سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر : برنامه خندوانه رو میشه به عنوان یکی از پرطرفدار ترین برنامه های این روزهای سیمای جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد. برنامه ای که الکی خندیدن رو تبلیغ می‌کنه و و بر جهالت مغز نسبت به خنده‌ی مهمل تاکید داره. خود این شعار و فلسفه برای ساختن این برنامه جای بحث زیادی دارد که در اینجا به اون نمیپردازیم و قبلا هم در ایــــــــــــــــــــــن یاد داشت که خوشبختانه بازخورد خوبی هم داشت به نقد آن پرداختم. ولی چیزی که امشب توجهمو جلب کرد تیتراژ پایانی برنامه خندوانه بود.

خب همه‌ی ما می‌دونیم که فلسفه ساخت این برنامه خنداندن مخاطبین حتی برای چند دقیقه می‌باشد. و این رو هم قبول داریم اینکه بتونی یک مومن رو شاد کنی کار بسیار زیبا و قشنگیه. ولی خب طبق همین آخرین جمله من چند تا سوال مطرح میشه. یکی اینکه چه کسی قراره دل یک مومن رو شاد کنه؟ یعنی حتی یک بازیگر زن با پوشیدن پیژامه و لودگی وسیله مناسبی برای شاد کردن مومن است؟ آیا اصلا یک مرد مومن، حاضر به دیدن این برنامه می‌شود؟ برای جواب دادن به همه ‌ی این سوال ها باید نظریه منطقی شهید آقا مرتضی مطهری رو توی ذهنمون داشته باشیم که هدف وسیله رو توجیه نمیکنه. نمیخوام خیلی بحث کنم. چون همونطوری که گفتم قبلا هم در یک یادداشت دگ ای با عنوان " القهقهة من الشیطان " به نقد برنامه خندوانه پرداخته بودم. این برنامه اینقدر این روز ها در کشور ما طرفدار پیدا کرده که بعید میدونم فردی از افراد مخاطب سرباز صفر باشه که حتی برای چند دقیقه خندوانه رو ندیده باشه.

ولی من از اونجا که بنا رو میزارم بر اینکه محال عقلی نیس که کسی حتی برای چند دقیقه این برنامه رو ندیده باشه، باید بگم که اگر بخواهیم بگوییم حدودا چند درصد در این برنامه به روش صحیح به نشر سبک زندگی اسلامی پرداخته می‌شود ... رهایش کنیم. اصلا نمیگویم.

ولی چیزی که توجه من رو امشب به خودش جلب کرد _ البته قبلا هم که دیده بودم جلب کرده بود :) _ تیتراژ پایانی این برنامه می‌باشد. تیتراژی که بسیار زیبا و جذاب است و انسان از دیدن آن لذت می‌برد. دوربینی که در یک خیابانی که درختان با شاخه هایشان برای آن سقف درست کرده اند حرکت می‌کند و در انتها به یک بیلبورد می‌رسد که روی آن به ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف اشاره شده است و به شکل زیبایی عبارت یا مهدی ادرکنی نوشته شده است.

اما سوالی که در ذهن من ایجاد شده این است که ربط این تیتراژ زیبا به برنامه خندوانه چه می‌باشد؟ در واقع کدام قسمت برنامه خندوانه مربوط به امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف می‌شود؟

خوشحال میشم اگر نظری دارید نظرتون رو اعلام کنید.

پا نوشت : فیلم تیتراژ رو براتون نزاشتم چون احساس کردم نیازی نیس. امیدوارم نظراتتون رو راجع به این مطلب بگید. اگر هم با موضع من موافق بودید لایک کنید لطفا و بالعکس

التماس دعا

 

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۵۴)

اقاجون انگارحالت جانیستا(نیای بندازیمون زندانا)
برنامه خندوانه قبلا خوب بودحالا دیگه زیادخوب نیست انوقت میادکارگردانش دعای فرج روآخربرنامه نشون میده فکرکنم اصلابراهربرنامه باهرهدفی اینجورکارابرای ظهورزودترامام زمان لازمه پس الکی گیرندیدبه هرچیزی که به مذاقتان خوش نیامد
پاسخ سرباز صفر :
:)
دوست من
من که گفتم
تیتراژ این برنامه زیباست
فقط به محتوا مربوط نمیشه
همین
سلام. من طرفدار مطلق این برنامه نیستم اما خندوندن و شاد کردن مردم واقعا در این عصر حاضر و با توجه به مشکلات عمده که از هر طرف مردم رو در برگرفته نیازه.
اما نه به هر شکلی...!
پاسخ سرباز صفر :
سلام
این جمله آخرتون رو می‌پسندم
:)
امام مهدی(عج) میاد و شادی ابدی رو به صالحان هدیه میده.
پاسخ سرباز صفر :
ان‌شاءالله
۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

http://martt.blog.ir/1395/04/18/N401
پاسخ سرباز صفر :
سلام
ممنون که معرفی کردید
:)
۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۸ سیدعلی رضوی فرد
قبول دارم برنامه مبتذلیه
بی محتواست
ولی اصلا اهمیتی هن نداره خام جدی بگیرمش یا نقدش کنم
اصلا نگاه نمیکنم
پاسخ سرباز صفر :
واقعا شما نسبت به اینکه مردم یک برنامه بی محتوا و مبتذل ببینن بی تفاوت هستید؟
جالبه
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۲ حسن صیادی
از خندوانه برنامه شب کوک افتضاح تر بود که بیشترین مخاطب رو هم پیدا کرده بود
دقیقا مثلبرنامه های اون ور آب
پاسخ سرباز صفر :
درسته
متاسفانه صدا و سیما خیلی ضعیف عمل کرده
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۵۸ یه وبگرد جوان بیکار
کسی نبوده و نیس داداش. باشد که از خزانه غیبم دوا کنند...
پاسخ سرباز صفر :
:)
فدایی داری
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۶ یه وبگرد جوان بیکار
سلام.میرم نظر میذارم وبلاگای شما که در بعضی موارد موفق ام و غیره اما باز میرم سر خنده وانه نمیدونم چرا میگم ولش کن بذار نگاه کنم و واقعا هم سر گرم میشم هر چند به گناه ولی از بیکار نشستن من تو خونه و حس افسردگی بهتره.
به نظر من در نتیجه تمام اتفاقات صورت گرفته نظیر پستایی که خوندم - نظرایی که دادم موافق مخصوصا- و در آخر باز خنده وانه نگاه کردنام و از الافی و تو خونه بخاطر بیکاری خوابیدن و خوردنام و وبگردی الکی الکی..
به این نتیجه میشه رسید که این که یکی مثل من هیچ کار نکنه ناپسند تره تا اینکه برداره خودش رو به یه کاری بیهوده مشغول کنه.
پس ملت که سراسر الاف و بیکار اند باید هم مثل من نسخه واس خودشون بپیچن.
خوده تو هم بیکاری شک نکن از صدقه سری مسئولین و کله گنده های کشورمون!
پاسخ سرباز صفر :
سلام
از دوستان عزیز کسی میتونه دوست بیکارمون رو کمک کنه؟
:)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۸ گلستان بلاگ
سلام
خدا قوت
مطلب شما در سایت گلستان بلاگ منتشر گردید

http://golestanblog.ir/%D8%AA%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%98-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%9B-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7/
با تشکر
یا علی
پاسخ سرباز صفر :
سلام
متشکرم
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۵ غلامرضا خدایی
salam
اینها زنان خانواده و شیعه حقیقی نیستن چون زنان و دختران عفیف ایرانی به جای رفتن به سالن مردانه ومسابقه اونهم دو سه ساعت قبل از اذان مغرب و قبل از افطار در خانه های خود برای مردان خود وخانواده خود افطاری حاضر می کردند نه اینکه به سالن بروند و اجنبی ها را تشویق کنند
به امید ظهور حضرت صاحب عج
پاسخ سرباز صفر :
سلام
به نظرم یکم تند رفتید دگ
این ها زنان و دختران عفیف شیعی هستند ک در تشخیصشان دچار اشتباه شده اند.
بهتر نیس اینگونه بگوییم؟
ببین وقتی دارم منطقی مینویسم اینک دنبال ج منطقی باشم خیلی طبیعیه.
تو رینگ بوکس نیستیم ک دنبال زمین زدن هم باشیم...اگ کامنت میذارم واس اینه که حس خوبی بهت دارم روزی هم ک دیگ نذارم یعنی چیزی از اون حس خوب نمونده.
بدون دعوت میام بدون خدافظی هم میرم!

یه بار دیگ نظرمو راج به خندوانه بخون و یه بار دیگ جواب بده.
سعی کن منو رفیقت ببینی نه حریفت....
نمیخوام بگی حق با توا اصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا!
فقط میخام اگه میگی حق با تو نیس رو حساب عقل باشه ادله داشته باشی!
اینی که میگم 50 درصد جبهه میگیری غلطه!
اولا من تو نوشتن همین 50 درصد به خدای احدو واحد چند بار نوشتمو پاک کردم ک شعر نگفته باشم نهایتا تصمیم گرفتم کنارش لغت "قریب" رو قرار بدم....
یعنی تقریب زدم.
خنده داره که من عمدا این واژه رو با وسواس تعبیه کردم که دعوا سر آمار و ارقام نشه شما اومدی احد دست گذاشتی روش!!!
یعنی چی این حرکت؟
معنیش جز جمود و سرسختی و ممارست رو غلطه؟
تقریبش به واقع نزدیکه....تو خیابون وایستا جلو ده نفرو شانسی بگیر ببین چند نفر خندوانه رو میبینن؟!
من قول میدم کمتر از 5 نفر نباشن...
خودم ب شخصه برای حفظ دیسیپلینم تو خونه پای این برنامه نمیشینم منتها حتی گاهی تو اتاقم میشنوم ک داره چی میگه خندم میگیره ناخوداگاه این یعنی خنده از ته دل!یعنی دوست ندارم به دلایلی بخندم ولی نمیتونم جلو خودمو بگیرم!
میگی وب من پیزوری نیس!!!
100 تا دنبال کننده یعنی چی؟
معنیش جز پیزوریه؟
بازدید روزانه زیر هزار نفر یعنی چی؟
متنهای تقریبا غیر تخصصی و قابل نقد یعنی چی؟
قرار نیس تا ابد اینطور بمونه ولی فعلا ک هس!چرا نمیخای واقعیت رو بپذیری؟
اگ باور نکنی ک پیزوریه برای عالی شدنش راه به جائی نمیبری...
وبی که هنو قالبش تثبیت نشده پیزوریه!

دوست نداشته باشی نمیام واقعیت اینهکه مشغله منم به شخصه کم نیس اگ یه جوابی هم رو یه پستائی میدم من بای احساس وظیفه ست.
وگرن خدای بالاسرم شاهده که بیکار نیستم و برای پر کردن اوقات فراغتم اینجاها نمیام!چون عملا هیچ اوقات فراغتی ندارم از دیشب تا حالا زیر سه ساعت خوابیدم و این میتونه نشون دهنده این باشه که واقعا دارم از خوابم میزنم ک بتونم این خزعبلات رو تایپ کنم.
من برا پستات ارزش قایل شدم چند بار همین خندوانه رو خوندم تا کامنت بدم حقش نبود اینطور سطحی جواب بگیرم.
جوابتو ادیت کن و الا تصمیمم برای حضور تو وبت رو ادیت میکنم.
بازم میگم نمیخام بگی حق با منه نه!اگه حرفی هم هس درست باشه نه فقط گارد!
امیدوارم اینبار خوب ببینمت.

علی علی
پاسخ سرباز صفر :
ترجیح میدم پاسخی ندم ک فحش نخورم
خدانگهدار
زدی زیبا ولی بی ربط!
ربطش رو منو تو میتونیم تشخیص بدیم یا کسی ک اونو ساخته؟!
عوامل این برنامه مسلمونن کاری ندارم چ جور مسلمونی یه آتیشه دو اتیشه دو رو خشخاشی!!!
تو این ک مسلمونن حرفی نیس...
تو اینک قریب 50 درصد مردم این کشورو هر شب از ته دل میخندوننم حرفی نیس...
هر مسلمونی هم ته ته دلش یه سری ارادتائی به ائمه دارن کم و زیادش مهم نیس مهم مایشه که هس.
منو تو وقتی یه وب پیزوری ساختیم ته دلمون تقدیمش میکنیم به خدا!به رهبر به آدمای بزرگ بزرگ....
اون ته ته میگیم واس خداس واس اینک رسالتمون رو انجام بدیم...
خیلی کوتاه نظریه که رامبد و عواملش چنین کار بزرگی کردن و حتی ما بهشون خرده بگیریم چرا تقدیمش کردی به امام زمانت؟!
چون دلش خاسته چون ته دلش گفته اگ کاری هم میکنم بذا یه نیت چاشنیش باشه...این چیز بدی نیس...
چیز بی ربطی هم نیس!
ربطش ب اتصالاتیه که هر ادمی با خدای خودش و ماسوا داره...
درست یا غلط ساختن خندوانه جای بحث داره...
"کماکان معتقدم بودنش بهتر از نبودنشه"
ی قاعده فقهی داریم تحت عنوان دفع افسد ب فاسد.
نبود ماهواره اون ساعت بود...
جلو ده نفرم گرفته که دو ساعت کمتر پدرسوختگی نکاه کنن دست مریزاد خداقوت.
همینشم من عرضشو نداشتم!
اونقد ک تو خندوانه نکات مثبت هس منفی نیس...
خوشفکر تر باشیم رفیق :)
علی علی
پاسخ سرباز صفر :
اولا اون برنامه رو برای ما ساختن پس ربطش رو ما باید تشخیص بدیم
دوما 50 درصد نیس
سوما این خنده الکی از ته دل نیس
چهارما وبلاگ من پیزوری نیس
پنجما و ششما و هفتما هم مهم نیس
ولش کن برادر
دلت شاد باشه
ب رامبد و اونی ک تیراژ رو ساخته و اونائی ک میان لودگی ب چشم آدم نگاه کن نه ادم فضائی!!!
اونام مث بقیه آدمان مشکل از اینجاس ک عینکتو عوضی زدی...
اتفاقا تیراژش خیلی جسورانه ست...
آفرین داره.
این همه سیاه نمائی درست نیس عوامل اون برنامه دارن زحمت میکشن خسته میشن کم میخابن اینا مسائل مهمیه.
ی سرباز خوب جدای از مشت گره کردش دل مهربونی هم باید داشته باشه...
عینکو ک عوضی زدی راهم ک داری عوضی میری ب کجا چنین شتابان؟ :)
یا اسمتو عوض کن یا من بعد رو پستات تعمق بیشتری داشته باش.
علی علی
پاسخ سرباز صفر :
من ک برنامه رو نقد نکردم
منم تیتر زدم تیتراژ خندوانه زیباست
غیر از اینه؟
فقط نمیدونم ربطش به برنامه چیه
اگ شما میدونی بگو خب
سلام
من که کلا از اساس و بیخ و بن مشکل دارم با کارای این برنامه!
با لینکه خیلی آدم شادی ام!
پاسخ سرباز صفر :
سلام
ههه
دقیقا با کجاش مشکل دارید؟
«خندیدن خیلی راحت تره تا اینکه بخوای به همه توضیح بدی چرا حالت خوب نیس»

حرفتون درسته ولی می خواستم بگم اگه میشه دوباره مطالبتون رو جوری نزارین که کسی و ناراحت کنین من خودم خیلی خندوانه گوش نمیکنم ولی عقیدم اینه که اونا می خوان مردمو خوشحال کنن و وقتی شما بیاین و اینجوری پشت سرشون حرف بزنین خوب واقعا نارا حت میشن .
اونا این تیتراژ و گذاشتن شما دوست دارین گوش کنین دوست ندارین گوش نکنین .
من طرفدار هیچکدوم نیستم فقط می خواستم بگم با این کارتون علاوه بر ناراحت شدن طرفداران خندوانه گناه زیادی واسه خودتون داره .
ببخشید اگه ناراحت شدین ولی واقعا منظوری نداشتم به امید فرداهایی بهتر .
پاسخ سرباز صفر :
ههه
اول سلام
ثانیا من که در این مطلب انتقادی ننوشتم
ثالثا من فقط خواستم همین طرفدار هایی که شما میگید بیان ربط تیتراژ رو به ما بگن
همین
ممنونم که به ما سر بزنید
دلیلی برای ناراحت شدن وجود نداره
آدم مخاطب های خوبی مثل شما داشته باشه و ناراحت باشه؟
التماس دعا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۹ شیردل شیروانی
بنام خدا
با سلام
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عباذات شما و تشکر از اینکه بنده را به بحث دعوت کردید بای بگویم بنده زیاد تلویزیون تماشا نمی کنم و البته گاها در منزل این برنامه را دیده ام و باید بگویم بدلایل مختلف این برنامه دارای طرفداران زیادی بوده اما آیا اکنون هم باشد را نمیدانم چون لحظاتی از چند برنامه اخیر ایشان را دیدم و خیلی استفاده ای نکردم و به نظر بنده تنها موزیک و حضور عروسک جناب خان با آن لحجه جنوبی باعث شده که فکر کنند این برنامه شاد و خنده دار هست البته شاید به این بخش آن بشود گفت شاد برای برخی از مردم که متاسفانه شادی را فقط در موزیک میدانند اما خیلی از لحظات برنامه واقعا مفید و تاثیر گذار نیست و بجز تبلیغ برای یک شرکت که بارها مردم را سرکیسه کرده چیز دیگری ندارد.با این شرایط شاید بتوان گفت اگر همین برنامه توانسته باشد بعضی از مردمی که به تماشای برنامه های ماهواره می پردازند را جذب کرده و جلو آنها را گرفته باشد تا حتی برای لحظاتی کمتر آن شبکه های بدآموز را ببینند میتوان آن را موفق نامید. در مورد این تیراژ پایانی هم که فرمودید بنده آن را ندیده ام و لذا نظری در مورد آن ندارم.
با احترام
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خیلی هم عالی 
خوش به حالتون که تلوزیون نمیبینید
خیلی سود میکنید
از اینکه به ما سر زدید بسیار خرسنیدم
باز هم به ما سر بزنید
التماس دعا
منم موافقم..خیلیییی بی ربطه.تیتراژه قبلیشون بهتر بود..ینی مناسب بود
پاسخ سرباز صفر :
سلاااام
ههه
ممنونم که تاییدم کردی
فک کنم اولین نفر بودی
خخخ
باز هم به ما سر بزنید و ما رو تایید کنید
ههه
التماس دعا
با سلام مطلبتون خیلی خوب بود درمورد تیتراژ پایانی اون چیزی که من فهمیدم این بود که شاید با خندیدن و شاد بودن دلهای مردم به هم نزدیک تر میشه و صمیمیت بیشتر و کینه ها و بدی ها کم رنگ تر وبا این فرضیه امام زمان ایشالا زود تر ظهور خواهند کرد
پاسخ سرباز صفر :
سلام
متشکرم دوست عزیز
حرفتون کاملا زیبا و درسته
۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۶ عزیز رضاخانی
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است
کارمن از گریه گذشته بدان می خندم.

ممنون دوست گرامی بابت حضورت
پاسخ سرباز صفر :
وااااااای
عالی بود
آفرین
خیلی خوب بود
ممنونم ک سر زدید
باز هم به ما سر بزنید
۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۵ عبد الله حسانه
سلام
منظورم همین متن بود
پاسخ سرباز صفر :
گفتم که
برنامه پر طرفداره
خیلی هم طبیعیه
مثل خیلی از چیز های دگ که پرطرفداره
من فکر کردم اونم وب خودتونه :)
موفق باشید.
ملاک حال کنونی است! به شرط اینکه شما بتونید در هر لحظه حال افراد رو رصد کنید!
این کار خداست برادر من! کار خدا!!! :)
پاسخ سرباز صفر :
ههه
باشه
من دگ چیزی نمیگم
:)
امیدوارم حرفام تاثیر خودشو گذاشته باشه
:)
سلام.
خیلی ممنون از دعوتتون
باهاتون موافقم
حالا من قبلاً نبودم تو مطلب قهقهه شیطان اما باید به دوستان بگم که مسئله حلال و حروم هم هست، فقط مستحب و مکروه نیست که
از اونور میگین خوبه که مردم رو از پای ماهواره کشیده اینور خوبه
اینو موافقم، اما چی کار کرده
فقط یکی دو بار یه روحانی دعوت کرده اونم بیشتر درباره اسلام رحمانی تبلیغ کرده در حالی که چقدر رو مبارزه با این تبلیغ، تاکید کردن امام
ماجرای "حر" هم داره مسئله میشه انگار
حالا به نظر من بیشترین چیزی که تو برنامه دیده میشه تبلیغ اشراف و اشرافی گریه
.
جای نقد و بررسی زیاد هست تو این برنامه اما چه کنیم که زمان، زمان پوپولیست هاست
با همون یه عکس دیگه مرجع تقلید شدن
شرمنده اگه لحنم یکم تند بود
بازم ممنون از دعوتتون سرباز جان
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
خوش حالم که نظرت با نظرم موافق بود
امید وارم باز هم بهم سر بزنی
التماس دعا
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۱ مهیار شجاع
صحیح...
پاسخ سرباز صفر :
منم دگ حرفی ندارم
خخخ
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۹ مهیار شجاع
حتما میخاستین اسم چهارده معصوم رو هم بیارن!! نشستن فک کردن دیدن امام زمان (عج) بهترین گزینه اس.که یادی هم بکنن از او.
پاسخ سرباز صفر :
نه مهندس
منظورم از فقط دقیقا برعکس بود
این بود که تو این تیتراژ هیچ اشاره ای به خندوانه نشده
شما اونورش رو گرفتید
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۶ مهیار شجاع
سلام شما هم دیگه زیادی دارید به این برنامه گیر میدید...هر برنامه ای که درونش اصلا ربطی نداشته باشه به امام زمان(عج) دلیل نمیشه که اخر تیتراژش اسم امام زمان (عج) را نیاره. اگه روی یه مسئله زیاد تمرکز بشه و دنبال جزئیاتش بگردید مطمئن باشید که نقص پیدا میشه...اگه حرف بی ربط یا غیر منطقی زدم عذر میخام نظر بنده این بود.
پاسخ سرباز صفر :
نه خب
اگر اسم امام زمان نمایش داده بشه خوبه
ولی تیتراژ این برنامه فقط امام زمانه
فقط!
نمیدونم چرا
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۲ علی محمدرضایی
با همه ی حرفای لوسی می موافقم
پاسخ سرباز صفر :
ههه
چه همه موافقید!!!
ممنون ک سر زدید
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۸ دختر مهتاب ...
منم مخالفم با اینکه ی خانم بازیگر بیاد و با صدای قهقه اش مردا درون استدیو شاد بشن یا اونایی ک دارن نگاه میکنند
کجای دینمون اومده ک زن باید مرد بخدندونه ....
شاید خیلی از دوستان با نظرم مخالف باشن
ولی این نظر شخصیه منه
پاسخ سرباز صفر :
نظر شما نظر دینه
فک نمیکنم کسی با دین مخالف باشه
ممنونم ک سر زدید!
یه جورایی موافقم و یه جوایی موافق نیستم ...
به نظر من برنامه خندوانه اصلا ربطی به امام زمان نداره ...
ولی خب شابد عوامل برنامه می خواستن یاد آوری کنن که در کنار شادی هامون به امام زمان و یه همچین چیزهایی هم توجه کنیم ... و در واقع یک تیر و دو نشان ...
پاسخ سرباز صفر :
خب آفرین
منم همین رو میخوام؟
مگه من مخالف این تیتراژم؟
من فقط دنبال علت پخش این تیتراژ هستم.
جواب شما خیلی به دهن نزدیکه
متشکرم
نمی دونم باید چی بگم ...
پاسخ سرباز صفر :
ینی موافق نیستید؟
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۷ سربازکوچولو ...
بنده برادر نیستم
التماس دعا
پاسخ سرباز صفر :
عه 
ببخشید
آخه گفتید بازیگر خانم با قهقهة میخندید فک کردم ...
بازم ببخشید
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۲ سربازکوچولو ...
سلام من تا حالا فک کنم یه چن دقیقه نگاه کردم و فقط دیدم که بازیگر خانم داخل اون با قهقهه میخنده راسیتش خیلی بدم اومد و دیگه نگاه نکردم
پاسخ سرباز صفر :
سلام
ههه
آفرین برادر
منم خوشحال شدم که اومدم و در این بحث بودم. ممنونم از دعوتتون. ببخشید اگر من هم حرفی زدم که خوش نیومد. البته بدونید که بی غرض بوده.
التماس دعا
پاسخ سرباز صفر :
باز هم به ما سر بزنید و در بحث های ما شرکت کنیم
حضورتون باعث دل گریمه ماس
التماس دعا
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۲ مجله ویترینو
سلام حتما یه چیزی داشته که این همه طرفدار داره...
پاسخ سرباز صفر :
درسته خب
خیلی چیزا طرفدار دارن
حر توبه کرد اما از چی توبه کرد؟ از بستنِ آب بر امام. حر برای کار حرام رفته بود. بستنِ آب بر امام و این کار رو هم کرد، و همین کارش و همون مواجهه ش با امام باعث توبه و نجاتش شد.
و اگر برای بستن آب بر امام انتخاب نمیشد و راهی نمیشد شاید هیچوقت هم به توبه نمی رسید و هیچوقت هم به امام نمی رسید.
شما خیلی به کلمات و لغات گیر میدید و این یعنی من نمیتونم از پس این فضای مجازی حرفم رو به خوبی منتقل کنم. چون لحن و تاکیدات مشخص نمیشه.
منظور من این نبود که حر برای اقدام حرامش نیت الهی داشت و برای همین به امام زمان رسید. منظورم این بود که حر اگر الان باشه، و آب رو بر امام ما ببنده ما همه تکفیرش میکنیم و حاضر نیستیم بپذیریم که اولین شهید مجاهد در رکاب همون امام باشه.
گاهی باید دیدمون رو وسیعتر کنیم. کار حرام میتونه خودش منجر به توبه بشه، اقدام مکروه که جای خود داره. در هر حال من هیچوقت به فضائل و کرامات و نیت های مردم گیر نمیدم! امیدوارم که رامبد جوان هم از پس شاد کردنِ دل ملت فیوضاتی کسب کنه.
همونطور که گفتم ما از حساب و کتاب خدا اطلاعی نداریم.
وقتتون بخیر.
پاسخ سرباز صفر :
ملاک حال کنونی افراده دوست عزیز
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۵ مینا سیدیان
با درود
قطعا هیچ برنامه ای بدون ایراد نیست . ولی ایراد مهمتر این است که خود را محق به قضاوت کردن در مورد همه چیز بدانیم . کار ارزشمند آقای جوان (که پایه قطعا علمی دارد ) تلاشی است که برای شاد کردن دل های مردم دارد که یاد آوری کند که درست است که سختی های زیادی هم اکنون هست ولی چیزهای خوب دیگری هم هست که بتوان با آنها شاد بود . خوب کس دیگری هم هست بسم الله .چرا به جای تلاش برای بهتر کردن دیگران را از تلاششان باز بداریم .
پاسخ سرباز صفر :
ممنونم که از ما میخواهید با انتقاد نکردنمون مانع از بهتر شدن این برنامه شیم.
حالا چون برنامه برای شاد کردن مردمه باید تیتراژش این باشه؟؟؟
خب این تیتراژ به کجای این برنامه ربط داره؟
سلام
چه عجب یکی پیدا شد و نقد دینی به این برنامه وارد کرد.
اینقدر این برنامه طرفدار پیدا کرده که نمیشه زیاد چیزی راجع بهش گفت.
پارسال من توی یک جمع خانوادگی گفتم که این برنامه خنده همچین حلالی هم نداره،نزدیک بود همونجا کله مبارکم رو از دست بدم!
البته از حرفم کوتاه نیومدم ولی خب مجبور شدم دیگه خیلی بحث نکنم.
در مورد تیتراژ هم موافقم.ربطی نداره.ولی شاید یک جوری میخوان توجیه کنن که خنده حلال دارن!
دلیلش هم تیتراژ پایانی است.
پاسخ سرباز صفر :
سلاااااااااااااااااام
درود بر موافق من
خخخ
خوب شد اومدید
دگ داشتم خسته میشدم که چرا کسی حرف من رو نمیفهمه
خدا رو شکر که شما من رو فهمیدید
من قبلا هم ی مطلب نوشته بودم در نقد این برنامه
دوس داشتید بخونید
ولی لطفا باز هم موافق باشید
خخخ
خیلی حال میده
التماس دعا
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۴:۴۸ عبد الله حسانه
متن شمارو به یکی از افراد جامعه توسعه کردم بخونه میدونید چی جواب داد.میگه شما ها دوست دارید مردم لباس سیاه بپوشه بشینه گریه کنه.
افراط گرایی میکنید
پاسخ سرباز صفر :
میشه بگید کدوم رو خوند؟
قضیه تیتراژ رو یا قهقهة رو؟
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۴:۴۵ عبد الله حسانه
سلام
چرا فکر میکنید الکی خنده که به لب میاد؟
پاسخ سرباز صفر :
ینی چی چرا فک میکنید خنده که الکی به لب میاد؟
اینم بگم وو برم. بله میدونم برای کوبیدن ننوشته بودید منظورم اون یکی پستتون بود که قهقهه از شیطان است.
در هر حال خدا به هرکسی که نیت الهی داره جزای خیر بده ان شالله.
پاسخ سرباز صفر :
ههه
ان‌شاءالله
من نمیدونم با مکروه میشه به امام زمان رسید یا نه! واقعا نمیدونم. حر ریاحی با اقدام حرام به امام زمان رسید. و اگر برای اون اقدام حرام نمی رفت به امام زمانش نمی رسید..مکروه که جای خود داره.
یه توصیه ی خواهرانه بهتون میکنم، وارد این مقوله ها نشین اصلا. اصلا. ما از حساب کتابهای خدا و نیت های مردم مطلع نیستیم. ما نمیدونیم که نیت رامبد جوان چقدر میتونه مقدس و مهدوی باشه یا نباشه. :)
اینجایی که من هستم باید برم برای سحری..
التماس دعا.
پاسخ سرباز صفر :
وا
ینی شما میگی چون حر کار حرام کرد به خدا رسید؟؟؟
حر توبه کرد!!!
چه قیاس جالبی!!!
دین ما دین کاملیه خواهرم
همه چیزم توش واضحه
چیزی نیس که ازش بترسیم
ما رو هم دعا کنید لطفا
من اصلا نمیدونم چه گیری به این تیتراژ هست!
شما فکر کنید یک برنامه ی علمی بسازند در مورد درمان سرطان! بعد تیتراژ برنامه یا محمد و یا علی داشته باشه! این یعنی خیلی بد شده و نامربوطه؟! :|
به نظر من که امام زمان به همه چیزِ این مردم مربوطه و خوبه که اسمش همه جا باشه.
حالا دیگه شما هرطور صلاح میدونین! من که از تیتراژ برنامه خوشم میاد :)
به همون دلیلی که گفتم. یک برنامه ی اجتماعی است و حضرت مهدی هم مصلح اجتماع هستند.

وقتتون بخیر فکر میکنم بحث تمومه! :)
پاسخ سرباز صفر :
منم از تیتراژ خوشم میاد
ولی فکر میکنم اگر تیتراژ ی برنامه دینی بود جالب تر میشد
معنیِ تیتراژ برنامه واضحه! ما منتظر مهدی موعود_عجل الله فرجه هستیم. همین!
چه ربطی به چی باید داشته باشه؟ یه برنامه ی اجتماعی ساخته شده و در انتهاش به مردم یادآوری میکنه که ما منتظر کسی هستیم از تبار رسول. خیلی هم خوبه. خدا خیرشون بده که این حد هم معنویت رو وارد فضای برنامه شون کردن. هرچند که تو مناسبتهای مذهبی هم تلاششون رو می کنن. و ان شالله که با نیت الهی باشه.
اما اینکه یه سری چیزها رو ما در برنامه نمی پسندیم به این معنی نیست که برنامه غلط یا بی هویت است. یک برنامه وقتی غلط، بد و یا بی هویت یا ضد اسلام یا من عمل الشیطان یا هرچیزی مثل اینها می شود که توش حرامی اتفاق بیفته و بعد ما بگیم نباید اصلا این برنامه رو اینطور می ساختند. اما الحمدلله که تا الان برنامه از این موارد به دور بوده.
پاسخ سرباز صفر :
وا
خب اصلا رسالت این برنامه این نیس
واصلا نمیتونه این باشه
فلسفه این برنامه خندیدن مردمه! با هر چیزی ! حتی اگر به قول خودتون مکروه باشه
خب این چ ربطی به امام زمان داره؟
من گفتم هر کاری بکنیم که مردم آخرش اسم امام عصر رو ببینن؟ بنده عرض کردم اونهایی رو که با اپن بودنِ برنامه طرفدارش شده اند رو به نام حضرت مهدی علیه السلام می رسونه. همین خودش خیلیه.
هر کاری کردن یعنی چی؟؟؟
اگر رامبد جوان داره کار حرامی رو انجام میده به هیچوجه نمیشه توجیهش کرد. اما من در این برنامه حرامی نمی بینم!! وقتی میشه برنامه ای رو کوبید که حرامی توش انجام بشه. من که حرامی ندیدم.
سوال من حرام بودن تماشا نبود، سوال من حرام بودنِ محتویات برنامه بود که اگر در برنامه ای حرامی اتفاق بیفته هرگز وسیله و هدفی که داره رو توجیه نمیکنه حتی اگر اون هدف خیلی هم مقدس به نظر برسه.
اما در پاسخ جمله تون باید بگم که لهو بودنِ تماشای تلویزیون رو کی تشخیص میده؟؟؟؟ جز مکلف؟ تشخیص این چیزها بر نظر مکلف هست که آیا این برنامه رو لهو می بینه یا خیر.
شما این تشخیص رو میدید که برنامه ی خندوانه لهوه، خب برشما حرامه تماشا کردنش، فلانی این تشخیص رو نمیده و از اینکه با این برنامه می خنده خوشحاله، صد در صد برای او حرام نیست.
پاسخ سرباز صفر :
من اصلا برای کوبیدن این مطلب رو ننوشتم
این رو خودتون هم میدونید.
ولی این رو ی بار گفتم
باز هم میگم
اولا خنده ای که الکی به روی لب بیاد الکی هم از روی لب میره
ثانیا با کار مکروه نمیشه مردم رو به امام زمان رسوند.
امیدوارم این حرفامو قبول داشته باشید
ببینید اینکه ما نمیخوایم مردممون ماهواره ببینند دلایل زیادی داره ماهواره که فقط تو ساز و آواز خلاصه نشده ، شبهه های دینی و فیلم های مستهجن و .... که ضررشون مطمئنا بیشتره.
بعد هم گاهی ما بین بد و بدتر ، بد رو قبول می کنیم. شما قبول دارید که ذائقه ی مردم عوض شده؟
تا وقتی که نهادهای مسئول ما فکری به حال تغییر ذائقه ی مردم نکنند به نظر من نمیشه انتظار داشت که برنامه سازها هم برنامه ای نسازند.
من فکر می کنم اون ها هم به نظر خودشون دارن کار درستی انجام میدن فقط بخاطر اینکه خیلی اشنایی با مبانی دینی ندارن و کلا جوّ فرهنگی خیلی دینی نیست نمیتونن اونطوری که ما انتظار داریم برنامه بسازن.
پاسخ سرباز صفر :
ههه
منم میدونم
مسئولین مقصرن!
در پاسخی که به جناب منتظر دادید، شما واقعا برنامه ی خندوانه رو با برنامه های ماهواره ای مقایسه می کنین؟؟؟!! خیلی جالب بود برام!
شما اعتقاد دارید برای مردمی که با ماهواره عجین شدن، چی پخش کنیم که فرهنگ اسلامی رو کم کم وارد زندگی ها کنیم؟ یهو بر طبل وا اسلاما بکوبیم؟؟
انتقاد کردن وقتی درسته که جایگزینی هم مطرح بشه. هرکس با هر دیدگاهی که به دین داره میتونه دین داری کنه، نه اینکه همه رو محکوم کنه. تو این برنامه تا جایی که من دیدم حرامی اتفاق نمیفته. البته من مدتهاست ندیدم برنامه رو ولی حرامی هم ندیدم و از مکروهات به حکم الهی هم میشه صرف نظر کرد.خدا هم برای مکروهات ایراد وارد نمیکنه چه برسه به ما!
والا خداوند هم وقتی میخواست حرمت شراب رو اعلام کنه پله پله تا حرمت رفت. نه اینکه به یکباره بگه شراب عمل شیطان است! شما که دیگه مطلع تر از بنده هستید. خواستم آیه ها رو هم بذارم میدونم خودتون بلدین.
پاسخ سرباز صفر :
ههه
به نظرم یکم از اصل مطلب دور شدیم
به نظر شما تیتراژ پایانی خندوانه چه ربطی به این برنامه داره؟
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۳:۰۲ عبد الله حسانه
سلام
نظر ثبت نشد.آره بزارید وسیله هدف توجیه کنه
پاسخ سرباز صفر :
ههه
فداتم برادر
خخخخخخخخ ن دنبال پیوندمم
پاسخ سرباز صفر :
کاملا مشخصه
حالا جون سرباز صفر این مطلب رو خوندید؟
نه اصلا! کجای حرفم چنین مفهومی داشت؟؟! :|
مسئله حلال و حرام نیست، که نباید اتفاق بیفته، مسئله مکروهات و مستحباته که میشه از مکروهات به خاطر مصلاحی صرف نظر کرد.
نه اینکه وسیله ی حرامی رو به خاطر هدفش بپذیریم.
شما در این برنامه حرامی می بینید؟؟!
شلوار راه راه زنان که حرام نیست. حتی لباهنگش با اون همه مطربی که من احساس میکردم داره هم نمیشه عنوان حرام بهش داد چون کاملا موسیقی های مجاز رو پخش میکرد.
پاسخ سرباز صفر :
اولا برای این گفتم شما عقیده دارید هدف وسیله رو توجیه میکنه چون خودتون فرمودید که این خوبه مردم این برنامه رو ببینن و آخرش نام امام عصر رو ببینن. ینی ما برای اینکه مردم رو به امام عصر برسونیم باید هر کاری کنیم؟؟؟
ثانیا
من اصلا بحث حلال و حرام نکردم
ولی چون فرمودید میگم که بنا بر فتوای بعضی از مراجع عظام تقلید اگر دیدن تلوزیون لهو باشه یا فایده ای نداشته باشه دیدنش حرام میشه
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۴ عبد الله حسانه
وسیله هدف رو توجیه نمیکنه. یه ذره دقت داشته باشیم به نظرتون اگر برنامه کملا اسلامی برگزار بشه. جبهه مقابل کوتاه میاد نه.پس ما باید یاد بگیریم.وقتی آمریکا یه فیلم 3ساعتی باکلی هزینه میسازه وهدفش فقط انتقال یه حرف هست چرا ما نباید اینکار بکنیم
پاسخ سرباز صفر :
نمیدونم
چی بگم
ولی بنده بر این عقیده ام
خنده ای که الکی روی لب بیاد الکی هم از روی لب میره
:\
من معتقد نیستم که هدف وسیله رو توجیه می کنه اما معتقدم که این برنامه برای یه عده ای که پایه ی سفت و سخت ماهواره بودن و الان به خاطر این برنامه به تلویزیون هم رو آوردن خیلی خوبه.
بعد هم میشه بگید ما چقدر برای برنامه سازهامون کلاس های دینی گذاشتیم و چقدر حوزه ها و مراکز دینی ما تو این زمینه فعالیت کردن که انتظار بهتری از این دست برنامه سازها داشته باشیم؟
من قبول دارم که خیلی از اطرافیان خود من این برنامه رو خیلی سخیف می دونن و اصلا نمیبینن اما خب شما یه جایگزین براش داری که هم مومنانه باشه و هم مردم رو جذب کنه؟
پاسخ سرباز صفر :
سلام
به نظر شما ما چرا نمیخوایم مردم ماهواره ببینن؟
خب چون از دین دور میشن دگ
حالا بیایم همینطور برنامه ای رو تو سیمای خودمون بسازیم
خب این چه فرقی داره
خود ماهواره ک موضوعیت نداره
در ثانی
این که من نمیتونم پیشنهاد برنامه جایگزین بدم یا برنامه ساز های ما اسلام نمیدونن نمیتونه کار رو توجیه کنه
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۴ عبد الله حسانه
سلام نه اینطور نیست.چرا خودمون قول بزنیم.ولی یهذره یاد بگیریم
پاسخ سرباز صفر :
متوجه پیامتون نشدم
میشه یکم بیشتر توضیح بدید؟
خب ببینید من با نظر شما موافقم اما ادامه ی این برنامه با همین سبک رو هم می پسندم. من این برنامه رو تماشا نمیکنم اما خب، از اینکه همه چیزِ صدا و سیما اونقدر اسلامی بشه هم فکر نمیکنم نتیجه ی خوبی بگیریم. همین که این برنامه با همه اپن بودنش (حالا شما لباهنگ ها رو هم دیدید و به این پیژامه پوشی گیر دادین؟؟! :|) در انتهای برنامه یا مهدی ادرکنی میذاره خیلی هم خوبه. چون اونهایی رو که با اپن بودنِ برنامه طرفدارش شده اند رو به نام حضرت مهدی علیه السلام می رسونه. همین خودش خیلیه.
اگر قرار باشه همه ی این بساطهای مطربی به خاطر نپسندیدنِ من و شما جمع بشه باور کنید وضعیت بدی جامعه رو میگیره چون متاسفانه ما در فرهنگ سازی اسلامی بسیار بسیار بسیار بسیار ضایع عمل کردیم و اسلام رو دینِ درد و غم و اندوه نشون دادیم و مومنین ما نمیتونند کسی رو مومنانه بخندونند. می تونن، ولی فقط یک یا دو نفر! که یکی ش آقای قرائتی حفظه الله باشه!
امیدوارم اصل حرفم رو متوجه شده باشید به اصل حرفم پاسخ بدید نه جزئیاتی که بیان کردم و جای حرف بسیار داره.
پاسخ سرباز صفر :
من متوجه شدم ک شما بر این عقیده هستید که هدف وسیله رو توجیه میکنه درسته؟
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۶ عبد الله حسانه
سلام شما قبلا توسط وبلاگ بند دنبال شدید.
دوم هم ببخشید بنده موفق این برنامه خیلی ایراد داره ولی به یه چیزی توجه کنید فیلم های ترکیه تو پوست واستخون مردم ما جا باز کرده فعلا اونطوری باید نمیشه الن به مردم فهموند که چطور فکر کنندوخیلی اتفاقات دیگه
پاسخ سرباز صفر :
بازم باید بگم که متاسفانه شما بر این عقیده هستید که هدف وسیله رو توجیه میکنه
سلام پیونداتون کو پس؟
پاسخ سرباز صفر :
سمت راس پایین دگ
خخ شما هم مطلب رو میخونی یا دنبال پیونتون میگردید؟
ههه
چه دنبال کننده خوبی

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۹ مخالفین ۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۹ مخالفین ۷
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است