سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر : سلام دوستان. امروز با یه پست جالب اومدم که شاید بتونه یکم سرگرمتون کنه و شاید بتونید با استفاده از اون متوجه بشید نظر مردم راجع به قیافه و ... شما چیه. درست متوجه شدید. امروز قرار یک نرم افزار و سایت رو بهتون معرفی کنم ک خیلی راحت میتونه میزان جذابیت و زیبایی و حتی سن شما رو بگه. خیلی جالبه نه؟؟؟ البته باید دقت کنیم چیزی که داره این کار رو میکنه صرفا یک برنامست و اصلا شعور نداره و اگر شما فک میکنید زیبا هستید و اون میگه نیستید بهتره به شعورش شک کنید. برای اینکه بدونید چقد زیبا هستید با ما همراه باشید.

خب حالا شروع میکنیم. حالا برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید : ایـــــــــنجـــــــــــــا

خب حالا برای شروع باید حتما ی عکس از خودتون داشته باشید. ( توی چیزی که با اون وارد سایت شدید  حالا چه سیستم یا موبایل ). حالا فقط کافیه روی گزینه ( upload your own ) کلیک کنید و عکس خودتون رو انتخاب کنید.

چیزی که میبینید نظر سایت و نرم افزار زیبایی سنجی دانشگاه زوریخ درمورد سن شماست. همونطوری که گفتم نرم افزار شعور نداره. اگ گفت زیبا هستید که خب هیچی ولی اگ گفت زیبا نیستید، حتما اشتباه کرده

ههه

راستی اگ دوس داشتید نظر خودتون رو راجع به این سایت و نرم افزار بنویسید.

منتظر نظرتونم

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۹)

WOW just what I was looking for. Came here by searching for
محمدمهدی باقری
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۱ مهیار شجاع
خخخخ
اگه دقت کرده باشی هر روز داره قالب وبلاگم عوض میشه خخخخ
به نتیجه دلخواه نمیرسم باز الان بهتر شده...وقتی میخام قالبو ویرایش کنم یه مترجم کنارم میذارم بعد شروع میکنم خخخخ
ممنون از نظرتون درباره قالب اشک شوق جاری شد از چشمام
پاسخ سرباز صفر :
هههه
آره خب
کم کم اونی میشه که میخوای
ههه
موفق باشی
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۹ مهیار شجاع
نه خوبه امید وار شدم به خودم!!
پاسخ سرباز صفر :
آره باو
امیدوار باش
آدم به امید زندس
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۹ محمد ساعدی
سلام
پاسخ سرباز صفر :
علیک سلام دوست عزیز
به جمع ما خوش اومدید
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۰ مهدی زراعتی رخشاندل
سلام ممنون
اتفاقا قبل از اینکه بیام تو وبلاگ
رفتم تو همین سایت عکسم رو سنجیدم
جالب بود

پاسخ سرباز صفر :
ههه
سلام
شکر خدا
سلام
بازم مثل دفعه قبل مطلبتون خیلی برام جالب بود
من شما رو دنبال میکنم خوشحال میشم شما هم منو دنبال کنید
اینم ادرس وبلاگم:
http://studentofut.blog.ir/
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خدا رو شکر
ان‌شاءالله به زودی شما رو دنبال میکنم
سلام قشنگ بود مرررسی دنبالم شدین :))
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خواهش میکنم
ممنون
ههه
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۹ توحید عالی نژاد
عالی بود

پاسخ سرباز صفر :
ممنون
خواهش میکنم
خخخخ
چه خنده دارجالبه
پاسخ سرباز صفر :
ممنووون

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۴ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۴ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است