سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

سررسید خادم ملت برای احمدی نژادی ها منتشر شد

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ

به همت و ابتکار یکی از وبلاگ نویسان حامی دکتر احمدی نژاد، سررسید سال ۱۳۹۴ هجری شمسی با نام “خادم ملت” تولید و منتشر شد.

سررسید ” خادم ملت” به ابتکار امیر ناصری، وبلاگ نویس حامی احمدی نژاد تولید محتوا و طراحی شده و توسط مجموعه رسانه های حامی دکتر احمدی نژاد منتشر شد.

این سررسید شامل روزشمار عملکرد هشت ساله دولت های نهم و دهم و همچنین خاطرات روزانه از دکتر احمدی نژاد و جملات زیبا از خادم ملت به مناسبتهای مختلف سال است.

سررسید “خادم ملت” همچنین شامل مجموعه کامل نامه نگاری های دکتر احمدی نژاد به محضر رهبر انقلاب، دستورات و نامه های معظم له به ایشان و فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص عملکرد دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد است.

همچنین این سررسید شامل گزارش های تصویری از سفرها و رویدادهای مهم خبری مربوط به دکتر احمدی نژاد است.

علاقمندان و حامیان دکتر محمود احمدی نژاد می توانند برای تهیه سررسید “خادم ملت” با پرداخت مبلغ پانزده هزار تومان( با احتساب هزینه پستی) به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۳۵۲۶۳۰۵ بنام محمد فتحی و ارسال پیامکی شماره تراکنش، آدرس پستی و شماره تلفن به شماره ۰۹۳۰۷۴۷۴۳۳۸ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است این سررسید در قطع وزیری و در ۴۰۰ صفحه چاپ شده است.

این سررسید با قیمت تمام شده عرضه شده و هیچگونه سودی از بابت فروش عاید طراح سررسید نمی شود. به علت هزینه بالای طراحی و چاپ و تیراژ پایین آن، قیمت تمام شده به این عدد رسیده است. همچنین از این طرح هیچگونه حمایت مالی نشده است و صرفا برای نشان دادن ارادت قلبی به دکتر احمدی نژاد و حامیان ایشان این کار با تلاش شبانه روزی تنها یک نفر انجام شده است.

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۰ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است