سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

قوچان‌نژاد و دژآگه به پرسپولیس می آیند

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

هدایتی که کلا هالیوودی فکر می‌کند پس از ماجراهای آن استیل‌آذین کهکشانی و وعده خرید ختافه قصد دارد برای فصل آینده چند ستاره لیگ‌برتری را به پرسپولیس اضافه کند و البته چند خرید قابل توجه دیگر را نیز داشته باشد.

هدایتی که کلا هالیوودی فکر می‌کند پس از ماجراهای آن استیل‌آذین کهکشانی و وعده خرید ختافه قصد دارد برای فصل آینده چند ستاره لیگ‌برتری را به پرسپولیس اضافه کند و البته چند خرید قابل توجه دیگر را نیز داشته باشد.
حسین هدایتی نقشه‌های زیادی برای پرسپولیس در سر دارد. هرچند هدایتی در چند نوبت مجبور شد قید خرید سهام پرسپولیس و کلا مدیریت این باشگاه را بزند ولی وسوسه رسیدن به پرسپولیس تا حدی بود که به تحریک نزدیکانش در مورد ماجرای پرسپولیس پاسخ مثبت داد و بار دیگر برای تیم محبوبش نقشه کشید.
هرچند هدایتی مدت‌هاست سکوت کرده و قصد دارد تا پس از روشن شدن تکلیف پرسپولیس صحبتی نکند ولی دور و بر هدایتی آنقدر منبع خبری هست که حتی می‌توان به کوچک‌ترین خبرها و شایعه‌های پیرامون عابربانک دسترسی پیدا کرد.
آنطور که در مورد هدایتی و نقشه‌های او باخبر شدیم عابربانک در جلسه‌هایی که با دوستان و نزدیکانش داشته در مورد الگوبرداری از باشگاه گالاتاسرای ترکیه صحبت کرده و قرار شده اگر او و گروهش موفق به خرید سهام یا لوگوی پرسپولیس شدند ترتیبی دهند که پرسپولیس به درآمدزایی برسد
در مورد بحث مدیریت پرسپولیس هم شایعه‌های زیادی به گوش می‌رسد. امیر عابدینی این روزها حسابی به هدایتی نزدیک شده و به پشتوانه مالی عابربانک امیدوار است که در پرسپولیس صاحب عنوان قابل‌توجهی شود.
هدایتی که در حال حاضر ارتباط خوبی با دادگان، پروین، رویانیان و حبیب کاشانی دارد، می‌تواند در صورت حضور در پرسپولیس هرکدام از این مدیران سابق پرسپولیس را در کنار گزینه‌های اقتصادی‌اش در هرم مدیریتی باشگاه قرار دهد که البته در این میان صحبت‌هایی با پروین، عابدینی و کاشانی انجام شده تا با حفظ نژادفلاح پرسپولیسی‌های قدیمی دور هم جمع شوند.
می‌تواند علی‌ها را آشتی دهد
در بحث پیشکسوت‌ها و جمع شدن دانه‌درشت‌ها یک برنامه دیگر هم مدنظر هدایتی است. عابربانک که از مدت‌ها قبل به دنبال آشتی دادن علی کریمی و علی دایی بود این‌بار نیز قصد دارد تا این دو را به هم نزدیک کند. دایی که به‌خاطر حضور کریمی در بعضی از مراسم‌ها شرکت نکرد بعید است بعد از صحبت‌های اخیر کریمی در برنامه90 با او روبه‌رو شود.
از سوی دیگر کریمی هم تمایلی به دیدن دایی ندارد و به همین دلیل حتی در ضیافت شام هدایتی با کارلوس کی‌روش به‌خاطر حضور دایی شرکت نکرد و تماس‌های هدایتی را بی‌پاسخ گذاشت.
فاتح تریم گزینه نیمکت
در مورد ماجرای جذب مربی و بازیکن هم شنیده می‌شود که هدایتی خواب‌های طلایی برای پرسپولیس دیده است. می‌گویند حاج‌حسین برای اینکه قدیمی‌های پرسپولیس به جان هم نیفتند قصد استخدام سرمربی خارجی دارد و می‌خواهد از هموطن مصطفی دنیزلی استفاده کند. هرچند هواداران پرسپولیس اعتقاد و علاقه خاصی به افندی دارند ولی نزدیکی دلال فاتح تریم به هدایتی باعث شده تا این مربی ترک گزینه اول حاج‌حسین برای پرسپولیس رویایی‌اش باشد و جالب اینکه حتی شنیده می‌شود صحبت‌هایی نیز در این مورد انجام شده است.
عابربانک در سرزمین عجایب
شنیدن برنامه‌های هدایتی حتی اگر در حد رویا و تصور هم باشد شیرینی‌های خاص خودش را دارد و آدم احساس می‌کند که هدایتی گاها مثل آلیس در سرزمین عجایب قدم می‌زند! در حالی که پرسپولیس93 با خرید مهره‌هایی مثل تادو، میردورقی، همامی، حاتمی، جعفرپور، خالقی‌فر و... مورد انتقاد هواداران قرار گرفت حالا هدایتی برای پرسپولیس رویایی‌اش خریدهایی را در سر دارد که قطعا مورد توجه هواداران قرار می‌گیرد.
هدایتی که کلا هالیوودی فکر می‌کند پس از ماجراهای آن استیل‌آذین کهکشانی و وعده خرید ختافه قصد دارد برای فصل آینده چند ستاره لیگ‌برتری را به پرسپولیس اضافه کند و البته چند خرید قابل توجه دیگر را نیز داشته باشد.
وقتی قرار است سرمربی سابق فیورنتینا، آث‌میلان و تیم‌ملی ترکیه روی نیمکت پرسپولیس بنشیند جذب بازیکنان بزرگ دیگری مثل اشکان دژآگه، رضا قوچان‌نژاد، سیدجلال حسینی، آندو تیموریان و... در تفکرات هالیوودی حاجی نقش می‌بندد و می‌شنویم که او به دنبال جذب یک مشت ستاره برای پرسپولیس رویایی‌اش است... پرسپولیسی که تصور تشکیل آن با چند آکادمی و ورزشگاه شبیه بازی‌های پلی‌استیشن است.

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۰ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است