییس السادتی
سلام
راحت ترین راه ترک تی ویه.خودم 2 ساله ترک کردم .باور کنید زندگیمو میکنم به هیچ جاهم برنخورد
پاسخ سرباز صفر :
سلام
منم زیاد نمیبینم
ولی بازی ها رو نگاه میکنم
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۶ دختر مهتاب ...
قبول دارم حرفتون رو
پاسخ سرباز صفر :
سلام
قضیه اینقد روشن هس که دگ کسی به این راحتیا نمیتونه ردش کنه
سلام مطالب شما در سایت ما باز نشر داده می شود و اگر مطالب شما تولیدی باشد سایت کشوری هم نمایش داده میشود با ما در ارتباط باشید www.harfelor.ir , ُسایت کشوری www.harfeto.ir
09907858717
پاسخ سرباز صفر :
سلام
با تشکر
مطالب تولیدی اند
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۳:۴۹ جعفر صیدی
سلام
موفق باشید.مفید بود تا حدودی
بازم به ما سر بزنید
پاسخ سرباز صفر :
سلام
متشکرم
حتما بهتون سر میزنم
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۸ هدا قرانی
سلام علاقه به مسابقات ندارم. ورزش مورد علاقه فتوسال وبسکتبال تا حالا ندیدم. زیاد بهش اهمیت بدن
پاسخ سرباز صفر :
سلام
سوژه این خبرم نوع ورزش نیس
به نظرم مطلب رو نخوندید و زود قضاوت کردید
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۱ محمدباقر قنبری نصرآبادی
خداقوت
در حال چرخ‌زدن در وبلاگتان هستم.
پاسخ سرباز صفر :
لطف دارید
امیدوارم خوشتون بیاد
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۸ محمدباقر قنبری نصرآبادی
سلام و عرض ادب
با اجازه‌تون من یک پله بالاتر می‌روم.

درست است که تبلیغ‌ها زیاد است.
درست است که بررسی و تحلیلی انجام نمی‌شود.
درست‌تر این است که ارزش وقت جوان ایرانی را نه خود جوانان درک می‌کنند و نه مسئولان.

بماند که تمام این لیگ‌ها و جام‌ها و مسابقات ارزشمند هستند و جهانیان با هم آشنا می‌شوند.
اما این را هم کاش بدانند که تصمیمات مهم و اقدامات مهم ابرقدرت‌ها درست در زمان همین بازی‌ها گرفته می‌شود و اجرا می‌شود.

درست در همین زمان همه به خواب می‌روند.
پاسخ سرباز صفر :
درسته 
اینم ی وجه دگ قضیه اس
ممنون که اشاره کردید
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۶ سید مهدی رییس السادتی
سلام
بنده های خدا مجبورن اگه نه باید بشن چاپلوس دولت
پاسخ سرباز صفر :
ما این وسط چه گناهی کردیم
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۲ علیرضا مهدویان
به نظر میرسه والیبال بهونه تبلیغات شده.
باید یه فکری به حال تامین بودجه صداوسیما کرد وگرنه رسما میشه پیام بازرگانی!
پاسخ سرباز صفر :
مگه نشده برادر
اصلا دگ چیزی از صدا و سیما نمونده
آره قبول دارم ...
پاسخ سرباز صفر :
خدا رو شکر

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۵ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۵ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است