سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

توهین "رضا یزدانی" به ارزشهای انقلابی و اسلامی

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

این نخستین بار نیست که یک خواننده به ارزشهای اسلامی و انقلابی توهین می کند؛ پیش از این نیز شاهین نجفی خواننده منافق و معاند به ائمه اطهار توهین نمود.

«رضا یزدانی» یکی از خواننده ها یی است که تاکنون آلبوم های بسیاری را منتشر نموده است. وی در آخرین کار تولیدی خود با نام  «سلول شخصی»، «لشکر 27 محمد رسوال الله» را که یکی از لشکر های با عظمت و قدرتمند 8 سال دفاع مقدس بوده و فرماندهان و سرداران شهید شاخصی را به خود دیده است مورد تمسخر و توهین قرار داد.

در بخشی از ترانه آلبوم «سلول شخصی» رضا یزدانی که به تازگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام مجوز گرفته  و منتشر شده است آمده است:

کف افکارمو موکت کردم واسه نشتی زهر اشعارم
بوی چسب موکت خفم کرده ادکلن میزنم به افکارم
یکی رو قلب و مغز و اعصابم پتک آهنگرا رو میکوبه
لشگر بیست و هفت رویاها قبل آغاز جنگ مغلوبه
فستیوال تنوع حشرات دور شمع بوتیکی تو طراس
اپنینگ مراسم زاره تو جنوب جزیره ی احساس

این نخستین بار نیست که یک خواننده به ارزشهای اسلامی و انقلابی توهین می کند؛ پیش از این نیز شاهین نجفی خواننده منافق و معاند به ائمه اطهار توهین نمود. اما اینکه چگونه اشعار این خواننده با بررسی و ممیزی های وزارت ارشاد مجوز گرفته و مورد تایید قرار گرفته است جای تامل دارد. اما بدون شک مردم نخواهند پذیرفت که ارزشهای انقلابی و دفاع مقدسی این کشور به این راحتی مورد تمسخر و توهین قرار بگیرد.

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۰ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است