سرباز صفر، وبلاگ شخصی محمدمهدی باقری

سرباز صفر ، وبلاگ رسمی و شخصی محمدمهدی باقری ، و فعال در زمینه جنگ نرم و فرهنگ می باشد و در صورت احساس نیاز بعضی نکات را هشدار میدهد و گوشزد میکند.

مهران مدیری بازیگر شناخته شده کشورمان اجرای بخش مهمی از اختتامیه جشنواره فیلم فجر امسال را بر عهده داشت. فرزاد حسنی اما در هنگام اجرای مهران مدیری بارها از او بابت اجرایش و این که اجرای خوبی نداشته انتقاد کرد.

نتقادهای فرزاد حسنی البته با ادامه اجرای مهران مدیری ادامه دار بود. حسنی در اوج انتقادات خود گفت: انگار مهران مدیری را با زور به این مراسم آورده اند و انگار او به زور می خواهد بامزه باشد!

حسنی حتی در هنگامی که مهران مدیری مشغول هم آوازی با علی زند وکیلی بود نیز از نوع کار او انتقاد کرد و گفت: وقتی مدیری شعر را بلد نیست نباید با زند وکیلی آوازخوانی کند.

فرزاد حسنی همچنین بارها این جمله را گفت که مهران مدیری امشب هیچ کار خاصی انجام نداد و حاضران در مراسم صرفا به خاطر مهران مدیری بودنش از حرفها و کارهایش می خندند!

این برنامه به صورت مستقیم از رادیو سراسری با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن رفت.

گفتنی است فرزاد حسنی در حالی با شور و حرارت برگزیدگان را معرفی می کرد و مثلا در هنگام معرفی بهترین بازیگر زن شنوندگان را به صبر و تحمل فرامی خواند که سایت جشنواره در اشتباهی جالب از میانه برنامه اسامی برندگان را بر روی خروجی خود قرار داده بود و بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه و مردم از نتایج قبل از اعلام در رادیو باخبر بودند

سرباز صفر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مخاطبان عزیز سرباز صفر
محمد مهدی باقری هستم. طلبه سطح مقدماتی مدرسه علمیه علوی حوزه علمیه قم و نویسنده مطلب فوق. امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه. لطفا ما رو برای بهتر شدن وبلاگ با نظرات خودتون راهنمایی کنید و اگر با موضع من در این مطلب موافق بودید مطلب رو لایک کنید.
التماس دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

لطفا به این مطلب امتیاز داده و نظر خود را بیان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موافقین ۰ مخالفین ۰
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سرباز صفر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است