سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر: جاتون اصلا خالی نبود. ینی خدا رو شکر که جاتون خالی بود. اصلا کاشکی جای منم خالی بود. نمیدونم چرا اینطوری شد. دو سال بود به خاطر کارهای مدرسه و دغدغه های خاصی که داشتم نرفته بودم. تا اینکه امسال به همراه خانواده مسافرتی رو آغاز کردیم که در ادامه این متوجه محیط عجیب و ... می‌شوید. ما به مدت دو شب در سواحل شمال کشور به سر می‌بردیم. همون جایی که استاد رفیعی درموردش فرموده بودند: برخی نقاط گیلان از نظر حجاب با اروپا فرقی ندارد.

 

البته توی پرانتز بگم طبق گزارش بعضی از ژورنالیست های اروپایی وضعیت پوشش و آرایش بعضی از بانوان ایرانی از بوووق های اروپایی بدتره!!! نمی‌دونم چطوری باید این شرایط رو توجیه کرد. به قول استاد رفیعی پوشش برخی از بانوان در سواحل و خیابان های گیلان بسیار نامناسب است.

و به طور کلی هیچ گونه نظارت فرهنگی روی این وضعیت وجود نداره. از طرف مردمی که دغدغه حجاب رو دارند به هیچ عنوان هیچ گونه برخوردی با این گونه افراد ندارند.

میتوان گفت که نهی از منکر به صورت خیلی مخوفی تعطیل شده است. همچنین هیچ گونه نظارت دقیقی از طرف دولت و شهرداری مناطق وجود ندارد. در مواردی دیده می‌شد که مأمور مبارزه با بی‌حجابی از کنار بی‌حجاب رد می‌شدند و هیچ گونه برخوردی با فرد بی‌حجاب نداشتند.

البته در جایی که ما ساکن شده بودیم خیلی وضعیت بهتر بود ولی بازهم مواردی که اصلا با عقل همخوانی نداشت دیده می‌شد.

ترجیه می‌دم دگ چیزی نگم. ولی یک نکته که احساس می‌کنم که خیلی از شما ها این طرز تفکر رو دارید . اون هم اینه که خیلی از انسان ها فکر می‌کنند که اگر وضعیت حجاب آزاد بشه دگ خیلی گلستان می‌شه و آزار جنسی کم میشه و دیدها پاک میشه و ... . بهشون پیشنهاد می‌کنم یه آمار بگیرند ( اگر خبرگزاری های ایرانی رو قبول ندارند از خبرگزاری های خودشون استفاده کنند ) ببینند در کشور هایی که به قول خودشون آزادی وجود داره میزان آزار جنسی چه مقداره!!!

 

پانوشت : عکس ها توسط گروه سرباز صفر گرفته شده. امیدوارم عمق فاجعه خیلی آزارتون نده. 

پا تر نوشت : راستی پیشنهاد بدید کارهایی رو که به نظرتون باید انجام بدیم و انجام بدهند.

التماس دعا

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

سرباز صفر

نظرات  (۴۴)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۴ اون روی سگ من نوستالژیک
شما واقعا شرم نمیکنی از خدایی که از دم میزنی؟؟؟؟؟؟؟ جای تامل داره رفتارت که دم از اسلامی میزنی عکس از ناموس مردم میگیری حالا فضا عمومی باشه که باشه عالم که محضر خدا هست یا نکنه چون ادعات میشه که مسلمونی و دیگه کارت درسته فکرمیکنی خدا بهت جایزه هم میده برای این عملت.
تاحالا با مانتوو شال یا روسری شنا کردی که بفهمی اینا چقد سختشونه؟ وقتی فضای اختصاصی وجود نداره که خانما بتونن راحت باشن با خانوادشون همین میشه، من خودم ادمی هستم که حجاب رو تاحدی رعایت میکنم اما اینکه یکی بیاد اینطوری نگاه کنه به فضیه خیلی وحشتناک، تفکرات و رفتارتون عین داعش.
کی این مردم از دین بری کرده؟؟؟؟؟؟ کی این جوونها رو از دین و هر چیزی که به مذهب مربوطه متنفر کرده؟؟؟/ همین رفتارهای مقدس مابانه و جای خدا نشستن های شما.
مردم که نخندن چون بی مغرن خنداونه که خوب نیست، مردم نرن ساحل چون خوب نیس مردم فقط بشینن تا بقیه اختلاس کنن، حسابها سوئیسشون رو پر کنن.
اقا تفکرت رو عوض کن.
من دوستهایی دارم که خارج از کشورن لختن اما مسلمونتر از من و شما و امثال شما هستن در انسانیت.
گاهی خجالت میکشم اسم خودمو میذارم مسلمون هر عملی با نیتش سنجیده میشه و ما نمیتونیم و اجازه نداریم حکم به ظاهر کنیم.به جای این حرفا برید دست چندنفر فقر و فقرا رو بگیرید که ریشه همه گناهان همین فقر. مشکلتون چهار تا مو یه شال یه یک سانت رفته عقب؟؟؟ مشکل این مردم چیز دیگه ایه در جای دیگه ای.
پاسخ سرباز صفر :
خوش به حال دوست لخت مسلمونتون
بهتون پیشنهاد میکنم ی بار دگ مطلب رو بخونید
خدافظ
خجالت و شرم و حیاهم خوب چیزیه دوربین گرفتی دستت عکسای ناموس مردما انداختی که چی مثلا حالا گیریمگه اونا هم اشتباه کردن شما ازشون اجازه گرفتی که عکساشونا منتشر کردی ؟ نمیشه که هر کسی دوربین بگیره دستش از مردم بدون اجازه عکس بگیره
پاسخ سرباز صفر :
فضای عمومی بود دوست من
نمیدونستم تو فضای عمومی هم بخوام عکس بگیرم باید اجازه بگیرم
سلام
راه اصلاح و معالجه جامعه از این بیماری ها انجام دادن وظیفه امر به معروف و نهی از منکر است.اگر مردم در انجام این وظیفه کوتاهی کنند،گناهان اجتماعی،قوی تر و محکم تر میشوند و تمام سطوح جامعه رو در بر میگیرند. در واقع اگر مردم در برابر اولین نمود های گناه حساسیت نشان دهند و در برابر آن بایستند و بکوشند که جامعه را به وضع اعتدال بازگردانند،به آسانی میتوانند مانع گسترش آن شوند.اما اگر مردم کوتاهی کنند و اقدامات دلسوزان جامع به جایی نرسد و به تدریج انحراف از حق ریشه بتواند ، اصلاح آن مشکل میشود و تلاش های بزرگ و فعالیت های ایثارگرانه میطلبد.
یا علی
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیزم
پس طبق فرموده شما نتیجه میگیریم
اصلاح این انحراف حق هم اکنون مشکل است و تلاش ها بزرگ و فعالیت های ایثارگرانه میطلبد.
درست میگم؟
نمیگم وارد حریم خصوصی نشو چون جاش نیست
ولی میگم عقل و شعورت رو به کار بنداز تا بفهمی از کجا باید عکس بگیری از کجا نگیری
.
.
شما نباید بگی بی شناسنامه چون حق نداری بگی
پاسخ سرباز صفر :
:)
من خیلی آرومم
:)
التماس دعا
منظورم از فضای مجازی فضای عمومی بود دیگه؛ علی القاعده باید متوجه میشدید
.
.
اخوی شما چیزی زدی این قدر تو فضایی؟ شیشه ای حشیشی چیزی؟
مرد حسابی داری میگی شاید از بغلشون بخوام عکس بگیرم
عکس هارو نگاه کن خودت
عکس آخری که از چهار پنج تا زن کنار هم نشستن عکس گرفتی ؛ دقیقا منظورت از بغل چیه؟!!!! نکنه میخواستی جدول ها رو عکس بگیری ؟ عکس آقا خانم کنار چادر رو چی میگی ؟ بغلش کجاس؟!!! نکنه از توپ والیبال میخواستی عکس بگیری
حالا حرف می خنده داره؟!!!
پاسخ سرباز صفر :
دوست عزیز
ی سوال دارم ازت
اگر یک انسان
وسط خیابون 
در اقدامی زشت
شلوار خودش رو بکشه پایین و دستشویی کنه
و یکی ازش عکس بگیره
شما به اون ی نفر میگی وارد حریم خصوصی دیگران نشو؟
:)
باشه دوست عزیز
شما فحش بده
:)
ولی هر کاری کنی من به شما نمیگم بی شناسنامه
:)
این چه حرف مسخره ایه که شما میزنید ؟!!!!
کی گفته اشاعه فحشا برای وقتی هست که فحشا شایع نشده باشه
پس اگه اینجوریه هرکس میتونه عکس و فیلم سکسی بذاره و بگه که چون این عمل در غرب شایع هست من میذارم و منظورم اینه که غرب تو لجنزار فرو رفته.
این کار به نظرتون اشکالی نداره؟!!!
استاد جان وقتی میگم خودتون منظورم گروه سرباز صفر هست نه حالا شخص شما
مهم اینه که تو وبلاگ شما هست
بعدشم مگه هرکی هرکاری تو فضای مجازی کرد شما باید عکسشو بگیرید
من نگفتم بری از طرف اجازه بگیری و بگی آقا اجازه هست از خانم شما که سرش لخته عکس بگیرم؛ من میگم اصلا نباید بگیری
این چه منطقی هست که شما دارید ؟!!!! لا اقل باید شطرنجی میکردید
مطمئن باشین اگه کسی با این عکس های شما مرتکب گناه بشه شما مقصری و اون دنیا چوب تو پاچه تون میکنن
.
.
خواهش میکنم
حالا که التماس میکنید دعاتون میکنم
پاسخ سرباز صفر :
:)
به به دوست بامزه من
چقد خوشحالم که باز اومدی
:)
عکس و فیلم سکسی در غرب رایجه نه تو ایران
ولی این وضعیت حجاب تو ایران رایجه
پس اشاعه نمیشه
ینی چی هر کی هر کاری تو فضای مجازی کرد شما باید عکسشو بگیرید؟ مگه میشه تو فضای مجازی از کسی عکس گرفت ؟ :|
خب چرا نباید بگیرم وقتی اون ها با این وضعیت توی فضای عمومی هستند؟
اصلا شما فکر کن من میخواستم از بغلشون عکس بگیرم به صورت اتفاقی اون ها هم توی عکس افتادن
ههه
میبینی چقد حرف خنده داری میزنی؟؟؟
ممنونم ک دعام میکنی برادر
التماس دعا
از واضحاته ک این افراد در فضای عمومی بودن و عکس گرفتن از عمومیت اجازه نمیخواد ... اما این رو هم باید بگم که فکر نمیکنم کسی باشه و خبر نداشته باشه وضعیت حجاب رو!! پس شخصاً اینکار که عکس گرفتن از شخص خاطی در عموم و پخشش باشه رو کاملاً اشتباه میدونم :/
البته سواحل همه جا همینطوره متاسفانه! جنوبی رو ندیدم ولی تصاویری که وجود داره ، وضع بهتری نداره!
+ عکس‌ها مربوط به بندر انزلیه؟
پاسخ سرباز صفر :
توی جمله اولتون یک کلمه بود که بار معنایی داره کلمه خاطی
خاطی از نظر شماست
نه از نظر خودشون
بله همون نزدیکی های انزلی
حاج اقا من یه پرسش شرعی از شما دارم.
ایا این درسته که من کسی رو دنبال کنم ولی اون منو دنبال نکنه؟ :)
به نظر من که کراهت داره و اصلا منع شده. :)
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
سلام
:)
شما از هم اکنون جزو تعداد انگشت شمار دنبال کنندگان سرباز صفر هستید.
التماس دعا
سلام
در این که اوضاع شمال نامناسب هست هیچ شکی نیست و مسئولین باید رسیدگی کنن
ولی به نظر من کار شما هم بسیار زشت و زننده هست که این عکس هارو پخش میکنید
این کار شما خودش اشاعه فحشا هست
مخصوصا اینکه میگین این عکس هارو خودتون گرفتین
شما چطور به خودتون اجازه دادید برین از یه آقا و خانم که جلوی چادر خودشون هستن عکس بگیرید ؟!!!!! نمیگم کار اون زوج مشکلی نداشته ها اتفاقا پر از مشکل هست
ولی کار شما زشت تر هست
راه های دیگه ای هم برای نشون دادن دغدغه هاتون وجود داره
موفق باشید
پاسخ سرباز صفر :
سلام
هه
اشاعه فحشاء وقتیه که فحشا شایع نشده باشه
نگفتم خودم عکس گرفتم
گفتم گروه سرباز صفر عکس گرفتند ( مطمئن باشید مطلبی رو که خودم نوشتم رو یادم نمیره )
اجازه میخواااااد؟
خودتون دارید میگید توی فضای عمومی بودن
دگ اجازه میخواد؟
حرفتون اصلا منطقی نیس
ممنونم که به سرباز صفر سر زدید
خوشحالم کردید
همیشه بیاید و از ما انتقاد کنید
التماس دعا
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۶ عارف عبداللهی
برای فاز اجرایی شدن باید خودتون جای طرف مقابل بزاری .چرا حچاب یه چادر روسری چه میکنه .باشه نباسه .البته این موضوع باید مفصل تر صحبت بشه اگه تگرام دارین یه پیام به من بدید 09369200977 .دلایل ضرورت حجاب برسی کنید .حجاب یعنی چی .یعنی فقط پوشش چادر موضوع مفصلی باید روش وقت گذاشت
پاسخ سرباز صفر :
درسته
از تعداد کتاب هایی که درمورد این موضوع نوشته شده مشخصه که موضوع مفصلیه
از این که به سرباز صفر سر میزنید بسیار سپاسگذاریم
تشکر بردار
التماس دعا
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۹ عارف عبداللهی
تجربه نشون داده از کتاب خوندن، جلسه گذاشتن ادم به جایی نمیرسه وارد فاز اجرایی باید شد
پاسخ سرباز صفر :
به نظر شما برای شروع فاز اجرایی باید چکار کنیم؟
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۴ عارف عبداللهی
مطلب خوبی بود فقط باید از جنبه های مخطلف برسی بشه تصاویر خوبی بود اما نباید یک جانبه قضاوت کرد اکثر اینها که می بینید با این پوشش در کنار دریا بودند شاید متوجه لزوم پوشش مناسب نیستن و این نیاز مند کار ما است با کاری بنیادی و ریشه باز کنیم موضوع حجاب را تبیین کنیم. چرا حجاب ؟چرایی حجاب را به دست بیاریم چگونگی اصلاح پوشش و کار کرد ما به دست میاد .تشکر از شما
پاسخ سرباز صفر :
سلام
حضور شما در سرباز صفر بسیار خوشحالمون کرد
حتما لزوم استفاده از حجاب رو نمیدونن
میتونید کتابی برای مطالعه درمورد لزوم استفاده از حجاب معرفی کنید؟
به جز مسئله حجاب شهید مطهری
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۴ سید مهدی رییس السادتی
سلام
مسولین فرهنگیه ما خود را به خواب زده اند و نمیتوان بیدارشان کرد
باید گروه های جهادیه دسته جمعیه امر به معروف توسط جوانان مومن تشکیل بشه
پاسخ سرباز صفر :
سلام
درسته
این گروه دارن زیر نظر امام جمعه هر شهر فعالیت میکنند
خیلی عالیه
شب خوش
پاسخ سرباز صفر :
شبتون به خیر
:|
پاسخ سرباز صفر :
:|
نمیدونستم نمیدونین
پاسخ سرباز صفر :
منم نمیدونستم که شما نمیدونید نمیدونم
:)
چند دیقه تنفس
:)
ینی متوجه نشدین؟ :|
منظورم حرفه خخخخخ
پاسخ سرباز صفر :
ببخشید
نمیدونستم باید از ح به حرف برسم
:)
چه جالب
اوهوم کافی نیس
ولی فعلا بهترین راهه
چون دیگه گسی با ح عوض نمیشه باید سعی کنیم با درست عمل کردن ب بقیه م یاد بدیم
البته من ک ن شما ک دوس دارنین همه چیو درست کنین و رفتاره درستو بلدین...
پاسخ سرباز صفر :
میتونم بدونم ح چیه؟
:)
چرا گفتم
الانم همینو میگم
مسلما نمیشهدطرز فکر و رفتار ادمارو با ی ح تغییر داد
و حتی اگه بشه رو همه تاثیر نداره
ادم باید با درست بودنه خودش باعث شه تا بقیه درس بگیرن
اره خب خیلی وسیعه
پاسخ سرباز صفر :
درست بودن خیلی خوبه
ولی کافی نیس
درست میگم؟
نگفتم به فکره خودش باشه
گفتم خودشو درست کنه
مطمئنن نمیشه همه رو نهی از منکر کرد
پاسخ سرباز صفر :
گفتید بسه دگ
مگه نگفتید؟؟؟
نهی منکر بحث بسیار وسیعیه
شاید بعدا بحث کردیم
به نظرم اینکه عکس گرفتین اصلا قشنگ نیس...کاره درستی نکردین
و راه حلیم وجود نداره براش
یه نفر نیس ک بشه نهی از منکر کرد
بعدشم الان دیگه همه میفهمن و میتونن تشخیص بدن خوبو بدو
و ح ماهم برای نهی کردن خیلی تاثیر نداره
هرکس فقط میتونه خودشو درست کنه و همین بسه به نظرم
اینایی ک شما عکس انداختین درسته خیلی افتضاحه ولی به نظرم نگاهه بعضی مردا خیلی افتضاح تره
پاسخ سرباز صفر :
اگر هر کس فقط به فکر خودش باشه
به عذاب قوم لوط دچار میشیم
نه؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۴ مهیار شجاع
اون درسته اضافی بود!
پاسخ سرباز صفر :
سلام
اون درسته مخاطب خودش رو داره
:)
درسته؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۳ مهیار شجاع
سلام من چون فامیلامون شمالن همیشه شمال میریم.
این وضعیت هست ولی نه همه جای ساحل...فک نکنم کاری از دست ما بربیاد
ولی عکاسی شما هم بنظرم کار درستی نبود درسته.
پاسخ سرباز صفر :
نمیدونم
شایدم حق با شما باشه
حالا راه حلتون چیه؟
نه خب ولی پیش میاد دیگه.
تازه یه بار مصرف هم که نیست مجبوری بازم بپوشیش.
ولی در کل همونطور که گفتم خرید اینترنتی گزینه ی خوبی نیست.بازار باید درست باشه که هیچ.
در کلیت من نظرم اینه که هر چقدر خود افراد در پوششون مقصرن دولت و جامعه هم مقصره و شاید بیشتر.
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
این جمله آخریتون که به عنوان نظر مطرح کردید
از بدیهیات بود
واقعن متوجّه نمی شم چه طور به خودتون اجازه می دین با این وقاحت بی اجازه از مردم عکس بگیرین و منتشر کنید این جا. هرکس حریمی برای خودش داره. طرف موهاش بیرون باشه یا نباشه به خودش مربوطه و هیچ وقت دلیل نمی شه عکس هاشون بی اجازه منتشر بشه. اگه شرایط امر به معروف و نهی از منکر وجود داشت برید تذکّر بدین نه این که همچین رفتار زشتی انجام بدین.

شما مثل اینکه فقط دنبال بازدید بالا از وبلاگتون و «نچ نچ» کردن بازدیدکننده ها از این وضع هستین امّا کسی که باید خجالت بکشه شما هستین.
کاش یه نفر هم از شما در حال تجاوز به حریم شخصی دیگران عکس می گرفت و منتشر می کرد بلکه این رفتار ها متوقّف بشه. نمی دونم بعضی از شما افراطی ها و امثال شما کی می خواین دست از این رفتار های وقاحت آمیز بردارین...

قطعن با این حرکات مسخره آمار باحجابی بالا نمیره و این فقط وسیله ای برای تعصب و تاسّفات بی ربط شماست. و قطعن اگه این اشخاص می دونستن شما همچین کاری کردین، ازتون شکایت می کردن؛ همون طور که اگه برای شما یا خواهر یا مادر یا بستگان تون همچین اتّفاقی می افتاد.
پاسخ سرباز صفر :
ببخشید
ی سوال داشتم ازتون
اگر یکی وسط خیابون
از ماشین پیاده شه و همونجا وسط خیابون جلوی چشم همه شلوارشو دربیاره و دستشویی کنه
شما ازش عکس بگیری
به حریم خصوصیش تجاوز کردی؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۸ گلستان بلاگ
سلام
خدا قوت
مطلب شما در سایت گلستان بلاگ منتشر شد
http://golestanblog.ir/%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AC%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3/

موفق باشید
یا علی
پاسخ سرباز صفر :
سلام
متشکرم
بله کلا مشخصه که همش موافق شماست.:)
مثلا من امشب میخوام برم مهمونی بعد تا من برم سفارش بدم و اون برام بفرسته تازه وقتی میاد اون چیزی که من میخوام باشه یا نه خودش یه دردسره.کلا به نظرم فقط کتاب و بعضی وسایل جانبی رو میشه اینترنتی خرید نه لباس و این چیزها.تازه هزینه اش هم خیلی بیشتره.
همچنان موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
شما همیشه همون روزی که میخواید برید مهمونی لباس میخرید؟
:)
گفته بودید امدوارم عمق فاجعه آزارتون نده
چیزی که ازار دهنده تره خودِ عمل شماست
امر به معروف شرایط داره آقا
اومدی عکس طرفو هر چند به نظر خودت تار شده گزاشتی اینجا میگی با اینا چیکار کنیم؟
به من چه ؟به توچه؟مثلا الان بزرگترین دغدغه تو بی حجابی ایناُس؟
تو رو تو گور اینا نمیخوابونن هر کاری کنن به خودشون مربوطه..
واقعا جای تاسف داره کارتون..لازم نیس من خودمو خسته کنم هر کی این مطلبو خونده خودش میفهمه منظور منو و نیازی به توضیح کار زشت شما نیست..
پاسخ سرباز صفر :
هه
کسانی ک گفتن تو رو تو گور دیگران نمیخوابونن همراه بدکاران لوط عذاب شدند
میخوای قوم لوط شیم؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۲ محمدباقر قنبری نصرآبادی
سلام و عرض ادب
پس می‌گفتند که در ترافیک مانده‌اند!

چه وضعیه...
:-/
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست من
ینی چی پس میگفتند در ترافیک مانده اند؟؟؟
عجبا خب اون اشتباه نمی دونه مخاطبان شما که اشتباه می دونه.اصلا بی خیال این موضوع به هر حال نظرات فرق داره.
پس خوش به حالتون بازارتون خوبه یا شانس افراد خانوادتون خوبه.
اینجا که اصلا راحت نیست و اکثرا مجبوریم بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنیم .
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
این لفظ مانا که استفاده میکنید لفظ جالبیه
درسته
ولی خوشحالم بیشتر نظرات موافق منه
:)
خب شما هم میتونید از فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید
نه؟
اره اونه اشتباه نمی دونن شما که میدونید؟شما اینجا دارید یه چیزی رو نقد میکنید و عکس اینها هم گذاشتید خب این باعث میشه شان انسانی اینها بیاد پایین.خلاصه که من این کار شما رو صد در صد اشتباه میدونم.حداقل درست تار کنید.
نه والا درست نیست بلا درست نیست.
من یه دختر چادریم یه برادر هم دارم که اصولا به مانتوهای من گیر میده و کلا فیلتر خونه محسوب میشه.
همیشه انگشت اتهامش به سمت ما بود تا یکی دوبار با خودش رفتیم بازار الان قشنگ وضعیت رو درک میکنه.(البته همچنان گیره رو میده)
شما برو بازار دنبال مانتوی درست بگرد اگه پیدا کردید.اخه ما چقدر بریم بدوزیم همیشه که نمیشه مانتو دوخت.مانتو هست تا روی زمینه بعد یا چاک داره تا کجا اینو کلا درست کردن واسه ساپورت.
اونایی که میپوشن وضعیتی میسازن که بهتره نگم.اصلا لباس نیستن که.
شلوارها هم که نصف بیشترش ساپورته باز خدا بیامرزه پدر شلوار جین رو حداقل هنوز تو بازار هست.
در کل نصف بیشتر این وضعیت کار مردم نیست کار طراح های بی دین و ایمانه.
پاسخ سرباز صفر :
وقتی اشتباه نمیدونن دگ چه شأن انسانی میاد پایین؟؟؟
نمیدونم
نرفتم
ولی پرسیدم گفتن اگر بخوای پوشش مناسب داشته باشی میشه راحت لباس مناسب پیدا کرد
این رو توی خانوادمون هم می‌بینم
من از جنوب کشورم و شما از شمال کشور قطعا چهره رو نمیشناسم ولی اگه کسی هم شهری این بنده ی خداها باشه ممکنه چهره رو بشناسه.
شما کی از این بنده ی خداها اجازه ی کتبی گرفتید یا پرسیدید که راضی بودند یکی یه اشتباهی میکنه شما هم باید یه اشتباه دیگه بکنید؟من 99% مطمئنم این افراد راضی نیستن اینکه حالا این شکلی هستن پس راضین هم اصلا منطقی نیست.
نظر هم در سطح گسترده رو نمی دونم در سطح کم با تشویق و ترغیب افراد به حجاب.مثلا یکی از کانون های ما تو چندتا از ولادت ها به خانمهای باحجاب و اقایون باغیرتی که خانمهای باحجاب داشتن هدیه داده شده مطمئنا اگه این کار بیشتر بشه تاثیرات خیلی بهتر و بیشتری داره.
صدا و سیما هم که یه برنامه داره به اسم از لاک جیغ تا خدا فکر کنم ما چنین برنامه هایی به تعداد انگشت های یک دست هم تو صدا و سیما نداشتیم ولی بازخورد خیلی خوبی داشته به طوری که چندین نفر رو چادری کرده.برعکسش هم که الا ماشالا زیاده که همیشه جا انداخته هر چی چادری و باحجابه تو این مملکته فقیر و بی چیز و بی سواده.حالا با یه برنامه که انتظار گلستان نباید داشت ولی بازم موفق بوده.
حالا ما نمی خوایم چادری بکنه همین که یه وضع مانتوها رو درست کنه هم خوبه.
بعد هم نمیشه همه ی تقصیر ها رو گردن مردم انداخت وقتی توی بازار میری اصلا مانتوی درست و حسابی نیست یا تنگه یا کوتاهه یا اخر یه جاییش می لنگه خب دولت نباید در تولیدی این لباس ها رو تخته کنه؟ من به عنوان یه دختر کل بازار شهرم رو می گردم گاها به مرکز استان هم مراجعه می کنم بخدا لباس درست نیست یه خرده خلایقت های لباس های اسلامی رو ببریم بالا شاید مردم هم استقبال کردن.
چادری ها و مذهبی ها و ... یه خرده فرهنگ رفتاریشون رو درست کنن و درست تبلیغ عقایدشون رو بکنن بخدا وضع بهتر میشه.
اخ که چقدر گلایه دارم که جاش اینجا نیست.
موفق باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
اون ها اصلا این کار رو اشتباه نمیدونند. درسته؟
درمورد لباس هم خب اگر کسی واقعا دنبال لباس مناسب بگرده خیلی راحت میتونه پیدا کنه. اینم درسته نه؟
خوشحالم ک میبینم اینقدر دغدغه دارید
ممنونم ک به ما سر زدید
التماس دعا
سلام
شرمنده که اینو میگم ولی خدایی از نظر شما درسته که عکس زن مردم رو گذاشتین تو وبلاگتون؟
اونم با چنین وضعی؟؟خود عمل شما گناهه ولو که تلاش کرده باشید تارش کنید که متاسفانه خیلی هم موفق نبودید.اصلا برای تذکر و عیرت و اطلاع رسانی هم درست نیست چه شرعی و چه انسانی.
در مورد وضع کشور هم تقریبا دیگه همه جا همین شده زور و اجبار هم بدترین راه ممکنه همون طور که گشت ارشاد بدترین ایده ی ممکن برای احیای حجاب بود جوری که خیلی از روحانیون هم باهاش مخالفن.
حتی طبق شواهد خود حضرت اقا هم با گشت ارشاد مخالفن.
برخورد در امر به معروف و نهی از منکر باید درست باشه نه رفتاری که گشت ارشاد میکنه و عکسهاش هم هست .شان انسانی رو زیر سوال میبره به جوری که فرد رو سرکش تر میکنه.انگار میخواد یه حیوان وحشی رو رام کنه.
اصلا نصف کارهای دولتهای ما از بیخ و بن خرابه همینه که تمام مملکت ما به هم ریخته.
اون از رسانه مون اون از سازمان های اجرایی مون و ...
*********
ببخشید که طولانی شد من هر کاری میکنم نوشته هام کوتاه بشه و بازم اخر طومار میشه.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ سرباز صفر :
سلام
درمورد چهره ها ک بعید میدونم چهره ای شناخته بشه
ثانیا این افراد اگر میخوان این صورت شناخته نشن پس چرا اینطوری پوشش میگیرن؟؟ مطمئنا خودشون هم راضین
ثالثا خب به نظر شما چه کار کنیم؟
هر قدر نظرتون طولانی تر باشه ما بیشتر استفاده میکنیم
شما از همراهان همیشگی سرباز صفر هستید
التماس دعا
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۴ علیرضا مهری
هر موقعه ما اول خودمون رو درست کردیم اون وقت میتونیم به فکر دیگران باشیم
پاسخ سرباز صفر :
ینی به نظر شما فقط خودمون رو درست کنیم و نسبت به بی حجابی هیچگونه اعتراضی نداشته باشیم؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۴ علیرضا مهری
ما هیچ وقت نمیتونیم با زور یکی را وادار به حجاب کنیم همان طوری که پیامبران و امامان ما نکردن
در اصل باید سیستم اموزشی ما طوری باشه که یک انسان هر چه قدر بزرگتر میشه اعتقاداتش نصبت به دین اسلام و خدا بیشتر باشه
پاسخ سرباز صفر :
درسته
مسؤولین مسؤولیت های زیادی دارند
ولی خب ما به عنوان ی شهروند باید چکار کنیم؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ مجله ویترینو
آدم وقتی این عکس ها رو میبینه خیلی تاسف میخوره که به چه روزی افتادیم...
پاسخ سرباز صفر :
تاسف که اصلا کافی نیس
به نظر شما باید چه کار کنیم؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۰ علیرضا مهری
متاسفانه این مشکل سال به سال مخصوصا در ایام تابستان بدتر میشه
و تقریبا هر چه داریم میریم جلوتر از لحاظ پوشش بر میگردیم عقب به زمان شاه
ازان جایی که شهر من در سواحل شماله شخصا میبینم
پاسخ سرباز صفر :
خب به نظر شما باید چه کار کنیم؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۷ محسن هدایت مهر
ایام ابدال در پیش است

روزهایی که مومنین کافر میشوند و کفار اهل ایمان می شوند
پاسخ سرباز صفر :
ایام ابدال
جالب بود
میشه بیشتر درموردش بهمون بگی؟
بخدا اینا دیگه شورشو درآوردن این چ وضع مملکته ماست هرچی الگوی مزخرفه غربیه دارن رواج میدن
الان شمال تهران که بری فاجعه اس همه خیلی راحت با پیرهن و شلوار تو خیابون با افتخار راه میرن
واقنم دیگه کسی بهشون گیر نمیده ...البته اینکه شما گفتی اجبارکنن الان دیگه جواب نمیده چون قبلا گشت ارشاد گذاشتن موج اعتراض تو یه سری خیابونای تهران به پا شد که سریع جمعش کردن
الانم اگه اجبار کنن شک نکنید همینایی یدحجابن اغتشاش راه میندازن دولتم ازترسش هیچ کاری نمیتونه کنه انقد راحتشون گذاشتن که الان اونا حق به جانبن
پاسخ سرباز صفر :
پس به نظر شما چکار کنیم؟
گفتم که قانون بشه هم جواب نمیده.
توی کشور ما خیلی راحت قانون دور زده میشه و خیلی سفت و سخت پایبند نمیمونن به قانون.
شاید قانونی روی کاغذ بیاد ولی اجایی شدنش واقعا دل شیر میخواد و حمایت شدید دستگاههای اجرایی و قضایی.
پاسخ سرباز صفر :
درسته
مثل همین الان ک حجاب علاوه بر یک ارزش یک قانونه
ولی متاسفانه افراد بی فرهنگ زیادی به قوانین احترام نمیزارن

الان اگه بگیم قانون بذارن و جلوی این کار رو بگیرن و از این حرفها؟دیگه الان جواب نمیده.
قبل از این فاجعه باید همچین کاری رو میکردن.
الان شاید فقط فرهنگ سازی بشه کرد.
الان به احتمال قوی نهی از منکر هم جواب نده.
مطمئنا با یک جمله به "تو چه؟"سر و ته قضیه رو هم میارن.
والله من دیگه عقلم الان به جایی قد نمیده.
پیشنهاد خودتون چیه اونوقت؟
پاسخ سرباز صفر :
نمیدونم چی بگم
ولی خیلی دوس دارم بگم زور و اجبار
نظر شما جیه؟
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۳ اقا مهندس
سلام
باور کنید که خیلی عکسای خوبی گرفتید اینا که خوبه
ما یه بار رفته بودیم دریا ملت وضعشون خیلی بدتر بود
حالا عکسا رو از خانواده مردم چجوری گرفتید؟نیافتادن دنبالتو برای دعوا
پاسخ سرباز صفر :
سلام دادا
عکس ها رو گروه سرباز صفر گرفتند
:)
نه من
:)
ممنونم ک بهم سر زدی
ای وایییییی
واقعا تاسف برانگیزه
خدا بهمون رحم.کنه
پاسخ سرباز صفر :
همین؟؟؟؟!!!!
خدا بهمون رحم کنه درست
خودمون چکار کنیم؟
سلام
خب الان چی دارم که بگم؟
اصلا حرفی نمیشه زد.
پاسخ سرباز صفر :
سلام
همراه سرباز صفر
خب پیشنهادتون رو بفرمائید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است