سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

کسب درآمد از بدن برهنه دختران + عکس

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ق.ظ

محمد مهدی باقری ، سرباز صفر : رستورانی در شهر ونکوور کانادا برای جلب مشتری و درآمدزایی بیشتر، غذایی را تحت عنوان «سوشی برهنه» به منوی خود اضافه کرده است.


سوشی یک غذای سنتی ژاپنی است که در آن برنج پخته با طعم سرکه، خوراکی‌های دریایی خام، سبزیجات و تخم مرغ وجود دارد و به صورت سرد تناول می‌شود.


نامگذاری فوق به این علت است که رستوران یادشده در اقدامی خلاف شؤونات اخلاقی و فرهنگی، از دختران برهنه برای سرو این غذای سنتی ژاپنی استفاده می‌کند؛ به این صورت که دختران بخت‌برگشته در ازای دریافت حقوق، ساعت‌ها بی‌حرکت در نقش سینی که روی آن سوشی قرار گرفته دراز می‌کشند تا مشتریان رستوران شکمشان را سیر کنند!

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۳)

با سلام
سومین پوستر از سری پوستر های "بیضاء" با محوریت شهید محمودرضا بیضایی طراحی و آماده دریافت می باشد.
وبلاگ
ــــقَــــلَــــمـــــــــــــــــــ
دات بلاگ دات آی آر

galam.blog.ir
پاسخ سرباز صفر :
با عرض سلام وادب خدمت همسنگر گرامی ممنون از دعوتتون
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۰ سام سوزان

سلام همسنگر

 

شکسته نفسی فرمودید!

با افتخار لینک شدی برادر

 

موفق باشی

یا علی

 

پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام
لینک شما هم در بخش
◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄پیوندهای دوستان سرباز صفر قرار گرفت
خدانگهدار
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۴ رایانه کمک فرتاک

سلام دوست عزیز

وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سر بزنید .ما یه شرکت داریم خدمات کامپیوتری عرضه میکنیم (مشکلات نرم افزاری ,اینترنتی,بازی ,سخت افزار,شبکه و…) البته بصورت تلفنی که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بشه,و یه مزیت دیگه ای که داره خودتونم یاد میگیرید, وترس اینو ندارید که یه وقت فایل شخصی تون کسی ببینه.

خوشحال میشم با لینک کردن ما(به اسم مرکز مشاوره رایانه ای فرتاک) به بقیه مردم خوبمون مارو معرفی کنید.(لینک کردین خبرم کنید لینکتون کنم)

یه چیز دیگه یادم رفت لطف کنید بنر تبلیغاتی وبلاگ ما یا یکی از عکس های تبلیغاتی یا پست تبلیغاتی ما را در وبلاگ یا سایت خود به اشتراک بزارید,و به ما خبر دهید.

رایانه کمک فرتاک

شماره کارشناسان ما: 9099070345

http://komakrayane.persianblog.ir/

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۱ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است