سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سرباز صفر : حکومت دینی، اصطلاحی که بیشتر پس از انقلاب ایران در ادبیات سیاسی فراگیر شد. و آن حکومتی است که احکام و معارف دینی بر آن احکام باشد یا رهبران مذهبی بر آن حاکم باشند یا حکومت افراد دیندار.در دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران حکومت دینی نه تنها در آن قوانین دینی اجرا می شود بلکه مجریان آن یا مستقیماً از طرف خدا منصوبند یا به اذن خاص یا عام معصوم منصوب شده اند. فائزه دختر هاشمی رفسنجانی در صحبت‌های اخیر خود حکومت دینی را نفی می‌کند.

به گزارش سرباز صفر، فائزه هاشمی اخیرا در اجتماع برخی از فعالان فتنه سال 88 با حمله به حکومت دینی گفته است: «من معتقدم که حکومت‌ها به دلیل اینکه خطاهایی که دارند را به‌پای دین می‌نویسند به دین آسیب می‌زنند و به خاطر همین‌که دین آسیب نبیند و مردم حالت دین زدگی پیدا نکنند حکومت اگر دینی نباشد بهتر است. من خیلی با حکومت دینی به این دلیل موافق نیستم.» تشویق حضار

فائزه هاشمی در محفل سرای قلم و اواخر تیرماه می‌گوید:‌ «شاید در ابتدای انقلاب گفته می‌شد که این حکومت با حکومت‌های دیگر فرق دارد و می‌تواند اسلام واقعی را پیاده کند ولی در مرور زمان دیدم نه؛ نه‌تنها حاکمان ما اسلام واقعی را پیاده نکردند بلکه جامعه ما هم نسبت به دین به خاطر عملکرد حاکمیت گریزان شد. مصداق خیلی بارز این موضوع هم حجاب است. اگر ما حجاب خانم‌ها را با 10 الی 15 سال پیش مقایسه کنیم و برگردیم به اول انقلاب می‌بینیم سال‌به‌سال حجاب کم‌رنگ‌تر شده است.»

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ در سایر مسائل هم اگر نگاه کنید همین رویه است. به نظر من این نشان دهنده تاثیر یک حکومت دینی است که ارزش‌های مردم را به طوری در معرض خطر قرار می دهد و آن دینی که مردم به آن باور دارند آن نیز ضعیف شده است.

فرزند رئیس دولت سازندگی با ارائه آماری که مشخص نیست از چه منبعی دریافت نموده است، می‌گوید: در ماه رمضان واقعا چند درصد از جوانان ما روزه می‌گرفتند. ما در دانشگاه خودمان که بودیم از 80 نفر کارمند من و چند نفر از کارمندان روزه می‌گرفتیم. در مجموع اگر بشماریم 100 تا از 8 هزار دانشجو هم روزه بودند. بیشتر از این هم نیستند. اینها آثار حکومت دینی است.

نظر شما درمورد حکومت دینی چیست؟

آیا صحبت های فائزه هاشمی را تصدیق می‌کنید؟

دست نوشت : حضرت امیر(علیه السلام) فرموده اند:
«ما زال الزّبیر رجُلاً منّا اهلَ البیتِ حتّی نشا ابنه المشیومُ عبدالله»؛ (یعنی: زبیرهمیشه از ما اهل بیتبود تا زمانی که فرزند نا مبارکش، عبدالله بزرگ شد).

پا نوشت : من دگ حرفی ندارم

التماس دعا

 

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

سرباز صفر

نظرات  (۱۵)

با سلام به جرات میتونم بگم بعد از انقلاب با توجه به اینکه حکومت دینی شده ومراسم مذهبی و نهادهای مذهبی قوی و زیاد شده است و حکومت هم مردم را به دینداری تشویق می کنند و بخشی کلانی از بودجه مملکت را جهت تبلیغ مذهب ودین به ارگانهای مختلف می دهند ولی ایمان واعتقاد مردم سست شده و بخشی از مردم نسبت به دین و دین مداران بد بین شده است و حتی واجبات خود را ترک کرده اند مثل خمس وزکات وروزه . اگر حکومت به جای افزایش نهادهای تبلیغی روی اقتصادو معیشت مردم و اشتغال مردم سرمایه گذاری میکردند و قسط و عدالت را که رسالت تمام انبیا و تمام ادیان الهی است را بدرستی درجامعه پیاده می کردند گرایش به دینداری بیشتر می شد. با حفظ ظاهر و شعار بدون عمل مردم دین گریز شدند.
کلا حکومت با عمل به احکام الهی و ایجاد قسط وعدالت به حکومت دینی تبدیل می شود نه با نام و شعار.
پاسخ سرباز صفر :
این ک حکومت اسلامی تو ی بخش ضعیف عمل کرده ( مثلا ) دلیل بر اسلامی نبودن حکومت نیس
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۴ مجله ویترینو
ممنون برادر از این که وقت گذاشتید و به نظر حقیر جواب گذاشتید...
پاسخ سرباز صفر :
عه
این چه حرفیه برادر
:|
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۹ مجله ویترینو
طبق معمول حرف زیادی گفته ولی یه چیزی هم حقیقت داره که مردم از دین زده شدند...
پاسخ سرباز صفر :
نه برادر
این رو قبول ندارم
شاید یک عده اندکی این حس رو داشته باشند ولی همه اینطوری نیستند.
التماس دعا
سلام

طبق معمول زِر زیادی زده!!!!!!!!!!!!!
زِر هم که از اسمش معلومه،پس نیاز به تحلیل و بررسی نداره.....

موفق یاشید.



پاسخ سرباز صفر :
هههه
سلام
:)
زر به کسر زاء !
:)
سلام
اینقدر مضحک حرف زده که ارزش نداره بخوام چیزی بگم!
شکم تو و خانوادت با همین حکومت پر شد
استخرتون با آب همین نظام پر شد که ماه محرم برین شنا کنین
گردن داداشت با همین کلفت شد
البته راست میگه ...حکومت دینی که نتونه دست اینارو کوتاه کنه و عدالت برقرار کنه منم مخالفم...فقط اسمش حکومت دینیه
پاسخ سرباز صفر :
سلام برادر
:)
تا خط آخر موافقم
خط آخرم به خاطر مصلحت نظامه دادا
داریم تحمل می‌کنیم
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۹ گیتی رسایی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ***** *** * **** ******** *** ** *** **** **** * ** ** ****** ** **** ** ****** * ******* *** *** **** *** **** ****** ** **** *** ****** **** * بهر حال من به دیدن شما میام و افتخار هم میکنم . خدا یار و یاورتان باشد . و موفق در هرکاری که میکنید باشید.
پاسخ سرباز صفر :
سلام
خیلی ممنون
شما بزرگید و ما هم به شما افتخار میکنیم
:)
متشکرم
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۵ روح الله علی بیگی
.:
.:
بسم الله الرحمن الرحیم
..........................
جدیدا از شبکه سوم سیما یک سریالی پخش میشود اگه اشتباه نکنم پریا اسم سریال هست .. اگر اسم دیگری دارد نمیدونم بهرحال همین قدر میدونم در این سریال چند بازیگر ایفای نقش میکنن بنام پریا و کیوان و شهرام با موضوع ایدز ...
من دیشب مهمان بودم جایی اول بار بود این سریال را میدیدم ؛ همه نگاه میکردند ؛ ساکت بودند ؛ منم برای اول بار دیدم این برنامه رو

در این برنامه زنی بود که به اصطلاح نقش زن شهرام را بازی میکرد که شوهرش در زندان بود وقتی فهمید شوهرش ایدز دارد بخاطر رابطه نامشروع ؛ رفت خونه و وسایل خونه را شکست و شناسنامه شوهرش رو سوزوند

در این فیلم یک نکته بود که بینندگان نفهمیدن . همه نفهمیدن . توجه نکردن . من امروز این نکته رو بصورت اسمس برای آقای رسایی نماینده سابق مردتهران در مجلس فرستادم . ایشان همانند شهرتی که دارند زبان رسایی دارند در بیان مسائل ... در این فیلم ضد اسلامی و ضد دینی و ضد فرهنگی چرا وقتی اون زن شناسنامه شوهرش رو سوزنند آرم جلاله ( الله ) که روی شناسنامه بود را هم سوزنند؟
یعنی برا تولید فیلم نیاز است همه ارزشها زیر پا گذاشته شود ؟
نیاز است برای تولید فیلم آرم و اسم جلاله ( الله ) روبنویسند و آتش بزنند ؟؟

لقمان حکیم میگوید ؛ فرزندم هرگاه شکم پر شود، فکر به خواب مى‏رود و حکمت، از کار مى‏افتد و اعضاى بدن از عبادت باز مى‏مانند ... شب شکم که پر شد نتیجه اش این میشود . همه نفهمیدن . کسی هم اعتراضی نکرد ..از بس شکم پر کرده بودند و میسابیدن ( من منظورم اطرافیان خودم هست به کسی بر نخورد . کاری هم به کسی ندارم )
این فیلمی است که وزارت فرهنگ ایران مجوز پخش آن را داده . در رسانه تصویری برای ۷۰ میلیون هم پخش کرده .. حالا من نگران این باشم که یه زن ول بیکاره در یه جمع خصوصی یه مزخرافاتی گفته .. اونا برای کسب شهرت و برای بر سر زبان افتادن هر کاری میکنن به هر عملی دست میزنند ولو نفی دین واسلام باشد ما چرا مته بخشخاش میزاریم ؟ ما چرا باید بزرگش کنیم ؟ ما چرا به اونها شخصیت میدهیم ؟
پاسخ سرباز صفر :
درسته برادر
شاید نباید اینا رو گنده کرد
خدا دشمنان اسلام رو نابود کنه ان‌شاءالله
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
◄سلام.رویت ومطالعه شد.خداقوت ►
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
پاسخ سرباز صفر :
هههه
سلام برادر
:)
ممنون
اره هست ولی عمل کردن بهشون دراین حکومت الان ایران یکم ضعیف شده که انشاالله به لطف خدادرست میشه ومایک حکومت واقعااسلامی راکه جهان ازش حساب ببرندرابه لطف همین جوانان ایران عزیزدرست میکنیم
پاسخ سرباز صفر :
ان‌شاءالله دست به دست هم میدیم و پشت سر رهبرمون میمونیم
:)
ممنونم برادرم
:)
اره حکومت باشه ولی بایک هدف باشه وعمل وحرفش یکی باشه
پاسخ سرباز صفر :
اینکه عمل و حرف یکی باشه دقیقا یکی از فاکتور های اسلامه نه؟
حکومت دینی توایران اگه میخوادشل بگیره وماهواره هم جولان کنه
حکومت دیگه اسلامی نمیشه
حکومت اسلامی یعنی عدالت علی
پاسخ سرباز صفر :
درسته
به قول دوستمون ترکیه میشه حکومت نباشه
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۷ گلستان بلاگ
سلام.. تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "گلستان بلاگ"

با آدرس: http://golestanblog.ir/%D9%81%D8%A7%D8%A6%D8%B2%D9%87%E2%80%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3/

در این سایت انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت گلستان بلاگ به شما:
جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان: ما باید پرچم اسلام را در آن سوی افق بر زمین بکوبیم.

یا علی. التماس دعا
پاسخ سرباز صفر :
سلام
متشکرم
سلام :
چی بگم والله ...
پاسخ سرباز صفر :
سلام دادا
با حرفش که موافق نیستید نه؟
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۸ محمد حسین امینی
حکومت باید دینی باشه

افراد دین نما باید برن(کلید ساز در لباس مقدس روحانیت)
پاسخ سرباز صفر :
:)
آره خب
افراد دین نما باید برن
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۴ علی رحمانی پور
سلام
مخالفم با حرف ایشون
124000 پیامبر و 12 امام اومدن که حکومت اسلامی تشکیل بدن
که آخرینشون موفق خواهد شد به تشکیلش
پاسخ سرباز صفر :
سلام
درسته
ان‌شاءالله آقا خودش پرچم رو میده به ولیعصر

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۳ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۳ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است