سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر : یکی از جذاب ترین چیزهایی که تا حالا تجربه کردم کپی کردن کدهای آماده css و html و دیدن تغییرات جذاب و زیبا تو ظاهر وبلاگ می‌باشد. نمیدونم چرا اینقدر از شخصی سازی قالب وبلاگ خوشم میاد. نمیدونم شما هم خوشتون میاد یا نه. این چند روز خیلی روی سرباز صفر کار کردم تا اینی شد که حالا شما دوستان عزیز می‌بینید. از اونجایی که تمام تلاش من و تمام کارهایی که میکنم برای راضی نگه داشتن مخاطب های سرباز صفر می‌باشد خیلی دوس دارم خودتون بگید نظرتون راجع به قالب سرباز صفر چیه؟

خب تا حالا خیلی از دوستان توی مطالب مختلف اومدن گفتن قالب جالب و قشنگ شده که مطمئنا نظر لطفشون بوده. خیلی از شما عزیزان هم باز توی مطالب مختلف اومدید و نقاط ضعف قالب رو گوشزد کردید که بازهم نظر لطف شما بوده و ما واقعا واقعا واقعا خیلی استفاده کردیم.

ولی خب تصمیم گرفتم ی مطلب رسمی بزنم که همه شما عزیزان بیاید و نظرتون رو راجع به قالب کنونی وبلاگ سرباز صفر بدید. میگم نظر بدید ینی نقاط قوت و ضعف قالب رو بهم بگید.

در ضمن ازتون خواهش میکنم به قالب از 20 نمره بدید و به ازای هر نمره ای که کم کردید بگید به چه علت کم شده. ینی اگر 15 دادید ، 5 تا نقطه ضعف از قالب رو بهم بگید.

بی صبرانه منتظرم که نظرات شما عزیزان رو در مورد سرباز صفر بدونم. و بتونم قالب کامل تری رو به شما مخاطبان عزیزم ارائه بدم.

راستی به زودی ی امکان جدید وبلاگ راه اندازی می‌شه که مطمئنم خوشتون میاد. بهتون اطلاع میدم.

پا نوشت : من خودم 20 میدم !!! ( ههه! لا مذهب اعتماد به نفس نیس که اعتماد به سقفه )

ی مطلب هم قبلا نوشته بودم که توی اون ازتون خواسته بودم که اگ اجازه بدید در شخصی سازی وبلاگتون بهتون کمک کنم. پس اگر درمورد قالب و ... سوال دارید ایــــــــنجا مطرح کنید.

پس منتظر نظرتون هستم

التماس دعا

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۳۸)

بلاگ خوبه ولی ب نظر من رز بلاگ برای قالب بدون محدودیت و امانات خیییلی زیاد و حرفه ای تر بودن خیییلی بهتره!
قالب به هرصورت کامل و بدون نقص است و می توان نمره 20 داد...
البته کار من از راهنمایی گذشته
فکر کنم باید مفاهیم پایه را توضیح دهید
پاسخ سرباز صفر :
نظرتون راجع به قالب بسیار خوشحالم کرد
:)
ممنونم از نظرتون
التماس دعا
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۸ حسین وی اس تی
قالب خوبیه و اینکه داری روی یه چیز تمرکز میکنی
خیلی خوبه امیدوارم حرکتت رو به جلو باشه و قدم بعدی کار روی قالبهای پروفشنال مثه
وردپرس
پاسخ سرباز صفر :
سلام
متشکرم
شما کمک کنید که پیشرفت کنیم
خوشحالم کردید که به سرباز صفر سر زدید
التماس دعا
خیلی وقته وبتو میخونم منتها وقت پاسخگوئی نداشتم رو بعضی پستات خیلی دوس داشتم نظر بذارم ک زمان مجال نداد.
ممنون از لطفت رفیق :)
هستم حالا حالاها....
پاسخ سرباز صفر :
من فداتم
ممنونم ک اینقدر به ما لطف داری
خوشحالم کردی
خیلی
و بهم امید دادی
امیدوارم بتونم پاسخ مناسبی به اعتمادت بدم
ما شما رو خیلی دوس داریم
التماس دعا
آره دیگ نظرا رو خوندم ببین اکثریام دارن میگن بیخوده منتها روشون نمیشه رک بگن دارن تعارف میکنن....
پاسخ سرباز صفر :
ههه
فدای داداش رکم بشم
چشم
سنگین ترش میکنم
قبلی خیلی بهتر بود این اعصاب ادمو خورد میکنه به حدی که همینجور پیش بره بعید میدونم دوباره ب این زودیا سر بزنم!
از بیست نمره 7
اگ وبت عشق و عاشقی بود ملالی نداشت این وب نیاز ب تمرکز داره خوندن مواردش این مسخره بازیا سبکش کرده...
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
نــــــــــــــــــه
نگو که دگ نمیای
سعی میکنم ساده ترش کنم
خیلی خوشحالم کردی ک بهم سر زدی
متشکر ازت برادر من
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۶ بصیر گراف
با سلام
هدر وبلاگ که قاب عکس رهبری و امام هست زیباست
در مجموع خوبه
اما به خاطر کم رنگ بودن و تار بودن نمره 19 میدم
لوگو هم زیباست
خوشحال میشیم ما رو هم دنبال کنید .
التماس دعا
یا علی
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست من
عکس آقا و امام هر جا باشه زینت بخش اونجاست
ممنونم واقعا
متشکرم از حضورت
خیلی خوشحالم کردی
محتاجم به دعا
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۱ سید مهدی رییس السادتی
سلام عزیز
قبلا هم نوشتم ،یه مقدار کم رنگه نوشنه ها و ریز
ولی خسته نباشی خیلی کار شده یه
من عادت ندارم به زحمات دیگران نمره بدم
یا علی
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
ممنون ک سرزدی
شما همیشه به ما سر زدی
ممنونم ازت
التماس دعا
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۰ محمد مرادی
نمره من 16 از 20 است
پاسخ سرباز صفر :
خب اون 4 نمره برای چی کم شد
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۷ روشــنا ...
سلام!
قالب خیلی قشنگیه
ولی اعتراف می کنم که هم این قالب و هم قالب قبلی خیلی شلوغن و به شخصه سرگیجه میگیرم!
پیشنهاد میکنم ایکن های پایین پست ها رو کوچیکتر کنید (ایکون توتیتر و...)
اون قسمت شما به نظرم همه رو توی ی کادر بیارید به نظرم بهتره
پایین صفحه که مختص لوگوهاس رو تا زمانی که لوگویی نیس که قرار بدید برش دارید ب نظرم بهتره(اینجوری ادم حس میکنه با ی قالب نصفه طرفه)
کادر مشکلی پاسخگویی کامنتها ی کم چشم رو اذیت میکنه اگه ی رنگ روشن بذارید! رنگ زرد و سبز هم همخوانی لازم رو ندارن و زیبایی قالب رو ی کم کاهش میدن. فونت کامنت پاسخگویی هم کوچیه ی کم!
هدر خیلی جذابه ولی اگه یکم کوچیکتر بشه(از ارتفاعش کم بشه) جالبتر میشه به نظرم

ببخشید و امیدوارم ناراحت نشید

پاسخ سرباز صفر :
سلااام
چقد خوووووب
آفریییین
من از این دنبال کننده ها میخوام
این هایی که ایرادات رو بهم هدیه میدن
متشکرم ازتون
ممنون که بهم سر زدید
التماس دعا
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۲ مهیار شجاع
نظرمو اشتباهی برا یه مطلب دیگه فرستادم خخخخ
پاسخ سرباز صفر :
ههههه
اشکال ندارههه
فدایی داری
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۶ مهیار شجاع
منم خیلی دوست داشتم یه نظر سنجی اینجوری درباره قالب میزاشتم ولی میترسم کسی نظر نده!
آدم واقعا ضدحال میخوره اینجوری :(
پاسخ سرباز صفر :
خو قالب تو که عالیه داداش
زیبا
ساده 
و کاملا کاربردی و تخصصی
جدی میگما
ی وخ فک نکنی مث خودت تعارف میکنم
خخخ
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۷ مهیار شجاع
شما لطف دارید... کاری بود که از دستم بر می اومد
پاسخ سرباز صفر :
بزرگواری برادر
مطلب بعدی رو داشته باش
:)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۶ مهیار شجاع
ببخشید سوتی دادم...!... center نیس right است اونو left کن
پاسخ سرباز صفر :
:)
از دست تو دوست خوب من
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۵ مهیار شجاع
سلام muslim student من بلدم اینکارو بکنم.
اول برو توی ساختار قالب فعلی.. بعد اون سرتیتر وبلاگ رو توی قسمت سرچ بزن پیدا میکنه اونجا پاکش کن و چیزی که میخای رو بنویس.
برای اینکه از چپ براست بشه..باید بری توی ویرایش css اونجا sidebar رو جستجو کن text-align: center; رومیبینی اون center رو left کن.
یا علی
پاسخ سرباز صفر :
چقد خوبه که نظرات دیگر رو هم میخونید بزرگوار
با عرض پوزش امکان چنین کاری وجود نداره ...
امکانش هست همینجا آموزش بدید ؟
پاسخ سرباز صفر :
نه خب
اینطوری خیلی سخته
خیلی دوس داشتم کمکتون کنم
حیف شد
فقط 

:(
التماس دعا
ممنونم از نظر انگلیسی که در وبلاگم گذاشتید ...
و ممنونم از کمکتون ..
خب برای انگلیسی کردن وبلاگم چکار باید بکنم ؟
اینکه تمام قسمتها و سر تیتر قسمتهای وبلاگ انگلیسی بشه و عنوان ها از چپ به راست وبلاگ قرار بگیرند به جای اینکه از راست به چپ باشند
پیشاپیش از کمکتون ممونم
با افتخار لینک شدید
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
خواهش میکنم
فقط میخواستم بگم من بلدم
خخخ
خب اینم از فخر امشبمون که فروختیم
:)
اگر میشه من رو به عنوان نویسنده به وبلاگتون اضافه کنید که ببینم آیا میتونم درستش کنم یا نه
التماس دعا
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۳ دختر مهتاب ...
قشنگه
منم میخوام قالب عوض گنم
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم
ببخشید من می خوام وبلاگم کاملا انگلیسی بشه
شما می تونید کمکم کنید ؟
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
معلومه که میتونم
خیلی هم مشتاقم
در خدمتم
سلام
ببخشید ولی بنده به وبلاگتون 17 میدم
چون صفحه زمینه خیلی روشنه و چشم رو میزنه
دو وبلاگ خیلی شلوغه و خواننده خسته می شه و ترجیح میده بی خیال خوندن وبلاگ و ستونهای کناریش بشه
سه در قسمت نظرات نوار ابزار بالا برای مدل دار کردن نوشته ها و تغییر فونت حذف شده ...
ببخشید که اینقدر صریح گفتم ...
عذر می خوام
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
عالی بود
عالـــــــــــــی
خیلی متشکرم ک بهم گفتید
سومیش رو خودم نمیدونستم
به سرعت رسیدگی میکنم
متشکرم از شما
باز هم به ما سر بزنید
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۷ امید امیدی
سلام دوست عزیز .. مطالب را دیدم و امتیاز دادم . اما دنبال این نمره دادن و امتیاز به قالب و ... اینا .. بزار موارد مورد بحث نباشند . موفق باشید
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
از شما واقعا متشکر
هر جور مصلحت میدونید
خیلی خوشحالم که در سرباز صفر حضور به هم رساندید.
باز هم به ما سر بزنید
ما شما رو خیلی دوس داریم
التماس دعا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۱ مهیار شجاع
خخخخخ
پاسخ سرباز صفر :
خوشحالم ک تونستم بخندونمت
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۸ مهیار شجاع
ببخشید یه کلمه از قلم افتاد... بالای سایت همونجا که صفحه نخست ، نقشه وبلاگ و ... است . شکل کلی متوازی الاضلاع
پاسخ سرباز صفر :
اون برای قشنگیشه دگ دادا
خخخ
الکی مثلا خودم اینجوریش کردم
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۴ مهیار شجاع
یه مشکلی هس توی هدر اون بالا که صفحه و اینجور چیزا هست...فاصله بینشون یکسان نیس!(نهایت ریز بینی!)
پاسخ سرباز صفر :
متوجه نشدم کجا رو گفتی دادا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۵ محمدرضا مومنیان
به نظر من همه چیزش خوبه فقط زیادی رنگ و رنگ شده
پ.ن
راستی ممنون میای تو وبلاگ خودم میگی که به نظرم جواب دادی. خیلی خوبه
پاسخ سرباز صفر :
سلام دوست عزیز
شاده دگ 
خخخ
منم ک شااااد
:)
فدایی داری دادا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۷ مهیار شجاع
نه دیگه نیس یا چشای من نمیبینه!
کاملا بی نقص
پاسخ سرباز صفر :
چش مایی دادا
فقط کاشکی به جای تعارف مشکلاتش رو میگفتی
خخخ

۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ مهیار شجاع
یه چیز زیبا که تو قالبتون هس بخش دیگر لینک ها ... است که خیلی از نظر من زیباس
پاسخ سرباز صفر :
آرهههه
خودمم خیلی ازش خوشم میاااد
ممنونم از نظر لطفتون
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ مهیار شجاع
سر تیتر باکس ها + بازم بالاخره سلیقه ای هست...+(سلیقه من = افتضاح)
پاسخ سرباز صفر :
عهههه
آره
به جز اونا چیز دگ ای هم هس؟؟؟
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۹ مهیار شجاع
سلام قالب وبلاگ که خیلی خوبه فقط یه چیزی هس اونم اینه که برا من دیر صفحه بارگذاری میشه فک کنم به خاطر سرعت نت داغونمه!یه چیز دیگه هم هس دیگه زیادی قالب وبلاگت واکنش گرا عه رو هرچی میری یهو حرکت میکنه! بعضی چیزا که لینکی نداره باید ثابت بمونه(نظر شخصی من) لوگوی جدیدتم خیلی دوست دارم... در کل کارت عالیه
پاسخ سرباز صفر :
سلام
نمیدونم والله
الکسا که سرعت وب منو زده FAST
کدوم چیزی که لینک نداره واکنش داره؟
خواهش میکنم فکر کردم از دستم ناراحت میشید نظرمو بخونید
خوشحال شدم ممنون از توجهتون به نظردیگران
شما دنبال شدی
پاسخ سرباز صفر :
نــــه
من مثل بعضیا نیستم که به منتقدام بگم بی شناسنامه
:)
وبلاگ رو ک برای خودم نساختم
برای شما ها ساختم
خوشحال شدم ک خوشحال شدید
التماس دعا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۹ محمدباقر قنبری نصرآبادی
سلام و عرض ادب

از قالب وبلاگ خوشم آمد. به خصوص اون مستطیل بالا که تیتر به همراه قسمتی از متن می‌آید.
فقط چرا حتماً باید کلیک کنی روی مطالب تا از ماتی در بیاد؟

یک خرده هم الان موقع نظردادن، حروف با تأخیر تایپ می‌شود.
پاسخ سرباز صفر :
عههه
نههه
اینطوری نیس که
بری رو مطالب پررنگ میشن
از چه باروزری BROWSER استفاده میکنید؟
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۳ ادریس ساتیاری
خوبه قالبت یکمی شبوغه فقط
پاسخ سرباز صفر :
عــــه
ممنونم بابت کمکت
سعی میکنم بهترش کنم
یه چیز دیگه این محوبودن کادرارو برداید بهتره الان فضا زیاد جلب توجه نداره
ببخشید ایراد گرفتم چون گفتید نظرمو بگم گفتما
پاسخ سرباز صفر :
عااااالی بود
منم همین رو میخوام
متشکرم واقعا
چقد خوبه آدم مخاطب خوبی مثل شما داشته باشه
متشکرم واقعا
به زودی رسیدگی میکنم
باز هم به ما سر بزنید لطفا
سلام وبلاگتون خیلی خوبه ولی به نظرم پس زمینه یکم تیره بود بهتر بود آخه خیلی روشنه
واسه همین تمام کادرای پست هارو شلوغ نشون میده آدم گیج میشه
منم خیلی دوست داشتم کد نویسی یادبگیرم کارتون عالیه
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خیلی متشکرم که کمکم میکنید
خیلی خوشحال شدم ک انتقاد کردید و بهم کمک کردید
لطف دارید
ممنون ک به ما سر بزنید
از حضورتون در سرباز صفر واقعا خرسند شدیم
باز هم به ما سر بزنید و به ما کمک کنید.
خیلی عالی و حرفیه هیچ مشکلی هم نداره
فقط کاش میشد کمی آموزش بدین این افکت گذاری ها رو (( همین متحرک سازی ها ))
پاسخ سرباز صفر :
یکم سخته توضیحش راستشو بخوای
منم زیاد حوصله ندارم
خخخ
ولی خب اگر کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۶ سیدعرفان سعیدی
سلام دوست عزیزتووبلاگ های بیان قالب وبلاگت کم نظیره!امیدوارم قالب وبلاگت ازاینی که هست بهتر بشه تاهمه ازدیدن وبلاگت لذت ببرن
پاسخ سرباز صفر :
سلام
این نظر لطف شماست
ولی ای کاش ایراداش رو بهم میگفتید تا بتونم بهترش کنم
تعارف نبود خیلیم جدی بود:)
از تمام وبلاگ های بیانی زیباترید تا حالا که من دیدم!
ولی نقدتون اینه شما که میخواین سایت داشته باشید چرا بیان رو انتخاب کردید!
بیان رو من به عنوان دفترچه خاطرات نگاه میکنم نه محلی برای وبلاگ نویسی
چون همه امکاناتش پولیه
امکانات پایه برای ولاگ نویسی نداره!
پاسخ سرباز صفر :
آره خب
بیان خیلی محدوده
ولی خب زیبایی های خاص خودش رو داره
پنل کاملی هم داره
من بلاگفا هم کار کردم
ولی اینجا خیلی راحت ترم
ممنونم که من رو راهنمایی میکنید
راستی با کما افتخار دنبال شد
التماس دعا
واقعا زیباست
من پسندیدم و 21 میدم از 20 :)
پاسخ سرباز صفر :
متشکرم
ولی تو رو خدا تعارف نکنید
اشتباهاتمو بگید

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۴ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۴ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است